Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik mis eigenlijk pull ups
lat pulls zijn leuk , maar een goeie rug kweek je natuurlijk ook met optrekoef
volgende keer kwarkmans![]()
Honds brutalen gewichten echt belachelijk, zomaar even 10x120 BOR'en .... *jaloers*
The beast is back!![]()

Zo kennen we je weer chris, niet zeuren maar gewoon keihard trainen.

chris jij moet zo vooral doorgaan he... t*ring gaat lekker ofniet?![]()
Beesten training RAWWWWWRRRR!
Hoe is je training van gister gegaan?

Als ik het een beetje doorheb zijn de laatste twee setjes alleen werksetjes ? want 50, 60 doen als je 80 kan is natuurlijk niet zwaar IMO
Verder goeie training kwalletje![]()

Flinke gewichten worden daar verplaatst! Kan me niks voorstellen bij die Standing Row machine. Wanneer begint je volgende kuur?

Gaat lekker Kwark, goed om te zien, maar heb je al wat massa teruggepakt?
Je bent nu 2 maanden uit kuur schat ik..
Volgende vind ik vrij heftig, maar ga het zeker volgen, want moet toch wel wat moois opleveren.

Lekkere training en flinke gewichten maar waarom 5 setjes warming up op de lat pulldown terwijl 2 of 3 korte sets genoeg zijn?![]()
Waarom niet een row als eerste ? vind ik sowieso meer compound als lat pull down.. en waarom eerst een machine row en niet eerst een barbell row ?
cable fly andersom, wat moet ik daar onder verstaan chrisje?
bp gaat ook ''nog steeds'' lekker, hoe veel was je top tijdens je kuur nog eens?

ieuwwwww
Goedemorgen
Lekkere training weer, maarrruh volgende keer wel wat beter eten hé![]()
ben me alweer aan het volproppen hoor, dus dat komt weer goed dikke training weer chrisbanken mag nog wel wat minder
hahaha

Vandaag de schoudertjes en wat buik bashen
En jij gozert?Doet me denken aan iets, Kwarkie!trouwens we moeten nog steeds is een keer gaan trainen samen he

ik ga vandaag me rug en biceps vernken haha
trouwens we moeten nog steeds is een keer gaan trainen samen he

Anywayssss, doe je mee met de contest dit jaar chef?