MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
haha... als ik niet had overgewerkt had ik denk ik nog wel een set extra gedan ;)

Als als.. als m'n tante kloten had gehad was het m'n oom geweest ;) Volgende keer zien we dus 170-180kg squat :)
 
Als als.. als m'n tante kloten had gehad was het m'n oom geweest ;) Volgende keer zien we dus 170-180kg squat :)

Zitten we toevallig niet in de bodybuilding sectie van het forum?

OT, flinke beentraining weer kerel, op naar de 70cm bovenbenen.
 
KWARK'S TIETEN EN BICEPS KRUISIGING

Voorgloeien

Fietsen. O ja? Ja.

Incline BP (de andere was steeds bezet)

15x40
12x60
10x70
5x80
5x80 > Auwww.... schouder weer DAMN!!
10x70

BP (eindelijk dan)

15x60
5x80
5x90
10x60
5x90
15x60
5x80

Maar ff geen 100 gedaan, leek me beter gewoon te vermoeien door die schouder... :sad:

Woody Peck Decker :D

10x85
10x105
10x115

DB incline fly's (oma style)

10x16
10x16
10x18
10x18

Cable fly's (van onder naar boven, dus ff anders dan gewone fly's)

12x25
12x30
12x35

Seated bench machine (heerlijk ding)

10x45
10x55
10x65

Concentration Curl

15x16
15x16
15x18
15x18

DB Curl

12x18
12x18
10x24
10x24 > Biceps staan op knappen RAWRRRR

Conclusie

Brute pomp, maar jammer van de schouder. Ik had 100 willen banken. Had wel goeie drive.
 
Die schouder.. doe jij wel een iets van rotator cuff oefeningen ?
 
Lekker eh dat bankduwen! flink veel setjes gedaan baas :eek:
Lekker volume, hoge intensiteit.. TOP!

:rocker:
 
Yo kwark.. Een keer wat afspreken om eens samen te trainen? Zouden we lange tijd geleden hebben gedaan, maar door omstandigheden thuis niet gelukt om richting jou te komen. Letme know!
 
Yo kwark.. Een keer wat afspreken om eens samen te trainen? Zouden we lange tijd geleden hebben gedaan, maar door omstandigheden thuis niet gelukt om richting jou te komen. Letme know!

Sure Kev, kom maar deze kant op! Je gaat wel kruipend weer naar huis hoor... weet je dat alvast :evil2:

(Maar je scoort wel meteen een paar dikke PR's :eyebrow:)

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

Die schouder.. doe jij wel een iets van rotator cuff oefeningen ?

Nee, eigenlijk niet. Ik betwijfel ook of dat zin heeft hoor. Het zit nou eenmaal in mijn gewrichten, tis niet anders... ik moet ermee leren leven ;)

Lekker eh dat bankduwen! flink veel setjes gedaan baas :eek:
Lekker volume, hoge intensiteit.. TOP!

:rocker:

Thnx maatje :heart: Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat eh ;)
 
Sure Kev, kom maar deze kant op! Je gaat wel kruipend weer naar huis hoor... weet je dat alvast :evil2:

(Maar je scoort wel meteen een paar dikke PR's :eyebrow:)
I don't give a shit hoe ik naar huis ga. Als het maar wel kruipend is door de oefeningen, en niet iets anders ;);)

PR's maken me niet zo heel veel uit tbh. Het gaat me meer om de techniek bij o.a het bankdrukken :)
 
I don't give a shit hoe ik naar huis ga. Als het maar wel kruipend is door de oefeningen, en niet iets anders ;);)

PR's maken me niet zo heel veel uit tbh. Het gaat me meer om de techniek bij o.a het bankdrukken :)

WAHAHAHA, don't worry... ik zal me gedragen goed?

Komt goed gappie. We gaan ff zorgen dat je techniek helemaal toppie word man. Wanneer kom je?
 
Eehm, aankomende zondag is 't pasen. Die week erop haalt het voor mij niet veel uit (ben die ochtend pas rond 7:00 thuis van een feestje), idem voor 18 april. 25 april op z`n vroegst :P Of t moet op een doordeweekse dag als ik vrij ben, maar neem aan dat jij gewoon moet werken..
 
Eehm, aankomende zondag is 't pasen. Die week erop haalt het voor mij niet veel uit (ben die ochtend pas rond 7:00 thuis van een feestje), idem voor 18 april. 25 april op z`n vroegst :P Of t moet op een doordeweekse dag als ik vrij ben, maar neem aan dat jij gewoon moet werken..

Jup, moet gewoon werken ja GRRRRR :mad:
 
Al lang last van je schouders? Misschien een id om even wat minder incline te doen. En meer plat en decline om je schouder even te ontzien..
 
Als als.. als m'n tante kloten had gehad was het m'n oom geweest ;) Volgende keer zien we dus 170-180kg squat :)

:roflol:


He goedemorgen :)

Lekkere tietentraining weer!
Last van je schouder en daarna nog steeds goed weten te knallen..ondanks dat je maybe geen 100kg hebt kunnen banken.
Doe je wel beetje voorzichtig ?:o, voor je het weet schiet het er echt in en heb je een blessure waar je mee loopt te k*tten...dan word het langer geen 100 kg ( en erger..) banken :eek:
 
:roflol:


He goedemorgen :)

Lekkere tietentraining weer!
Last van je schouder en daarna nog steeds goed weten te knallen..ondanks dat je maybe geen 100kg hebt kunnen banken.
Doe je wel beetje voorzichtig ?:o, voor je het weet schiet het er echt in en heb je een blessure waar je mee loopt te k*tten...dan word het langer geen 100 kg ( en erger..) banken :eek:

Goeiemorgen heldin! Jij bent er ook vroeg bij ghehehe (moet ik nodig zeggen)

ow, don't worry hoor, ik doe wel voorzichtig hoor, gelukkig weet ik er goed mee te leven, en voel ik feilloos aan wat ik er mee kan, ik kom er nu eenmaal nooit vanaf

---------- Toegevoegd om 06:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:33 ----------

Al lang last van je schouders? Misschien een id om even wat minder incline te doen. En meer plat en decline om je schouder even te ontzien..

Helaas is dat blijvend ja... maar de ene keer kan ik meer hebben dan de andere keer. Normaal gesproken doe ik ook eerst flat banken en dan pas inclines, maar dat ging dit keer niet.

Veelal werkt dat beter.

En ik moet nu eenmaal inclines doen, omdat bovenkant borst aandacht nodig heeft...
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven