Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
aardige volume training kwark

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.302
DINSDAG - TIETJES EN BEETJE BICEPS

Banken

20x20
20x40
15x60
15x70
15x70

Incline Banken

15x40
15x60
15x60
15x60

Peck Deck

15x65
15x75
15x75

BP Machine

2x45 tot fail

DB curls

setjes 10,14,16,18 tot fail

Cable curls

Veel ?

Conclusie

Beetje last van mijn rechter schouder, misschien gisteren toch niet helemaal lekker gegaan, dus ff rustig aan gedaan vandaag. Natuurlijk speelde ook de nieuw verworven blessure op, maja, daar ga ik maar niet meer over zeuren, dat weten jullie onderhand...

Wel tot 3x toe complimentjes gehad over mijn fysiek... hmmmm.....dat geeft de beginnende bodybuilder weer een beetje moed :rolleyes: en ze zeggen beest tegen me :o nu moet ik het zelf nog gaan geloven eh... en met deze p*ssy weights maak ik daar iig geen indruk mee, maar **** it, ik had een hele lekkere pomp en stond ook lekker te pecbouncen voor de spiegel :p wat een geile sport ook...bodybuilding :rolleyes:

Haha, keurige training man.. en BP machine is bankdrukken in de Smith of wat? ;)

En die complimenten over je fysiek heb je wel verdient dacht ik zo, dus geniet ervan!

Laatst bewerkt:
  • #6.304
Haha, keurige training man.. en BP machine is bankdrukken in de Smith of wat? ;)

En die complimenten over je fysiek heb je wel verdient dacht ik zo, dus geniet ervan!

Mwah, da's zo'n maf kabel machinetje, daarbij doe je ze eigenlijk zittend, maar wel onder een bepaalde hoek, vond um wel eens interessant om te doen. 45 kilo lijkt niet veel, maar op dat ding is dat verradelijk veel!

Thnx Jaap. Sja, geen sensationele gewichten, gewoon lekker spierconditie knallen. Krijg er wel een brute pomp van trouwens gehehehe

veel reps lekker bezig!

chris je bent een beescht. en die training is ook beeschtachtig!

Heb je er weer een nieuwe blessure bij joh? Waar heb je last van?
Verstandig dat je ff high reps gaat draaien. Niet te lang he, Rinus vd Zeijden, een niet geheel onbekende begeleider in Nederland raadde aan juist in de periode na je kuur zwaar te blijven trainen om zoveel mogelijk kracht en massa te behouden.
Succes baas.

Da's de enige echte kat-lamp (zie stekker in stopcontact) hij miauwt ook echt, en spint als je hem aait... ghehehe

---------- Toegevoegd om 09:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:41 ----------

voor aanvang kuur: 91kg @ 16%
einde kuur: 96kg @ 12%

Nu na 1 jaar bodybuulding heb ik dit bereikt:

1 Maart 2009: 76kg @ 19%
Februari 2010: 96kg @ 12%

Niet slecht toch, 22-23kg vetvrije massa?
Ben niet ontevreden... weegschaal geeft inmiddels alweer een kilootje minder aan... zit nu op 95kg. blijf wel lekker droog, en nu ik aan de 15-reppers zit, zal ik nog wel een streepie droger worden...

Nette progressie, kan niks anders zeggen.

Yo kwark!

Klote dat die shit van je schouder blijft aanhouden hier een tip:

Ik citeer mezelf uit mijn log:
Kijk nu net die seminars van dorian yates die zegt het ook,
Als mensen schouder blessures hebben ik hoef geen eens te vragen hoe het is gekomen altijd door bankdrukken.
Hij vind het een overgewaardeerde oefening en prefereerd decline benchpress boven normale benchpress.
Spreek je meer je borst mee aan, en een stuk minder blessure gevoelig.

Dit is die seminar waar ie het zegt:
[Link niet meer beschikbaar]

• #6.310
Heb je er weer een nieuwe blessure bij joh? Waar heb je last van?
Verstandig dat je ff high reps gaat draaien. Niet te lang he, Rinus vd Zeijden, een niet geheel onbekende begeleider in Nederland raadde aan juist in de periode na je kuur zwaar te blijven trainen om zoveel mogelijk kracht en massa te behouden.
Succes baas.

Sja, zal toch van de blessure af moeten eh?
Ik heb een scheur in een spiertje tussen mijn ribben, is na een hevige hoestbui gebeurt... en blijkt er toch een kleine beschadiging in mijn linker long te zitten... dus daar loop ik voorlopig wel ff mee...

Ik train momenteel puur op gevoel, kijken wat werkt en wat niet. Zo had ik bijvoorbeeld makkelijk nog 15x80 kunnen banken, maar zag er vanaf, juist omdat ik anders mijn herstel misschien frustreer.

En mijn rechter schouder liet weer ff van zich horen, maar dat kan morgen zo weer weg zijn, die zeur ken ik al een paar jaar hahaha...

True, ik ga niet te lang op de 15 reppers, en ben eigenlijk niet zo bang voor kracht verlies, en anders trekken we de no-xplode wel uit de kast.
Massa verlies ik momenteel ook nog niet, steady 95 baby :cool:

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

Een noodzakelijk, maar o zo geil kwaad :p POMPUHHH :cool:

chris je bent een beescht. en die training is ook beeschtachtig!

beescht(je) ja :p

die 15 reppers zijn best killing hoor, valt nog vies tegen hahaha

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

Nette progressie, kan niks anders zeggen.

Thnx man, ben er ook best een klein beetje trots op :p

Yo kwark!

Klote dat die shit van je schouder blijft aanhouden hier een tip:

Ik citeer mezelf uit mijn log:
Kijk nu net die seminars van dorian yates die zegt het ook,
Als mensen schouder blessures hebben ik hoef geen eens te vragen hoe het is gekomen altijd door bankdrukken.
Hij vind het een overgewaardeerde oefening en prefereerd decline benchpress boven normale benchpress.
Spreek je meer je borst mee aan, en een stuk minder blessure gevoelig.

Dit is die seminar waar ie het zegt:
[Link niet meer beschikbaar]

Thanks Robert! Erg useful, ik ga hem aandachtig bekijken als ik ff tijd heb! ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Decline BP is best lekker! Doe ze zelf ook sinds een tijdje...

• #6.312
Decline BP is best lekker! Doe ze zelf ook sinds een tijdje...

Sja, misschien moet ik die ook eens van stal halen, kep ze al een tijd niet meer gedaan, en inderdaad, werkt misschien we ontlastend voor de schouders. Maar goed, de schouder workout van gister was ook best wel bruutjes (al zeg ik het zelf ghehe)

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

Hoe vinden jullie trouwens mijn nieuwe kat-lamp?

:D

ik heb er een met bijpassende lampenkat uhm kap:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #6.314
WHAHAHA!!! Nou, dat is pas een k*t lamp ehhh kat lamp :D

Goede progressie gemaakt als die stats echt kloppen!

• #6.316
Goede progressie gemaakt als die stats echt kloppen!

Thanks Rob. Maar nog heel erg veel werk te doen om maar half bij benadering in jouw buurt te komen. Maar da's niet erg, heb ik wat te doen...

Is alleen zo verrekte jammer dat de groei er nu toch wel een beetje uit is. Probleem is een beetje dat hoe meer massa ik heb, hoe meer ik in verhouding moet eten nog te groeien, en daar moet ik sja... op z'n zachst gezegd een beetje aan wennen.

4000Kcal p/d doet de trick niet meer :sad:

Misschien wordt het eens tijd met de ervaren BB'ers te gaan praten, ben een beetje door mijn eigen truckendoos heen so to say...

zoek een profi coach in :) zal wel een duur geintje zijn :rolleyes:

Thanks Rob. Maar nog heel erg veel werk te doen om maar half bij benadering in jouw buurt te komen. Maar da's niet erg, heb ik wat te doen...

Is alleen zo verrekte jammer dat de groei er nu toch wel een beetje uit is. Probleem is een beetje dat hoe meer massa ik heb, hoe meer ik in verhouding moet eten nog te groeien, en daar moet ik sja... op z'n zachst gezegd een beetje aan wennen.

Misschien wordt het eens tijd met de ervaren BB'ers te gaan praten, ben een beetje door mijn eigen truckendoos heen so to say...

Probeer wat af te wisselen met hoge en lage KH dagen. Bv 4 hoge gevolgd door 2 lage. En probeer misschien ook nog meer te variëren met training. Deze 15 reps zullen voor toename in spiermassa heel erg weinig gaan doen..maar denk dat je dat zelf ook wel inziet en het om andere redenen doet.

Laatst bewerkt:

Je zegt het zelf al man, je eet gewoon te weinig.

4000kcal deed bij mij de trick al niet meer toen ik 88 woog. Eet nu 5200kcal en het lukt me nog steeds niet boven die 100kg uit te komen :o Bovendien nog steeds hongerig als ik een uur niks meer gegeten heb.

Wat ik zelf als redelijk goedkope/gezonde manier gebruik om calorieën te uppen is kokosolie door mn eten heen gooien. Bestaat voor een groot deel uit MCT vetten. Voor 20 euro heb je 2,5 liter bij De Tuinen.

Een glas volle melk drinken na elke maaltijd is ook wel een goede, maar dat lust ik helaas niet :(

• #6.320
Probeer wat af te wisselen met hoge en lage KH dagen. Bv 4 hoge gevolgd door 2 lage. En probeer misschien ook nog meer te variëren met training. Deze 15 reps zullen voor toename in spiermassa heel erg weinig gaan doen..maar denk dat je dat zelf ook wel inziet en het om andere redenen doet.

Ja, de doelstelling ik geen spiergroei met de 15-reppers. Spierconditie verbeteren, en mijn herstel bevorderen.

Met een paar weekjes ga ik weer massa georiënteerd trainen.

Thanks voor je input, it means a lot ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven