Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.101
ik kan niet zo vaak karma geven omdat ik me hier niet echt mee bezig hou scheetje!
maar afgelopen 24 heb ik zoveel gegeven dat ik niks meer kan geven(kon jou nog niks geven moest eerst andere geven)

*het is nog steeds stil in me log chris (hint)

Nietus! Kep je eergisteren al in je kont gedoet voor je mooie foto en nu net ben ik ook alweer op bezoek geweest... of zit je weer reclame te maken voor je logje, hmmm?

Slim bekeken met 500 views per dag hierzo hahaha :roflol:

Kwarkmixers roze log: Nu het echte werk! :gay::verneder:

...om niks aan je verzekering te hebben. Wanneer er ook maar IETS gebeurt dan keertje verzekering niet uit omdat je niet begrensd rijdt.

Hier ook een motor in de achtertuin ;)

Oh ok, dat wist ik niet. Dat is inderdaad dan klote, maarja. Het is hetzelfde als met een opgevoerde scooter rijden wat ik nu doe(zeker stoer ja). Dus eigen risico dan. En ga de spelling van mensen maar verbeteren in je eigen log, daar weet je toch alles het beste.:roflol:

• #6.109

Stel je voor dat ik je uitelkaar trek... :p en maar janken: (op ranzige toon) ieuwwww, d'r zat een beetje bloed bij!!!!

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

Waarom denk je dat ik hem eerst laat begrensen, slimmert.:rolleyes:

MotOr, netjes. Ben je wel iemand die van doorrijden houdt, of zo een mooiweer rijder die met een slakkengang om zijn huis rijdt?:D

Nou, kep een tijd in den haag gewerkt, maar mooi met -8 op de motor vanuit Zaandam :p gewoon omdat ik er gek op ben...

Jongejonge ik begin stiekem haast aas te overwegen als ik die progressie zie. :angstig:

Stel je voor dat ik je uitelkaar trek... :p en maar janken: (op ranzige toon) ieuwwww, d'r zat een beetje bloed bij!!!!

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

Nou, kep een tijd in den haag gewerkt, maar mooi met -8 op de motor vanuit Zaandam :p gewoon omdat ik er gek op ben...

Haha oke, maar het snelheids aspect speelt niet zo bij jou?

• #6.113
  • #6.115
Nee bedankt, maar volgens mij gaat het weer goed met je hoor niks meer over je pijn.
Was het weer een aandachts schreeuw ?

:D Wat toepasselijk in dit roze log

Wahahaha

Hole in one!!!

:roflol:

Gaat wel ietsie, pietsie beter... :p

---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

Jongejonge ik begin stiekem haast aas te overwegen als ik die progressie zie. :angstig:

Als jij aan de AAS gaat, word je zonder twijfel een van de bruutste buffels op DBB. Die genen van jou zijn super gappie!

---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

Haha oke, maar het snelheids aspect speelt niet zo bij jou?

R U kidding me? Het was eens een bloed hete nacht, kon niet slapen dus besloot een stukkie te gaan rijden... eenmaal bij de tunnel aangekomen kon ik het niet laten eens te kijken hoe hard ie eigenlijk kon...

Ik had net tijd genoeg op de teller te kijken: 285 gaf ie aan, en had nog over, maar durfe niet harder :eek: die stepen op de weg veranderden in 1 grote streep hahaha

Ik had net tijd genoeg op de teller te kijken: 285 gaf ie aan, en had nog over, maar durfe niet harder :eek: die stepen op de weg veranderden in 1 grote streep hahaha

wtf_cat.jpg

• #6.117
True story. Zo'n RF900 weet van geen ophouden. Maar het geniale is, dat je er ook heel rielekst mee kunt touren zonder pijntjes in butt of polsen... :rolleyes:

Kep er zelfs iemand een beurt op gegeven hahaha

Goeie vering ook nog :p

Haha mag je me dat later nog eens uitleggen hoe je dat doet :thumbs:

Zo hard moet je trouwens niet te lang rijden.. dan worden je ogen moe (echt waar!)

Probeer maar :P

• #6.119
Haha mag je me dat later nog eens uitleggen hoe je dat doet :thumbs:

Zo hard moet je trouwens niet te lang rijden.. dan worden je ogen moe (echt waar!)

Probeer maar :P

Was ook maar in de tunnel, daarna gewoon in een gepast drafje naar huis gehobbeld... bij mij is dat circa. 140-160 :D

Maar ik had het niet warm meer, en kon eindelijk slapen als een roosje

Zzz Zzz Zzz

als je nu netzo hard ging als je motor was je nu een buffffffffel!!! hahaha!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven