- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en ze zeggen beest tegen me
nu moet ik het zelf nog gaan geloven eh... en met deze p*ssy weights maak ik daar iig geen indruk mee, maar **** it, ik had een hele lekkere pomp en stond ook lekker te pecbouncen voor de spiegel
wat een geile sport ook...bodybuilding 
Haha, keurige training man.. en BP machine is bankdrukken in de Smith of wat?
En die complimenten over je fysiek heb je wel verdient dacht ik zo, dus geniet ervan!
Da's de enige echte kat-lamp (zie stekker in stopcontact) hij miauwt ook echt, en spint als je hem aait... ghehehe
---------- Toegevoegd om 09:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:41 ----------
voor aanvang kuur: 91kg @ 16%
einde kuur: 96kg @ 12%
Nu na 1 jaar bodybuulding heb ik dit bereikt:
1 Maart 2009: 76kg @ 19%
Februari 2010: 96kg @ 12%
Niet slecht toch, 22-23kg vetvrije massa?
Ben niet ontevreden... weegschaal geeft inmiddels alweer een kilootje minder aan... zit nu op 95kg. blijf wel lekker droog, en nu ik aan de 15-reppers zit, zal ik nog wel een streepie droger worden...
Heb je er weer een nieuwe blessure bij joh? Waar heb je last van?
Verstandig dat je ff high reps gaat draaien. Niet te lang he, Rinus vd Zeijden, een niet geheel onbekende begeleider in Nederland raadde aan juist in de periode na je kuur zwaar te blijven trainen om zoveel mogelijk kracht en massa te behouden.
Succes baas.

POMPUHHH 
chris je bent een beescht. en die training is ook beeschtachtig!

Yo kwark!
Klote dat die shit van je schouder blijft aanhouden hier een tip:
Ik citeer mezelf uit mijn log:
Kijk nu net die seminars van dorian yates die zegt het ook,
Als mensen schouder blessures hebben ik hoef geen eens te vragen hoe het is gekomen altijd door bankdrukken.
Hij vind het een overgewaardeerde oefening en prefereerd decline benchpress boven normale benchpress.
Spreek je meer je borst mee aan, en een stuk minder blessure gevoelig.
Dit is die seminar waar ie het zegt:
[Link niet meer beschikbaar]

Decline BP is best lekker! Doe ze zelf ook sinds een tijdje...

Goede progressie gemaakt als die stats echt kloppen!

Thanks Rob. Maar nog heel erg veel werk te doen om maar half bij benadering in jouw buurt te komen. Maar da's niet erg, heb ik wat te doen...
Is alleen zo verrekte jammer dat de groei er nu toch wel een beetje uit is. Probleem is een beetje dat hoe meer massa ik heb, hoe meer ik in verhouding moet eten nog te groeien, en daar moet ik sja... op z'n zachst gezegd een beetje aan wennen.
4000Kcal p/d doet de trick niet meer
Misschien wordt het eens tijd met de ervaren BB'ers te gaan praten, ben een beetje door mijn eigen truckendoos heen so to say...
Je zegt het zelf al man, je eet gewoon te weinig.Thanks Rob. Maar nog heel erg veel werk te doen om maar half bij benadering in jouw buurt te komen. Maar da's niet erg, heb ik wat te doen...
Is alleen zo verrekte jammer dat de groei er nu toch wel een beetje uit is. Probleem is een beetje dat hoe meer massa ik heb, hoe meer ik in verhouding moet eten nog te groeien, en daar moet ik sja... op z'n zachst gezegd een beetje aan wennen.
4000Kcal p/d doet de trick niet meer
Misschien wordt het eens tijd met de ervaren BB'ers te gaan praten, ben een beetje door mijn eigen truckendoos heen so to say...
Bovendien nog steeds hongerig als ik een uur niks meer gegeten heb.
Probeer wat af te wisselen met hoge en lage KH dagen. Bv 4 hoge gevolgd door 2 lage. En probeer misschien ook nog meer te variëren met training. Deze 15 reps zullen voor toename in spiermassa heel erg weinig gaan doen..maar denk dat je dat zelf ook wel inziet en het om andere redenen doet.