MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Is die squat 4x50 iets éénmaligs, of een onderdeel van een langer programma?
 
Nu weten jullie gelijk waarom Xtralarge geen gewichten bij zijn trainingen zet muahahaha

Kijk en huiver:

http://www.youtube.com/watch?v=y_7iTm5Q5iE

Hij moest van oma 4 setjes 50 reppies doen... begon eerst zwaar, en natuurlijk hebben die hufters alleen de laatste set gefilmt wahahaha

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:20 ----------

o ja, en dit had Oma er over te melden:

Squat

eerste set........ squat van 50 met tussen pozen (70kg)
tweede set .......(50kg)met rust poses (100 x stoppen tussen door) en het gewicht terug afgebouwd( naar 30kg)
derde set ........10 herhalingen toen lege stang afgemaakt met 100x rust poses en weglopen(jef en spoutch getuigen)

Leg extensions

(huilend) 100x stoppen weg regelmatig naar de wc gezocht

walking dumbbells....dramaaaaaaaaaaaa

bijna kotsenzal filmpje plaatsen met de vieze geluidenof was het niet hoeveel kan ik betalen als het filmpje niet geplaats word

de rest bespaar ik maar met uitleg(volgens mij moest peter met me praten op weg naar huis of ik toch maar niet de filmpjes wilde plaatsen )


dus mossad wat heb je geleerd ......nooit de dames uitdagen op forum over beentraining

dit doet me echt iets.

een grote stoere man helemaal gekraakt door een lege stang, en door oma (the great), byebye ego. zo zie je maar dat deze sport alles behalve een lachertje is
 
dit doet me echt iets.

een grote stoere man helemaal gekraakt door een lege stang, en door oma (the great), byebye ego. zo zie je maar dat deze sport alles behalve een lachertje is
+1

Ik vind alleen dat iemand bij het youtube filmpje moet posten wat hij gedaan heeft voordat het filmpje opgenomen was want nu komt het wel heel vreemd over :x
 
Hey, buffe Kwark: ga je nog trainen vanavond?

Ik hoorde je zeggen dat het niet veel zal voorstellen ... misschien ga je wel weer PR's halen, wie weet!

Bij mij zijn rug/triceps aan de beurt, dus dat wordt lekker knallen. :D
 
Hey, buffe Kwark: ga je nog trainen vanavond?

Ik hoorde je zeggen dat het niet veel zal voorstellen ... misschien ga je wel weer PR's halen, wie weet!

Bij mij zijn rug/triceps aan de beurt, dus dat wordt lekker knallen. :D

not sure yet. Momenteel voel ik me zo belachelijk klote. Pijn is bijna niet te harden soms... maja, ik zal eens kijken of er toch wat te doen is....

Succes kerel vanaaf ;)
 
dit doet me echt iets.

een grote stoere man helemaal gekraakt door een lege stang, en door oma (the great), byebye ego. zo zie je maar dat deze sport alles behalve een lachertje is

Ga jij maar es met je reet onder een squatrek staan met 1e set 80 kilo draaien x 50 reps, en ook diep.
2e set 60 kilo, en afbouwen tot je niet meer kan... tot kotsen toe...
kep um net aan de foon...

Het is goed voor spierconditie en de aanmaak van groeihormonen. Ik zien jullie wel weer stelletje relnichten
 
En het is goed voor je mentale gesteldheid :)
 
De DBB Gordon heeft er de kracht niet meer voor :P

Kwark denk beter dat je je pech kan accepteren en nog wat extra rust nemen, als je nu al pijn hebt hoe wil je dan ingodsnaam nog een prestatie neerzetten...
Imo is het het risico niet waard.

De kuur was dan misschien geen absolute succes, maar je komt harder terug, dat weet je, dat voel je en dat zal je ook ervaren!
Je bent een ervaring rijker en wees daar dan voorlopig even tevreden mee.

Ik vind de prestatie uiterst extreem, 1 setje 50 x oke.. dan nog op 80 kg beginnen en dan nog eens 4 setjes.
 
En het is goed voor je mentale gesteldheid :)

Jup :D

De DBB Gordon heeft er de kracht niet meer voor :P

Kwark denk beter dat je je pech kan accepteren en nog wat extra rust nemen, als je nu al pijn hebt hoe wil je dan ingodsnaam nog een prestatie neerzetten...
Imo is het het risico niet waard.

De kuur was dan misschien geen absolute succes, maar je komt harder terug, dat weet je, dat voel je en dat zal je ook ervaren!
Je bent een ervaring rijker en wees daar dan voorlopig even tevreden mee.

Ik vind de prestatie uiterst extreem, 1 setje 50 x oke.. dan nog op 80 kg beginnen en dan nog eens 4 setjes.

Sja, kep wel veel pech gehad eh.... maar ik ben niet ontevreden. Toch best wat bijgekomen. Maja, ik had dit zonder mijn kuur waarschijnlijk ook gehad, dus dan had ik wel een flinke stap terug moeten doen denk ik.

Ach joh, volgende kuur zit alweer in de planning, dus doe ik het nog ff dunnetjes over.
 
haha xtralarge, had een heel ander beeld van die e-warrior
 
Ga jij maar es met je reet onder een squatrek staan met 1e set 80 kilo draaien x 50 reps, en ook diep.
2e set 60 kilo, en afbouwen tot je niet meer kan... tot kotsen toe...
kep um net aan de foon...

Het is goed voor spierconditie en de aanmaak van groeihormonen. Ik zien jullie wel weer stelletje relnichten

ik heb niet gezegd dat het niet lastig is.
ik zei alleen dat het je echt breekt,
zelf zou ik niet zo ver kunnen gaan denk ik
 
Je hebt een aantal krachtstats toch aardig geboost, Kwark.
 
haha xtralarge, had een heel ander beeld van die e-warrior


:D:D:D Goh, dat ik gewoon al meer gewicht erop heb dan Xtralarge :eek:
Zal die trots op zijn dat je `m postte Kwark :thumbs:
 
:D:D:D Goh, dat ik gewoon al meer gewicht erop heb dan Xtralarge :eek:
Zal die trots op zijn dat je `m postte Kwark :thumbs:

Filmpje geeft natuurlijk een vertekent beeld van de werkelijkheid eh. Wat de beste man moest doen is natuurlijk echt bikkelen, de manier waarop het echter in zijn log werd verteld was wel zo hilarisch, dat mochten jullie niet missen, en Moz vind het prima, de ouwe relnicht!


:D
 
Ik weet niet waarom iedereen zo hard lacht, maar 50x80kg damn probeer het maar eens.
 
Lijkt me leuk zo'n setje squats! Maar ik denk dat ik 50 reps met 50a 60kg doe..niet met ****ing 80!
 
Zelfs met 60 kilo zal 50 reps zwaar vallen hoor.. vergis je niet :D
 
Kwarkie, vergeet niet te blijven trainen he, voordat je naar de bodem zinkt tijdens je nakuur.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven