Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.741
'T is hier fantasties!!!!
erg gezellie enneh ik heb me heel erg ingehouden, behalve met eten want ik heb een hele schaal grill vlees opgefroten :rolleyes: en het echte feest begint straks pas gnah gnah

nou tot later weer kwarkie mist jullie...

xxx

Laatst bewerkt:
Have fun! Gaat lukken zo te lezen!

Klinkt goed maatje, geniet ervan! ;)

Wij missen jou ook hoor lekker ding :heart:

umh hebb ik iets gemist???

Havze fun at germany :D

hij zal waarschijnlijk de last man standing zijn, nav. zijn ''wilde nieuwjaars nacht''
*eww 100mannen
bukake?

denk het volgens mij was dat plaatje van die pannenkoek gewoon een deel van kwark zijn lichaam alleen hij voelde zich betrapt:D

• #5.755
hij zal waarschijnlijk de last man standing zijn, nav. zijn ''wilde nieuwjaars nacht''
*eww 100mannen
bukake?

denk het volgens mij was dat plaatje van die pannenkoek gewoon een deel van kwark zijn lichaam alleen hij voelde zich betrapt:D

:roflol:
maar waar was de chocola dan?

OMFG :eek: zo erg ben ik nou ook weer niet !! Hahaha

ik heb gisteren zoveel gegeten dat ik nu alweer sterf van de honger... Nou ... Ik zal me oma wel ff leegvreten. Meteen ff shoppen in de koellkast...

Ik rij vanaaf weer richting huuske morgen word er weer getraind, hard zoals gewoonlijk :rolleyes:

OMFG :eek: zo erg ben ik nou ook weer niet !! Hahaha

ik heb gisteren zoveel gegeten dat ik nu alweer sterf van de honger... Nou ... Ik zal me oma wel ff leegvreten. Meteen ff shoppen in de koellkast...

Ik rij vanaaf weer richting huuske morgen word er weer getraind, hard zoals gewoonlijk :rolleyes:

:D lekker man heb ze daar goed proteine voedsel of alleen maar currybraadworsten?

• #5.759
Nou, die curryworsten zijn gemaakt van kip! Gisteren zeker een kilo stoofvlees en schweinebraten opgefroten. Dan gisteren avond 3 grote plakken schnitzel en brat kartoffel naar binnen gepropt. Gisteren middag een halve kwark taart meester gemaakt en vanmorgen aso ontbijt.

Resultaat: 95.1 kilo vanmorgen gewogen :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 12:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------

een beetje rustig aan jongens anders gaat zijn "reputatie" naar de klote:D

Die zal uitgerekend jij wel ff nog verder naar de klote helpen lilleke draak!!!
W8 maar jij... Kwarkie is nog niet klaar met jou... :evil2:

• Like
Waarderingen: Sigi
Nou, die curryworsten zijn gemaakt van kip! Gisteren zeker een kilo stoofvlees en schweinebraten opgefroten. Dan gisteren avond 3 grote plakken schnitzel en brat kartoffel naar binnen gepropt. Gisteren middag een halve kwark taart meester gemaakt en vanmorgen aso ontbijt.

Hoe kan het ook anders.. the, one and only Kwarkmaister :D

Resultaat: 95.1 kilo vanmorgen gewogen :rolleyes:

:hitit:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven