- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'T is hier fantasties!!!!
erg gezellie enneh ik heb me heel erg ingehouden, behalve met eten want ik heb een hele schaal grill vlees opgefroten![]()

kwark is naar duitsland voor een gangbang met 100 mannen

hij zal waarschijnlijk de last man standing zijn, nav. zijn ''wilde nieuwjaars nacht''kwark is naar duitsland voor een gangbang met 100 mannen
hij zal waarschijnlijk de last man standing zijn, nav. zijn ''wilde nieuwjaars nacht''
*eww 100mannen
bukake?

denk het volgens mij was dat plaatje van die pannenkoek gewoon een deel van kwark zijn lichaam alleen hij voelde zich betrapt![]()

kwark is naar duitsland voor een gangbang met 100 mannen

hij zal waarschijnlijk de last man standing zijn, nav. zijn ''wilde nieuwjaars nacht''
*eww 100mannen
bukake?
denk het volgens mij was dat plaatje van die pannenkoek gewoon een deel van kwark zijn lichaam alleen hij voelde zich betrapt![]()
zo erg ben ik nou ook weer niet !! Hahaha

OMFGzo erg ben ik nou ook weer niet !! Hahaha
ik heb gisteren zoveel gegeten dat ik nu alweer sterf van de honger... Nou ... Ik zal me oma wel ff leegvreten. Meteen ff shoppen in de koellkast...
Ik rij vanaaf weer richting huuske morgen word er weer getraind, hard zoals gewoonlijk![]()
lekker man heb ze daar goed proteine voedsel of alleen maar currybraadworsten?lekker man heb ze daar goed proteine voedsel of alleen maar currybraadworsten?

een beetje rustig aan jongens anders gaat zijn "reputatie" naar de klote![]()

Nou, die curryworsten zijn gemaakt van kip! Gisteren zeker een kilo stoofvlees en schweinebraten opgefroten. Dan gisteren avond 3 grote plakken schnitzel en brat kartoffel naar binnen gepropt. Gisteren middag een halve kwark taart meester gemaakt en vanmorgen aso ontbijt.