MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Denk dat ik ook maar eens die decline presses ga proberen, lees er nu ineens zoveel goeds over :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.322
Je zegt het zelf al man, je eet gewoon te weinig.

4000kcal deed bij mij de trick al niet meer toen ik 88 woog. Eet nu 5200kcal en het lukt me nog steeds niet boven die 100kg uit te komen :o Bovendien nog steeds hongerig als ik een uur niks meer gegeten heb.

Wat ik zelf als redelijk goedkope/gezonde manier gebruik om calorieën te uppen is kokosolie door mn eten heen gooien. Bestaat voor een groot deel uit MCT vetten. Voor 20 euro heb je 2,5 liter bij De Tuinen.

Een glas volle melk drinken na elke maaltijd is ook wel een goede, maar dat lust ik helaas niet :(

Sja, idd... En de kern van het probleem zijn 3 factoren:

- Werk en de onregelmatigheid daarin, ben vaak odnerweg
- Moeite hebben met grotere hoeveelheden vast voer eten (stress factor speelt ook mee)
- Discipline

Een deel van het probleem los ik op door mijn shakes (rice & protein / melk en 2 ei), zo kan ik als ik de deur uit moet toch aan mijn Kcal's en eiwitten komen, goed voor 900Kcal per shake

Maja, structureel zal ik natuurlijk wat aan mijn leef patroon moeten doen om door de 100kg barrière heen te komen.

Bedankt voor de tip, ik ga die maar eens in de praktijk brengen, want anders wordt ik nooit een beest eh... ;)

---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

Denk dat ik ook maar eens die decline presses ga proberen, lees er nu ineens zoveel goeds over :D

Ik knikker ze er ook in vanaf de volgende titten training. Linksom of rechtsom, kwarkie moet een huge mofo worden, en RAP wat!!!

ik voel een hype aan komen :)

decline pressen :rolleyes:

Ik word zelf ook wel een beetje gek van het vele vreten hoor... En eten meenemen is inderdaad heel lastig. Als ik een keer ergens ga stappen en daar blijf slapen heb ik 5 maaltijden bij me :rolleyes:
Ben nu toevallig veel thuis. Maar als ik een dag onderweg ben, ben ik koude zilvervliesrijst kauwen ook snel beu ;) Die shakes is wel een goed idee opzich, daar moet ik ook maar een pot van hebben staan.

100gr pinda's tussendoor, havermout-pannekoekjes met honing oid, havermout 1000+kcal shakes. Zijn op zich genoeg eenvoudige kaloriebommetjes maar om die nou elke dag zoveel naar binnen te werken...

• #6.326
ik voel een hype aan komen :)

decline pressen :rolleyes:

Jup, iedereen declinen :p

Ik word zelf ook wel een beetje gek van het vele vreten hoor... En eten meenemen is inderdaad heel lastig. Als ik een keer ergens ga stappen en daar blijf slapen heb ik 5 maaltijden bij me :rolleyes:
Ben nu toevallig veel thuis. Maar als ik een dag onderweg ben, ben ik koude zilvervliesrijst kauwen ook snel beu ;) Die shakes is wel een goed idee opzich, daar moet ik ook maar een pot van hebben staan.

Ja, kijk eens op bodylab. Die rice & protein is echt een aanrader! Extra ei toevoegen en halfvolle melk, en voila: dikke shake!!

100gr pinda's tussendoor, havermout-pannekoekjes met honing oid, havermout 1000+kcal shakes. Zijn op zich genoeg eenvoudige kaloriebommetjes maar om die nou elke dag zoveel naar binnen te werken...

jum jum jum... ook erg lekker...

Als je al shakes naar binnenwerkt a 1000kcals dan moet 5000+ toch geen probleem zijn??

Wel duur die rice & protein btw!:mad:

Duurder dan wanneer je zelf rijst en kipfilet kookt. Maar voor noodgevallen wel handig natuurlijk :)

• #6.329
Als je al shakes naar binnenwerkt a 1000kcals dan moet 5000+ toch geen probleem zijn??

Wel duur die rice & protein btw!:mad:

Duurder dan wanneer je zelf rijst en kipfilet kookt. Maar voor noodgevallen wel handig natuurlijk :)

Muah, die kosten vallen wel mee. Ik bestel meteen 4 blikken per keer, en maak er 1 per week op...

Daarbij heeft rice & protein het grote voordeel dat het 6 eiwit bronnen bevat, dus dat is gunstig! En het slurpt lekker makkelijk weg. Voor mij is het een uitkomst, want ik kan niet overal en altijd mijn gang gaan met eten...

True, als ik 4 shakes per dag neem, en 3 maaltijden dan kom ik er ook :p

Goed bezig met vreten, Kwark! :D

• #6.331
Goed bezig met vreten, Kwark! :D

Kan altijd beter! En dan moet je nog zo ongeduldig zijn als ik.... zucht.... ik voel me net Scrat (de eekhoorn) in Ice Age, die aanspoelt in een ijsblok.... en maar wachten.... pfff.... af en toe kijken of er nog een pondje biefstuk bij is gekomen.... zucht....

en die arme eekhoorn heeft heeft ook altijd pech :(

:D

Pas maar op voor die kattenlamp van je dan!

Als ik me niet vergis staan de zijwieltjes op het programma vandaag? succes man, make 'm burn! ;)

22 kg vvm in een jaar erbij! Nice doe ik je niet na.
Maar schouder blesure las ik. K*t zooi. Hopen dat het snel hersteld.

Meer eten went wel! Begin is het even propen maar eetlust neemt wel redelijk snel toe.
Kan me vaag herinneren dat b12 ook eetlust opwekkend moest zijn.. ??
En het is soms makkelijker om te kiezen om van 6 naar 7 maaltijden te gaan dan nog meer te gaan eten per maaltijd.

• #6.339
22 kg vvm in een jaar erbij! Nice doe ik je niet na.
Maar schouder blesure las ik. K*t zooi. Hopen dat het snel hersteld.

Meer eten went wel! Begin is het even propen maar eetlust neemt wel redelijk snel toe.
Kan me vaag herinneren dat b12 ook eetlust opwekkend moest zijn.. ??
En het is soms makkelijker om te kiezen om van 6 naar 7 maaltijden te gaan dan nog meer te gaan eten per maaltijd.

Mwah, waar ik vandaan kom (ik kon niet erger qua fysiek) valt het nog wel mee. Ik heb gewoon een beetje mazzel gehad met spier geheugen (vroegah ook krachttraining gedaan, maar niet zo serieus als tegenwoordig)

Schouder is tig keer uit de kom geweest, gelukk gebeurt dat niet meer, maar de gewrichten hebben wel een opsodemieter gehad natuurlijk...

Wat ik op dit moment erger vind is het scheurtje in een speirtje tussen mijn ribben, die hersteld maar moeizaam. Daarom maar even de 15-reppers van stal gehaald, goed voor het herstel en definitie, wat ik ook nog wel kan gebruiken ghehehe

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

Pas maar op voor die kattenlamp van je dan!

:roflol:

Als ik me niet vergis staan de zijwieltjes op het programma vandaag? succes man, make 'm burn! ;)

Die ga ik morgen doen Jaap ;)

Wel steppies op het asfalt, 190 door de bocht, jihaaah!

Draai het dan tenminste om zodat je 4 maaltijden en 3 shakes neemt :P meer shakes dan maaltijden is not done!

Ik ga het proberen Sanca ;)

Je neemt inderdaad wel veel shakes! Ik zit er voor de cut ook aan te denken..want rice and protein + wat whey heeft wel prettige verhoudingen om mijn te hoge koolhydraatrijke brood eruit te pleuren!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven