AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.201
tja roids kunnen je ook een mind**** geven blijkt dan weer.

maar chris, laat jij je zo makkelijk uit het veld slaan??? zo hard als je ging als naturel en in het begin van je kuur, zo hard laat jij jezelf nu het dal in glijden! get a grip, make up your mind and turn Hardcore mode on!

Ik zou met alle liefde van de wereld willen, maar zit met een blessure eh :sad:

ik dacht je ziek was kwarkie
de blessure is me even ontgaan
waar schort het man

Spiertje gescheurd in zijn zij dacht ik :x

Ey, Kwarkie la je nie kisten he! Ondanks blessure gaat toch elke dag weer beetje beter of nie dan? Gewoon naar je lijf luisteren, komt allemaal goed!

Damn kwark, the roids ****ed you up?

en komen er nog after picz

Laatst bewerkt:
  • #6.207
Ja, life is a b*ch. But....... i'm the biggest one, dus vanavond ga ik voorzichtig beetje banken enzo... biceps ook en buik, eens kijken of dat een beetje lukt. Blijf sowieso even een weekje deloaden.

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

Ey, Kwarkie la je nie kisten he! Ondanks blessure gaat toch elke dag weer beetje beter of nie dan? Gewoon naar je lijf luisteren, komt allemaal goed!

ik herstel wel erg snel, dat is mijn geluk... thnx Sue xxx :heart:

als nog een acceptabele workout, door zetten kwark!

Blessure in de borst -> elke dag squaten, die prikkers opblazen!

• #6.210
Zo, training 2 zit er weer op, het ging aanmerkelijk beter dan gisteren maar heb natuurlijk wel rustig aan gedaan. Gek genoeg had ik weer wat drive omdat ik zo'n lekkere pomp.in mijn spieren had... Heerlijk!

Op het laatst begon ik toch wel wat pijn te voelen. Dus heb het er bij gelaten. Zo eerst naar huis en dan post ik um, tot strakkies ! xxx

Yes, gelukkig herstel je vrij snel kerel.. goed te horen dat je training relatief lekker ging!!! ;)

t*ring zeg. Wat ben jij een watje man. Eerst van dat beest achtig gedrag met die test in je reet en nu lijk je wel een wijf!

Doe er eens iets aan man!

t*ring zeg. Wat ben jij een watje man. Eerst van dat beest achtig gedrag met die test in je reet en nu lijk je wel een wijf!

Hoe durf je Kwark een watje te noemen :mad:

Weet je wat hij doorgemaakt heeft? weet je waarom hij niet trainde? .. nee, als je dat wist zou je dit nooit zeggen!

Sterker nog, in zijn situatie zouden de meeste hiero opgeven en wegkwijnen.

Fijne avond nog :hello:

• #6.214

:roflol: hahaha

Misschien dat het woord watje in het Armeens ofzo wat anders betekent, maar de Nederlandse betekenis van het woord past niet echt bij mij.

Ik ken pipo's die bij het scheuren van een spier veel langer thuis blijven dan ik...

He kwarkmixer.. heb je ook ergens recente foto's? (van tijdens en/of na de kuur?) Het is onmogelijk om je hele log door te spitten aangezien 90% spam is :P

Ben wel benieuwd namelijk...

He kwarkmixer.. heb je ook ergens recente foto's? (van tijdens en/of na de kuur?) Het is onmogelijk om je hele log door te spitten aangezien 90% spam is :P

+1

dit topic is bijna 90.000 keer bekeken, nu willen we foto's zien ;)

• #6.217
VRIJDAG - HERSTEL EN DELOAD TRAINING 2: Poging tot superdude shizzle :p

Incline BP

15x40
15x50
15x60
15x60

Peck Deck

15x65
15x75
15x85

Reverse Cable Cross

15x10s
15x12.5s
15x15s
15x17.5s

DB Curl

20x16s
20x18s
20x18s

Nog wat cable curls

Conclusie

Bij de cable curls voelde ik um weer opspelen, dus wijzelijk het hierbij gelaten, maar ik was opgelucht dat ik met de borst oefeningen betrekkelijk weinig last had. Ik had veel meer drive dan gisteren, kwam ook omdat ik vrijwel onmiddelijk een goeie pomp had, en dat werkt aanstekelijk bij mij en brengt mij goed in "the zone".

Gezien de omstandigheden ben ik hier tevreden mee. Ik begin mij in zekere zin een beetje in mijn lot te berusten, en mag blij zijn dat mijn herstel aardig snel aan het gaan is. Ik doe voorlopig gewoon lekker rustig aan, en zie wel waar dit uitkomt. Ik realiseer me dat ik nog mazzel heb dat het zo toch best wel te doen is, al moet ik een paar stappen terug doen. Het is beter dan niks...

Prettig weekend allemaal!

• #6.219

hahaha, ja het hele log doorfietsen is nu zo'n beetje wel een dagtaak eh. Ik kom heel binnenkort wel met nieuwe pics. Eerst een beetje opknappen, want ik voel me nog steeds niet zo fruitig... :o

+1

dit topic is bijna 90.000 keer bekeken, nu willen we foto's zien ;)

Ja het word wel weer tijd inderdaad hehehe. Soon, very soon!

Goed dat je toch doorgaat chris :thumb:.

Thnx Mark. Power of the mind overrules everything. Zo zal het zijn!

balen man

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven