- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zegt het zelf al man, je eet gewoon te weinig.
4000kcal deed bij mij de trick al niet meer toen ik 88 woog. Eet nu 5200kcal en het lukt me nog steeds niet boven die 100kg uit te komenBovendien nog steeds hongerig als ik een uur niks meer gegeten heb.
Wat ik zelf als redelijk goedkope/gezonde manier gebruik om calorieën te uppen is kokosolie door mn eten heen gooien. Bestaat voor een groot deel uit MCT vetten. Voor 20 euro heb je 2,5 liter bij De Tuinen.
Een glas volle melk drinken na elke maaltijd is ook wel een goede, maar dat lust ik helaas niet![]()

Denk dat ik ook maar eens die decline presses ga proberen, lees er nu ineens zoveel goeds over![]()

Die shakes is wel een goed idee opzich, daar moet ik ook maar een pot van hebben staan.
Ik word zelf ook wel een beetje gek van het vele vreten hoor... En eten meenemen is inderdaad heel lastig. Als ik een keer ergens ga stappen en daar blijf slapen heb ik 5 maaltijden bij me
Ben nu toevallig veel thuis. Maar als ik een dag onderweg ben, ben ik koude zilvervliesrijst kauwen ook snel beuDie shakes is wel een goed idee opzich, daar moet ik ook maar een pot van hebben staan.
100gr pinda's tussendoor, havermout-pannekoekjes met honing oid, havermout 1000+kcal shakes. Zijn op zich genoeg eenvoudige kaloriebommetjes maar om die nou elke dag zoveel naar binnen te werken...
Als je al shakes naar binnenwerkt a 1000kcals dan moet 5000+ toch geen probleem zijn??
Wel duur die rice & protein btw!![]()
Duurder dan wanneer je zelf rijst en kipfilet kookt. Maar voor noodgevallen wel handig natuurlijk![]()

Als ik me niet vergis staan de zijwieltjes op het programma vandaag? succes man, make 'm burn!![]()

True, als ik 4 shakes per dag neem, en 3 maaltijden dan kom ik er ook![]()
meer shakes dan maaltijden is not done!22 kg vvm in een jaar erbij! Nice doe ik je niet na.
Maar schouder blesure las ik. K*t zooi. Hopen dat het snel hersteld.
Meer eten went wel! Begin is het even propen maar eetlust neemt wel redelijk snel toe.
Kan me vaag herinneren dat b12 ook eetlust opwekkend moest zijn.. ??
En het is soms makkelijker om te kiezen om van 6 naar 7 maaltijden te gaan dan nog meer te gaan eten per maaltijd.

Als ik me niet vergis staan de zijwieltjes op het programma vandaag? succes man, make 'm burn!![]()

Draai het dan tenminste om zodat je 4 maaltijden en 3 shakes neemtmeer shakes dan maaltijden is not done!