Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je neemt inderdaad wel veel shakes! Ik zit er voor de cut ook aan te denken..want rice and protein + wat whey heeft wel prettige verhoudingen om mijn te hoge koolhydraatrijke brood eruit te pleuren!
Daar ben ik ook nog steeds naar op zoek ja. Een goede en het liefst goedkope vervanger voor brood. Elke avond rijst koken voor de volgende dag ben ik niet disciplinair genoeg voor. Zijn groene groentes met een stukje kipfilet (Koud een beetje te vreten, als je het de avond vantevoeren kookt?) niet iets?

Daar ben ik ook nog steeds naar op zoek ja. Een goede en het liefst goedkope vervanger voor brood. Elke avond rijst koken voor de volgende dag ben ik niet disciplinair genoeg voor. Zijn groene groentes met een stukje kipfilet (Koud een beetje te vreten, als je het de avond vantevoeren kookt?) niet iets?
Ja, is best lekker!

jow kwark ben weer van de partij, haha ben inmiddels verhuist;) daarom ook niet op dbb gekunnen, maar heb ook bijna 3 weken niet getrained, op eergister en gistre na train nu voortaan thuis tot dat me vrouwtje dichterbij werk heeft, maar ben gisters dus gruwlijk door me rug gegaan en kan nu dus niet veel meer :( gisters rug getrained thuis en meteen te zwaar gegaan tot er iets knapte onder in me rug.. maar goed volgendeweek beter :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.344
jow kwark ben weer van de partij, haha ben inmiddels verhuist;) daarom ook niet op dbb gekunnen, maar heb ook bijna 3 weken niet getrained, op eergister en gistre na train nu voortaan thuis tot dat me vrouwtje dichterbij werk heeft, maar ben gisters dus gruwlijk door me rug gegaan en kan nu dus niet veel meer :( gisters rug getrained thuis en meteen te zwaar gegaan tot er iets knapte onder in me rug.. maar goed volgendeweek beter :D

Sjemig gappie.... je mot ook uitkijken man! Je kan na paar weken niet trainen niet meteen volgas kerel!

naja... gedane zaken nemen geen keer... beterschap dan maar man!
En...? Bevalt de nieuwe stek?

• #6.345
VRIJDAG: KIJK MA, EEN WHEELIE!

SQ

Bezet, weer bezet, weer bezet... ach, stik er ook in!! GRRRR!!!

Leg Press

15x120
15x150
15x170
50x90

Leg Extension

15x65
15x75
15x85
15x95 > PFFF... ik heb het niet meer

Leg Curl

15x45
15x65
15x65
15x65

Toe Press

30x85
30x105
30x105

Conclusie

Ik voel ze niet meer... echt strompelend de gym verlaten. Zo'n pomp heb ik nog nooit gehad...

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------

PS: Alles 60 sec. rust!

Ik voel ze niet meer... echt strompelend de gym verlaten. Zo'n pomp heb ik nog nooit gehad...

:bow2:

Mooie training beescht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Totaal 90 reps toe presses... die ga je zekers wel voelen morgen ;)

Krachtige training, veel gewicht.. I love it :heart:

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

:eek:

:bow2:

Mooie training beescht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Totaal 90 reps toe presses... die ga je zekers wel voelen morgen ;)

Krachtige training, veel gewicht.. I love it :heart:

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

:eek:

Nette training Chris!:thumb:

@ Ace1990, doe jij nog wel eens wat anders dan de ballen van members hier likken en op DBB surfen?

mooi gepompt reus :D

Lekkere training, gaat iig de goede kant op.

Hoop dat genezen beetje opschiet ben dan ook wel benieuwd of je de massa beetje houd.
Wat was nou je gewicht voor de kuur?

nice volume chris!
ben ook benieuwd naar je herstel/kracht/massa behoud

• #6.352
Chris maak me gek! :wanker:

Hey kwarkie. Lekkere training man!!!
Kruipen zul je!

Fijn weekend kerol!

Benen trainen zonder squatten is als rukken zonder komen :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven