XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Kwarkie, vergeet niet te blijven trainen he, voordat je naar de bodem zinkt tijdens je nakuur.

hehehe, gisteren heel voorzichtig alweer wat gedaan.
Vandaag een tandje bijzetten, es kijken of ik het niet verleerd heb :o
 
hehehe, gisteren heel voorzichtig alweer wat gedaan.
Vandaag een tandje bijzetten, es kijken of ik het niet verleerd heb :o

Beetje deloaden, 12 herhalingen maken ofzo.
En volgende week weer knallen.
Wel oppassen voor blessures nou hoor, je pezen zijn al verdoet door die kuur maar nu trekt al het vocht weg waardoor het zaakje minder soepel gaat lopen. Daarnaast wordt alles nu zwaarder = meer kans op een k*tbeweging.
 
Beetje deloaden, 12 herhalingen maken ofzo.
En volgende week weer knallen.
Wel oppassen voor blessures nou hoor, je pezen zijn al verdoet door die kuur maar nu trekt al het vocht weg waardoor het zaakje minder soepel gaat lopen. Daarnaast wordt alles nu zwaarder = meer kans op een k*tbeweging.

Ik ga inderdaad wat hoger in de reps zitten deze week. Volgende week begin ik flink aan de crea en de No-xplode. Ik hoop dat ik wat kracht vast kan houden, maar zal wel wat tegenvallen.
Als dat zo is, probeer ik meer op reps winst te halen. Wat focus op spierconditie kan geen kwaad, integendeel.

Thnx beescht ;)
 
meer reps levert niet alleen spierconditie
maar ook definitie op kwark
massa heb je nu al
 
UPDATE
------------------------------------


Ik voel me alweer redelijk, dus kwarkie gaat het er maar weer eens op wagen. Over een half uur zit ik in de gym, mijn poten mishandelen.

Ik blijf even een paar weekjes hoog in de reps, eens kijken of er wat definitie in te krijgen is. Nu de 2e dag aan de nolva, ben wel weer wat gewicht kwijt, maar ja, dat krijg je ervan eh...

Sta nu op 94 kilo nog wat... redelijk droog, snel eens een meting doen weer.
We zien wel weer even waar het schip strand... Wens me sterkte :o
 
succes chris! *eindelijk een training weer*
 
DONDERDAG - HERSTEL & DELOAD TRAINING 1: BENEN

Vandaag de eerste "echte" training weer. Heel voorzichtig aan, en het viel vies tegen. Geen drive, geen motivatie, geen mind muscle connectie, geen niks. Alleen pijn, helse pijn.

Squat

15x80
12x100
12x100

Leg Press

15x140
15x140
15x140

Leg Curl

15x65
15x75

Leg Extension

15x65
15x75

Verder ging het niet meer, ik ben helemaal kapot. Ik wilde nog de kuiten doen, maar ik kan het gewoonweg niet oopbrengen. Wat voel ik me beroerd zeg, en wat is dit deprimerend.

Ik wil nog maar 1 ding: lekker in mijn bedje liggen met de deken over me kop met mijn kussen knuffelen en hopelijk voel ik me morgen beter... damn folks, help me out here, mijn liefde voor bodybuilding heeft het zwaar momenteel... :sad:

Mag het licht uit

Te veel woorden , te veel zinnen
Te veel woorden , draaien in me hoofd
Te veel woorden , te veel muren
Te veel uren tikken langzaam weg
Te veel mensen , te veel draaien
Te veel mensen , draaien er omheen
Te veel mensen , te veel zinnen
Te veel woorden , voor een mens alleen

Mag het licht uit
Mag het licht uit
Mag het licht uit
Mag het licht uit , als ik je in me armen sluit
Mag het licht uit

Te veel ogen , te veel tranen
Te veel ogen , tranen van verdriet
Te veel ogen , te veel vragen
En antwoorden die zijn er niet

Mag het licht uit
Mag het licht uit
Mag het licht uit
Mag het licht uit , als ik je in me armen sluit

Te veel woorden , te veel zinnen
Te veel oorden , draaien in een hoop
Te veel oorden , te veel draaien
Te veel van alles , naar lange lange dag
En zo zie ik ze graag , maar nu is het genoeg , genoeg gezien vandaag

Mag het licht uit
...
 
Goed dat je alsnog bent geweest, slik je eigenlijk ook glucosamine voor je gewrichten ?


Mag het licht uit; kwark on tour @ darkroom xD
 
DONDERDAG - HERSTEL & DELOAD TRAINING 1: BENEN

Vandaag de eerste "echte" training weer. Heel voorzichtig aan, en het viel vies tegen. Geen drive, geen motivatie, geen mind muscle connectie, geen niks. Alleen pijn, helse pijn.


...

kop op man, je laat je toch niet ****en door een beetje rotzooi wat je in je lichaam spuit. gewoon lekkere setjes maken met wat mogelijk is en niet terug kijken....rammen met die handel.:)
 
Goed dat je alsnog bent geweest, slik je eigenlijk ook glucosamine voor je gewrichten ?


Mag het licht uit; kwark on tour @ darkroom xD

2000mg per dag glucosamine
 
Big up yourself kwark! Niet dit sentimentele gelul! Kom uit je bed, onder die deken vandaan en wees een vent verdomme:mad:
 
Klote om te lezen Kark, maar inderdaad: Kom op kerel!!! Laat je niet kennen!
 
fak it kwark gwn knallen veel caffeine en hoppa!
 
Chris, ondanks dat je niet helemaal nog in je ritme zit vind ik het een prima training. De wieltjes zijn zeker weten weer gestimuleerd! :thumbs:
 
Get a grip man en overwin die dip!
 
Goed dat je er alsnog een aardige training uit hebt gekregen ondanks dat je beroerd was, getuigd van je motivatie!

Moest lachen toen ik zag welk nummer je erin gezet had :p
 
kop op man, je laat je toch niet ****en door een beetje rotzooi wat je in je lichaam spuit. gewoon lekkere setjes maken met wat mogelijk is en niet terug kijken....rammen met die handel.:)

Muah, de blessure is het probleem, niet zozeer de sides van mijn kuur.... :sad:


Big up yourself kwark! Niet dit sentimentele gelul! Kom uit je bed, onder die deken vandaan en wees een vent verdomme:mad:

1 voordeel: kep lekker geslapen, en voel me zelfs iets beter nog dan gisteren... vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Idd.. jammer dat je niet op dat onderste stukje van m'n post reageerde :D

Gnah, gnah... ik zie liever wat als ik naughty aan het doen ben, dus daar kom ik niet...

Klote om te lezen Kark, maar inderdaad: Kom op kerel!!! Laat je niet kennen!

Het gaat alweer een beetje...

fak it kwark gwn knallen veel cocaine en hoppa!

:D

Chris, ondanks dat je niet helemaal nog in je ritme zit vind ik het een prima training. De wieltjes zijn zeker weten weer gestimuleerd! :thumbs:

Ik voel ze wel, en dat (klinkt gek) motiveert me in ieder geval te kijken wat ik vandaag weer kan gaan doen... Ik zal wel ff een tijdje aangepast moeten trainen. Vandaag es kijken of ik borst, biceps en beetje buik kan doen...

:heart:

Get a grip man en overwin die dip!

Thnx Sanca-beescht... ik doe mijn best uit het dalletje te klimmen...

Goed dat je er alsnog een aardige training uit hebt gekregen ondanks dat je beroerd was, getuigd van je motivatie!

Moest lachen toen ik zag welk nummer je erin gezet had :p

Thnx Twitchy...

Sja, uit mijn mond klinkt het meteen weer zoo..... sja... jakkie eh? :evil2:

---------- Toegevoegd om 08:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ----------

UPDATE
---------------------------------------------------

Weer voel ik me wat beter dan gisteren. Na thuiskomst goed gegeten, vroeg mijn mand in, lekker met mijn kussen geknuffelt en nu gaat het wel weer. Kep er een goeie nachtrust op zitten, en voel mijn wieltjes wel, en dat werkt stimulerend: want ik ga er weer wat moois van maken vandaag.
Wat ik precies ga trainen is nog even onduidelijk, ik zal wat op gevoel moeten trainen om na te gaan wat wel en wat niet werkt. In ieder geval wil ik borst, biceps en buik gaan doen... Wish me luck....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
"You're a winner. The tests of life are not meant to break you, but to make you."

Succes vandaag beescht!

:heart:
 
tja roids kunnen je ook een mind**** geven blijkt dan weer.

maar chris, laat jij je zo makkelijk uit het veld slaan??? zo hard als je ging als naturel en in het begin van je kuur, zo hard laat jij jezelf nu het dal in glijden! get a grip, make up your mind and turn Hardcore mode on!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven