Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekkere training en flinke gewichten maar waarom 5 setjes warming up op de lat pulldown terwijl 2 of 3 korte sets genoeg zijn? :windup:

Waarom niet een row als eerste ? vind ik sowieso meer compound als lat pull down.. en waarom eerst een machine row en niet eerst een barbell row ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.884
Was vergeten de t**ten training te poste ... :o

BP

25x20
10x60
6x80
5x90
5x100
10x80

Incline BP

10x50
10x60
10x70
5x80
15x60
10x70

Woody Peck decker :D

15x75
10x85 > Cable station was bezet GRRRRR

Cable fly's

10x30
10x35
10x40

Cablwe fly (andersom)

10x20
10x25
10x30
10x35

Cable Triceps Extension

10x40
10x50
10x60

Seated dipsaus

10x75
10x85
10x115

Conclusie

Viel me beetje zwaar dit keer. Ook niet zo heel best gegeten... maja... wel veel eiwitjes dus keerjte is niet zo erg...

---------- Toegevoegd om 18:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:04 ----------

ik mis eigenlijk pull ups
lat pulls zijn leuk , maar een goeie rug kweek je natuurlijk ook met optrekoef
volgende keer kwarkmans:cool:

Vind ik een veel tye zware belastinig voor mijn pezen. Ik ga ze wel weer doen, maar voorlopi9g nog ff niet.

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------

Honds brutalen gewichten echt belachelijk, zomaar even 10x120 BOR'en .... *jaloers*

The beast is back! :hedbang:

Rug is mijn sterkste groep, dat is wel te zien eh hahaha. Thnx gappie :D

Dikke training Kwark!
Jij ook een goed weekend :D

Thnxie meid ;)

Zo kennen we je weer chris, niet zeuren maar gewoon keihard trainen :rocker:.

Jup, de ongesteldheid is weer voorbij gelukkig ;)

chris jij moet zo vooral doorgaan he... t*ring gaat lekker ofniet? :D

Ja man, het lijkt wel of ik aan de raket brandstiof zit, maja... de bestelling mot nog binnenjkomen....

Beesten training RAWWWWWRRRR!
Hoe is je training van gister gegaan?

Hij is eindelijk gepost Peej :p

Als ik het een beetje doorheb zijn de laatste twee setjes alleen werksetjes ? want 50, 60 doen als je 80 kan is natuurlijk niet zwaar IMO

Verder goeie training kwalletje :D

Gebruik hem tevens als warmup voor me ruggie :)

Flinke gewichten worden daar verplaatst! Kan me niks voorstellen bij die Standing Row machine. Wanneer begint je volgende kuur?

Sja h**r leg ik dat uit.... ik zoek um wel ff op en post het strakkies wel ff. Thnx trouwens, we doen ons best! Welkom hierzo trouwens :p

Gaat lekker Kwark, goed om te zien, maar heb je al wat massa teruggepakt?
Je bent nu 2 maanden uit kuur schat ik..

Volgende vind ik vrij heftig, maar ga het zeker volgen, want moet toch wel wat moois opleveren.

Sgta nu steady op 93 en een beetje. wel weer ietsie spekkies, maar dat interesseert me geen hol, op 10% bodyfat gainb je geen spieren dusss...

klopt ik ben nu 2 maanden off, vind de volgende ook heftig, maar ik kan hetv aan, weinig last zoals het nu gaat en in ben niet eens bezi9g. Kracht is eigenlijk zo goed als gel+ijk gebleven, dus de komende kuur gaat um echt worden RAWWWRRRRRR! :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

Waar blijft die borsttraining prutser?

Hi9j staat hier, schele neet!

:D

Lekkere training en flinke gewichten maar waarom 5 setjes warming up op de lat pulldown terwijl 2 of 3 korte sets genoeg zijn? :windup:

Waarom niet een row als eerste ? vind ik sowieso meer compound als lat pull down.. en waarom eerst een machine row en niet eerst een barbell row ?

Ik train puur op gevoel. Ervaringen hebben mij geleerd dat dit het beste voelt. Begin lekker rustig aan, en werk langzaam naar explosie toe.

Len* Je moet er geen rocket science van maken, je moet gewoon hard knallen. 80% van de DBB ers denkt dat er een ultieme formule bestaat, maar dat is onzin. Je moet gewoon elke dag proberen alles te geven en veel vreten. Klaar. Simpel toch...

Zeau mooi BOTS, toch alles gegeven! dat is mooi

cable fly andersom, wat moet ik daar onder verstaan chrisje?
bp gaat ook ''nog steeds'' lekker, hoe veel was je top tijdens je kuur nog eens?

• #6.888
cable fly andersom, wat moet ik daar onder verstaan chrisje?
bp gaat ook ''nog steeds'' lekker, hoe veel was je top tijdens je kuur nog eens?

mja, van beneden naar boven... maja, ik ben te lui om het op te zoeken hoe die echt heet... :D

Mijn top was 1x115 of 2x zoiets... Banken is werkelijk het enige wat ietsie is achteruit gegaan. Rest is even sterk gebleven...

Zeau mooi BOTS, toch alles gegeven! dat is mooi

Mooi dat je het mooi vind! Vind ik het ook mooi... mooi toch?

Tis zo mooi....

:rolleyes:

Thnx Jaapk'n.... ik zat de training te typen met een beetje een gaar toetsenbord... op een PC.... Met Windows erop :angstig: ieuwwwww

Nu ben ik weer thuis.... Dus geen typ foutjes meer :D

Goedemorgen ;)
Lekkere training weer, maarrruh volgende keer wel wat beter eten hé ;)

dikke training weer chris :D banken mag nog wel wat minder:x hahaha

morguh chris :D wat ga je vandaag trainen?

• #6.893
ik ga vandaag me rug en biceps vernken haha :D

trouwens we moeten nog steeds is een keer gaan trainen samen he

Laatst bewerkt:
:eek: waaraan

• #6.898
ik ga vandaag me rug en biceps vernken haha :D

trouwens we moeten nog steeds is een keer gaan trainen samen he

idd, moeten we snel eens doen man! Cool :cool:

Knalse vandaag gab! Ik kom weer ff bij je buurten voor je resultaten!

Doet me denken aan iets, Kwarkie!

Idd.... wij zouden ook nog een keertje knallen eh?

SMOEL!!!!!

Ik zou met Kev ook een sessietje knallen!

Gaat goed ouwe kikker, lekkere bench hoor :)
Waarom ging je trouwens bij je bench niet meteen van 80kg naar 100kg? ipv eerst nog een set met 90 te draaien?

Anywayssss, doe je mee met de contest dit jaar chef?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven