MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik ga niet zeggen dat ik alle kennis van de wereld heb, ik wil je alleen vertellen dat er na ongeveer een uur een hormoon cortisol word aan gemaakt wat ontstekingsremmend werkt.
Die ontstekingen probeer je eigenlijk te creeren tijdens een training.
Volgens mij werk je zo je doelen tegen.

Als iemand weet waar ik het over heb en het beter uit kan leggen, feel free :P

Jammer dat de training wat tegenviel, inkomen is altijd lastig

Succes daarmee!
 
Kwarkie!

Dit nieuwe schema is veels te veel van het goede maat!
Je vorige schema ook al als je van lange trainingen houdt doe dan een standaard UB/LB schema en ga op alle oefeningen meer volume draaien maar dit is echt een overkill naar mijn mening.
Binnenkort nog updates met pics?
 
Kwark, lekker weer aan het trainen kerel.
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden he.

En idd voeding doet alle met je lichaam, ik heb zelfs voor vandaag me training geskipt omdat ik gisterenochtend had getraind, vervolgens maar een schamele maaltijd had gegeten en daarna de rest vd avond op bier en wwater geteerd.

De man met de hamer is sterker dan ik dacht.
Ik heb nu overigens ook spierpijn, dat heb ik niet als me voeding op 3500/4000kcal is
 
Lekkere training Kwark maar het is echt veelste veel van het goede. ;)
 
SUcces met je nieuwe schema, wel veel misschien inderdaad...
Alcohol de deur uit, peuken de deur uit, hoppa, conditie opbouwen! :D
(ja, makkelijk gezegd met mijn nog maar 6 dagen gestopt :p)
 
Ik ga niet zeggen dat ik alle kennis van de wereld heb, ik wil je alleen vertellen dat er na ongeveer een uur een hormoon cortisol word aan gemaakt wat ontstekingsremmend werkt.
Die ontstekingen probeer je eigenlijk te creeren tijdens een training.
Volgens mij werk je zo je doelen tegen.

Als iemand weet waar ik het over heb en het beter uit kan leggen, feel free :P

Jammer dat de training wat tegenviel, inkomen is altijd lastig

Succes daarmee!

Interessant. Waar baseer je dit op? Heb je een artikel hierover gelezen ofzo?
Naja, het was te verwachten dat het tegenviel... Volgende week of die erna gaat het vast wel wat beter... ;)

Kwarkie!

Dit nieuwe schema is veels te veel van het goede maat!
Je vorige schema ook al als je van lange trainingen houdt doe dan een standaard UB/LB schema en ga op alle oefeningen meer volume draaien maar dit is echt een overkill naar mijn mening.
Binnenkort nog updates met pics?

Hey Robert. Ja, ik vind het zelf ook flink aan de hoge kant, maar jah, ik heb het zelf niet bedacht. Sta er iig niet raar van te kijken dat ik in de praktijk flink aan het schrappen ga - zoals ik dat ook voorheen deed. Maar ja, de praktijk zal uitwijzen hoe of wat.

Kwark, lekker weer aan het trainen kerel.
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden he.

En idd voeding doet alle met je lichaam, ik heb zelfs voor vandaag me training geskipt omdat ik gisterenochtend had getraind, vervolgens maar een schamele maaltijd had gegeten en daarna de rest vd avond op bier en wwater geteerd.

De man met de hamer is sterker dan ik dacht.
Ik heb nu overigens ook spierpijn, dat heb ik niet als me voeding op 3500/4000kcal is

Jup koek, it's all about de happie happie ;) Ik heb er nu iig topprioriteit van gemaakt het voor eens en voor altijd in orde te krijgen. GVD!!!

Lekkere training Kwark maar het is echt veelste veel van het goede. ;)

Thnx, gelukkig draai ik nu pussy weights hahaha

SUcces met je nieuwe schema, wel veel misschien inderdaad...
Alcohol de deur uit, peuken de deur uit, hoppa, conditie opbouwen! :D
(ja, makkelijk gezegd met mijn nog maar 6 dagen gestopt :p)

Nou, dat doe je iig beter dan ik.... ik stoom nog rustig door, en het begint me van binnen al goed te slopen merk ik... :(
Tja, tis idd tamelijk veel.... Maar ja, zoals bij elk schema wordt er in de praktijk alweer flink aan gesleuteld, dus zal nu ook wel gebeuren...

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:16 ----------

Ik zal eens kijken of ik van de week nieuwe foto's kan maken, qua fysiek zie ik er (gelukkig) best aardig uit (ahum... :D) Ik sta er dankzij die k*t bacterie iig lekker droog bij. Dus als ik van de week ff de kans heb, zal ik ff wat fatsoenlijke fototjes produceren ;)

Iig zitten de L'etjes lekker strak, en heb ik de spijkerbroeken van 32/34 verruild voor 36/34 :eek: Niet slecht voor 5 maandjes k*tviolen he?
 
Dat verhaal over cortisol heb ik in mijn fysiologie boeken staan.
Echter zal dit ook wel op internet te vinden zijn. Ik zal straks na mijn training eens kijken of ik iets kan vinden
 
He man, welkom terug. Ja dat nieuwe schema van je leek me ook al wat ijverig ;). Ik heb jarenlang drie spiergroepen getraind per training (2-split) en dan 3 oefeningen per groep. Ging heel goed hoor, maar de laatste spiergroep was meestal niet 100% meer, en trainingsduur vaak over de 1h30m. En dan wou jij er nog een paar oefeningen extra tegenaan gooien... meteen nadat je terugkomt van ziekzijn, afgevallen, conditie k*t, etc. Geinponem :D.

Nu probeer ik de training zo'n beetje rond het uur te houden, en dat bevalt me goed. Ik train wel wat vaker (voorheen 3x per week, nu 4x), maar korter. Maar ik train dan ook thuis, anders had het misschien wel een ander verhaal geweest; dan is de overhead om naar de sportschool te gaan groter en had ik het waarschijnlijk liever verdeeld over 3x.. als je dan toch in de sportschool bent, wil je er ook wat aan hebben, en smijt je er 3 spiergroepen tegenaan.
 
Mooi kwark en nu doorbijten laten zien wie het sterkste is. 9% is heeeel netjes daar kan ik nu alleen van dromen.
 
zeker niet slecht voor 5 maandjes klootviolen!
Die zelf nu ook 3 spiergroepen per keer, soms ook te weinig energie voor laatste spiergroep maar toch gewoon afmaken... af en toe volgorde omgooien, laatste spiergroep keer als eerste.
Kom maar op met die foto's :D
 
Ik ga niet zeggen dat ik alle kennis van de wereld heb, ik wil je alleen vertellen dat er na ongeveer een uur een hormoon cortisol word aan gemaakt wat ontstekingsremmend werkt.
Die ontstekingen probeer je eigenlijk te creeren tijdens een training.
Volgens mij werk je zo je doelen tegen.

Als iemand weet waar ik het over heb en het beter uit kan leggen, feel free :P

Jammer dat de training wat tegenviel, inkomen is altijd lastig

Succes daarmee!

Ik heb het artikel inmiddels gelezen. Nu snap ik wat je bedoelt.

Echter, hier zijn wel kanttekeningen bij te maken, namelijk dat een trainsessie van max. 45 minuten niet haalbaar is, laat staan wat een pro bodybuilder zou moeten beginnen als die alleen maar 45 min. sessies mag trainen.

Toch doe ik aan de overige factoren wel ruim voldoende:
- Meteen na ontwaken en na training juiste voeding tot je nemen
- Ruim voldoende rust, in mijn geval 8-9 uur
- Geen koffie
- Extra vitamine C

---------- Toegevoegd om 11:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

He man, welkom terug. Ja dat nieuwe schema van je leek me ook al wat ijverig ;). Ik heb jarenlang drie spiergroepen getraind per training (2-split) en dan 3 oefeningen per groep. Ging heel goed hoor, maar de laatste spiergroep was meestal niet 100% meer, en trainingsduur vaak over de 1h30m. En dan wou jij er nog een paar oefeningen extra tegenaan gooien... meteen nadat je terugkomt van ziekzijn, afgevallen, conditie k*t, etc. Geinponem :D.

Nu probeer ik de training zo'n beetje rond het uur te houden, en dat bevalt me goed. Ik train wel wat vaker (voorheen 3x per week, nu 4x), maar korter. Maar ik train dan ook thuis, anders had het misschien wel een ander verhaal geweest; dan is de overhead om naar de sportschool te gaan groter en had ik het waarschijnlijk liever verdeeld over 3x.. als je dan toch in de sportschool bent, wil je er ook wat aan hebben, en smijt je er 3 spiergroepen tegenaan.

Ja, het moment is niet echt handig he? Maar ja, dit is toch maar een kortlopend schema... De conditie moet terug, en dat gaat helaas niet met truitjes breien he?

Ik volg in principe het schema, maar ik voel vanzelf aan wanneer het echt too much wordt, en dan pas ik meteen aan... En met jullie feedback erbij wordt het vast nog wel wat...

Mooi kwark en nu doorbijten laten zien wie het sterkste is. 9% is heeeel netjes daar kan ik nu alleen van dromen.

Thmx MC Komt helemaal goed! Kep mijn motivatie iig weer helemaal terug!

zeker niet slecht voor 5 maandjes klootviolen!
Die zelf nu ook 3 spiergroepen per keer, soms ook te weinig energie voor laatste spiergroep maar toch gewoon afmaken... af en toe volgorde omgooien, laatste spiergroep keer als eerste.
Kom maar op met die foto's :D

Ga ik ook doen als het zwaar wordt Sue, bedankt!
 
ik snap wat je bedoelt, maar pro bodybuilders gebruiken andere middelen om de cortisol productie tegen te gaan :P
Daarnaast is 45 min ook relatief en zal voor iedereen anders gelden, echter is anderhalf uur daar wel lang overheen.
Maar goed
Zo lang je progressie maakt is het prima, dacht dat het alleen goed was om je hier even op te wijzen dat het bestaat :P
 
ik snap wat je bedoelt, maar pro bodybuilders gebruiken andere middelen om de cortisol productie tegen te gaan :P
Daarnaast is 45 min ook relatief en zal voor iedereen anders gelden, echter is anderhalf uur daar wel lang overheen.
Maar goed
Zo lang je progressie maakt is het prima, dacht dat het alleen goed was om je hier even op te wijzen dat het bestaat :P

Ach, zolang ik op de 6 punten 5 goed scoor, denk ik dat het wel losloopt. Maar thanks voor de input, zeer leerzaam ;)
 
Ja, het moment is niet echt handig he? Maar ja, dit is toch maar een kortlopend schema... De conditie moet terug, en dat gaat helaas niet met truitjes breien he?

Ik volg in principe het schema, maar ik voel vanzelf aan wanneer het echt too much wordt, en dan pas ik meteen aan... En met jullie feedback erbij wordt het vast nog wel wat...

Ik zie dit liever dan van die halfzachte trainingen met de opmerking dat te lang trainen geen zin heeft. Knallen met die hap, knakker!
 
Ik zie dit liever dan van die halfzachte trainingen met de opmerking dat te lang trainen geen zin heeft. Knallen met die hap, knakker!

Als je dat maar ff door hebt haha :D
Van trainingen met een hoge aaibaarheidsfactor worden we niet breed heh?

Strakkies lekker de titten aanpakken :fire:
 
Als je dat maar ff door hebt haha :D
Van trainingen met een hoge aaibaarheidsfactor worden we niet breed heh?

Strakkies lekker de titten aanpakken :fire:

Tieten trainen is bij mij gegarandeerd spierpijn, lekker!
 
kwark heb je wat progressie pix? luf to see them:D
 
Ben benieuwd!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven