XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vanwaar de keuze om hoger in herhalingen te gaan zitten?

Goeie vraag Jef. Puur spierconditie. Ik focus hierbij dus niet zo zeer meer op pieken, en dus kracht, maar meer op uithoudingsvermogen en hoop daarmee mijn groei weer een stimulans te geven. Ik shockeer er mijn spieren iig wel meer mee.

Ik ga ook weer met creatine beginnen, omdat ik verwacht langer herstel nodig te hebben voor deze uitputtende trainingen.

Laten we ook een keer met z'n allen een feestje pakken, ik zorg wel voor de supplementen dan :eyebrow:

Voor een dikke party ben ik wel te porren. Dus bij deze meld ik me aan...
Als je dan toch voor de supps zorgt... doe maar witte shizzle in verharde gedroogde vorm.

Dan zorg ik voor de tiener sletjes met strakke k*tjes.

Stoere praat voor een 16jrg knaapje!
Maar kijk uit met belooftes zeg ik je...

:D

No offence... we're big brothers :klink:

Goeie vraag Jef. Puur spierconditie. Ik focus hierbij dus niet zo zeer meer op pieken, en dus kracht, maar meer op uithoudingsvermogen en hoop daarmee mijn groei weer een stimulans te geven. Ik shockeer er mijn spieren iig wel meer mee.

Ik ga ook weer met creatine beginnen, omdat ik verwacht langer herstel nodig te hebben voor deze uitputtende trainingen.

Allright, 15 reppers kan best voor wat geprikkel in je lende zorgen... alleen langer dan een maand zou ik niet doen man, gaat tenkoste van je massa. Is zonde.

Pak anders week 1-4; 15 reps. week 4-8; 8 reps en week 8-12 pak je weer 10reps?

Ach koekie, je weet toch hoe het gaat tegenwoordig. Zet een foto van je sixpack op hyves, zet erboven; Reactie/respect? :$ Vervolgens geef bij ieder onzeker tienersletje respect bij haar foto en klaar.

Niet dat ik het graag doe hoor, maar zo gaat het tegenwoordig wel. Vroeger, toen de a2 nog een grindweg was, toen was het nog anders.

Oh shit, ik realiseer me net dat ik pas 16 jaar op deze aardbol ben, er is bijna geen 'vroeger.'

15 reppers zijn wel goed maar niet langer dan een paar weken.

succes.

Ach koekie, je weet toch hoe het gaat tegenwoordig. Zet een foto van je sixpack op hyves, zet erboven; Reactie/respect? :$ Vervolgens geef bij ieder onzeker tienersletje respect bij haar foto en klaar.

Niet dat ik het graag doe hoor, maar zo gaat het tegenwoordig wel. Vroeger, toen de a2 nog een grindweg was, toen was het nog anders.

Oh shit, ik realiseer me net dat ik pas 16 jaar op deze aardbol ben, er is bijna geen 'vroeger.'

Vroegah...? Had je geen drempels, alleen kuileh :D
Whahaha

15 reppers zijn wel goed maar niet langer dan een paar weken.

succes.

thnx heren, ik hou ut op een maandje spierconditie knallen :D

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

Vroegah

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

Voor een dikke party ben ik wel te porren. Dus bij deze meld ik me aan...
Als je dan toch voor de supps zorgt... doe maar witte shizzle in verharde gedroogde vorm.

No offence... we're big brothers :klink:

Allright, 15 reppers kan best voor wat geprikkel in je lende zorgen... alleen langer dan een maand zou ik niet doen man, gaat tenkoste van je massa. Is zonde.

Pak anders week 1-4; 15 reps. week 4-8; 8 reps en week 8-12 pak je weer 10reps?

White shizzle rules :cool:

Massa? Welke massa? Whahaha...
Maar thnx koek, ik hou ut op een maandje

Oh... hier is je log!

haha, thnx Peetje! :D Jaah, wij hebben ook een krachthonk, en daar hebben ze ook een airco, dus dubbel op goed! Kan niet wachten tot het weer 5 uur is, en ik eindelijk weer kan knallen ;)

Gisteren ff een rustdagje ingelast, want al dat zuipwerk in mijn mik en te weinig slaap... gaat nie werken heh?
Bij ons heb je eigenlijk 1 groot krachthonk van 2 verdiepingen met ook allerlei apparaten ertussen.
Alleen cardio is afgescheiden op de zolder en deels in de kelder.
Vandaag was ik in een sportschool en daar was dan wel een aparte ruimte maar dat was een stuk saaier dan waar ik zelf train.

Lekker he dat knallen! Ik heb ook alweer zin in morgen en overmorgen.
Zondag lekker bijkomen op het strand van een week hard knallen. (als de weersverwachting niet veranderd)
Nee dat werkt inderdaad niet erg goed samen. ;)

He kwark,

Wat is going on? gaat hier nog worden gepompt?

Goed weekend,

Ja en vaak staan er van die botjes met een sixpack omdat ze zo dun zijn. allemaal van die reacties: whoo gespierd doe niet zo sexy.

en wanneer komt hier weer een dikke training te staan

Jup, i ain't going anywhere :D

Bij ons heb je eigenlijk 1 groot krachthonk van 2 verdiepingen met ook allerlei apparaten ertussen.
Alleen cardio is afgescheiden op de zolder en deels in de kelder.
Vandaag was ik in een sportschool en daar was dan wel een aparte ruimte maar dat was een stuk saaier dan waar ik zelf train.

Lekker he dat knallen! Ik heb ook alweer zin in morgen en overmorgen.
Zondag lekker bijkomen op het strand van een week hard knallen. (als de weersverwachting niet veranderd)
Nee dat werkt inderdaad niet erg goed samen. ;)

Jee, dat is BB walhalla bij jullie :eek:
Nou meid, ros ze en veel plezier op het strand.... Chrizzle gaat er strakkies ff een lekkere training tegenaan gooien ;) Mag wel weer ff na alle drukte van deze week :(
He kwark,

Wat is going on? gaat hier nog worden gepompt?

Goed weekend,

Eeeuuhhhmmm.... ja, strakkies nog ff... Deze week was ff chaos. Ik moet mijn hercertificering halen, heb weer buikpijn gehad van de week (is nog steeds niet over :( ) Maar ik ga zo naar de gym, en morgen en zondag ook om het goed te maken....

Jij ook prettig weekend Moz ;)

Ja en vaak staan er van die botjes met een sixpack omdat ze zo dun zijn. allemaal van die reacties: whoo gespierd doe niet zo sexy.

en wanneer komt hier weer een dikke training te staan

Als het goed is vanavond ;)

Trainse dit weekend!

Vrijdag en zaterdag even korte train sessies gedaan.... Maar ben nu weer met buikpijn thuis :( Heb ik weer aan mijn fiets hangen.....

Ah bagger voor je Kwark!!

Dit klinkt heel stom.. maar jij was vorige week vrijdag aan het promoten dat IK meer shakes moet gaan drinken en toen zei ik dat normale voeding wat dat betreft onvervangbaar is!!

Al in je opgekomen om je shakes per direct te gaan vervangen door een normale voeding? Lekker veel vezels in brood, rijst! Gaat je stoelgang van omhoog! Buikpijntje zal er ook door vertrekken durf ik te wedden al zal je in eerste instantie wel beetje moeite hebben om veel te gaan eten!

....

Veel beterschap toegewenst Kwark, het moet altijd de meest gemotiveerde overkomen:(..

Ah bagger voor je Kwark!!

Dit klinkt heel stom.. maar jij was vorige week vrijdag aan het promoten dat IK meer shakes moet gaan drinken en toen zei ik dat normale voeding wat dat betreft onvervangbaar is!!

Al in je opgekomen om je shakes per direct te gaan vervangen door een normale voeding? Lekker veel vezels in brood, rijst! Gaat je stoelgang van omhoog! Buikpijntje zal er ook door vertrekken durf ik te wedden al zal je in eerste instantie wel beetje moeite hebben om veel te gaan eten!

....

Bedankt voor het meedenken Ruub, maar dit is een bacterie, die juist door dat normale voedsel wordt veroorzaakt: Vlees. Ik heb het eerder gehad, is k*t om er vanaf te komen, maar van de week ben ik gewoon weer van de partij, en ja.... met shakes. Daar loop ik tenminste geen bacteriële infectie van op ;)

Succes Kwark! Ik verwacht een sterke terugkomst as always. :thumbs:

Bedankt voor het meedenken Ruub, maar dit is een bacterie, die juist door dat normale voedsel wordt veroorzaakt: Vlees. Ik heb het eerder gehad, is k*t om er vanaf te komen, maar van de week ben ik gewoon weer van de partij, en ja.... met shakes. Daar loop ik tenminste geen bacteriële infectie van op ;)

Pak ff je rust Kwarkie, trainen is een initiële verlaging van je weerstand en dat kan je nu even niet hebben.
Beterschap.

Beterschap man!

Kwark pak die bacterie je kan het:cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven