AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
MAANDAG - BOHEMIAN SCHOUDER TRAINING

MP

10x40
10x60
10x70
7x80 > PFFFF :zweet:

DB Shoulder press

15x18
10x24
10x30 > Weer ff wennen :o

Side raises

10x16
10x18
10x20

BB front raises

10x20
10x25
10x30

Buikspier bashen

Veel

Crunch machine

tig x 50kg

Conclusie

Moe. Wil naar huisie toe...


Vanmiddag op 3FM gehoord: Bohemian Rijsttafelm je ligt helemaal in een deuk:

Bohemian Rijsttafel
 
Front raises met 30kg? whaha hopelijk liepen er geen mensen in de buurt :D
En dan ook nog brutaal 10x30 DB shoulder pressen en zeggen dat het even wennen is.. DAM :bow:
 
Verdomme kwark! Nu ben ik genoodzaakt mijn MP ook te verhogen, want dit pik ik niet!:rolleyes:
 
Front raises met 30kg? whaha hopelijk liepen er geen mensen in de buurt :D
En dan ook nog brutaal 10x30 DB shoulder pressen en zeggen dat het even wennen is.. DAM :bow:

Dat zijn geen DB's van 30 kilo hoor Jaap hahaha...
ik kan veel meer DB pressen hoor gab, die 30ers stellen echt geen **** voor, maar toch bedankt beest! :thumbs:


??? :D Valt tegen eh?

Moet kwarkie niet meedoen aan het forum contest?

Joh, ik krijg toch niet genoeg stemmers. Als, dan wil ik wel kunnen winnen eh?

Verdomme kwark! Nu ben ik genoodzaakt mijn MP ook te verhogen, want dit pik ik niet!:rolleyes:

Jah, doe er eindelijk eens iets aan, luie k*t!


:D


Thnx Nick ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Joh, ik krijg toch niet genoeg stemmers. Als, dan wil ik wel kunnen winnen eh?

Lijkt me sterk dat er niet veel op je gestemd wordt alleen je kan het niet winnen, met alle respect als een GFG of een G-men, Kikishu mee zou doen dan win je het niet ;)

Maar je kan het ook zien als leermoment aangezien je veel bekeken gaat worden en waarschijnlijk komen er ook nuttige tips uit.
 
Lijkt me sterk dat er niet veel op je gestemd wordt alleen je kan het niet winnen, met alle respect als een GFG of een G-men, Kikishu mee zou doen dan win je het niet ;)

Maar je kan het ook zien als leermoment aangezien je veel bekeken gaat worden en waarschijnlijk komen er ook nuttige tips uit.

Daarom, de concurrentie is moordend en voor mij alleen maar een afgang. Dus die bespaar ik me liever ;)

---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

Volgens mij zit het er wel in, zeker na je kuur maak je wel kans op veel stemmen hoor!

Muah, volgend jaar misschien. Als het in dit tempo door gaat, maak ik dan wel een klein kansje.
 
Concurrentie moordend? Wie juicen er nog meer dan buiten Kuki? Alleen Daster?
 
Concurrentie moordend? Wie juicen er nog meer dan buiten Kuki? Alleen Daster?

Geen idee, maar er zijn er een heleboel met een veel beter fysiek dan ikkuh...





...:sad:....


maja.... ooit ben ik een beest!
 
Wat heb je te verliezen? Ik begrijp het btw wel maar snap je argument niet 100%
 
Joh, ik krijg toch niet genoeg stemmers. Als, dan wil ik wel kunnen winnen eh?

Misschien heb je niet het beste fysiek van het contest, maar je bent wel erg populair op het forum. En aangezien DBB niet vies is van een beetje vriendjespolitiek, zou het mij niet verbazen als jij zou winnen.

Mijn stem heb je :).
 
Gewoon meedoen kwark!

Mp zijn erg netjes trouwens!

Nou, kuki doet al mee, en als ik pech heb Daster en Jij ook...

Daar gaan mijn stemmen.... snik.... snik.... nee.... ik moet echt nog 1 jaartje hard doorbeulen wil ik een goeie concurrent voor jullie zijn.

En Rob zal dit jaar vast ook wel weer meedoen... Minnuhhhh had ook een beesten fysiek, en zelfs die kwam niet ver.
 
Nou, kuki doet al mee, en als ik pech heb Daster en Jij ook...

Daar gaan mijn stemmen.... snik.... snik.... nee.... ik moet echt nog 1 jaartje hard doorbeulen wil ik een goeie concurrent voor jullie zijn.

En Rob zal dit jaar vast ook wel weer meedoen... Minnuhhhh had ook een beesten fysiek, en zelfs die kwam niet ver.

Eerste keer dat ik meedeed eindigde ik ook niet echt hoog :p 2e x dat ik mee deed werd ik 2e..

Gewoon mee doen word je dit jaar 6e en volgend jaar 1e of 2e of 3e.
Is leuk toch ergens naar toe werken!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven