AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Lightweight baby, yeeeehaaaaa
 
vind je het gek dat je last hebt van je schouder? Ik niet.
 
vind je het gek dat je last hebt van je schouder? Ik niet.

De klachten met mijn schouder komen en gaan "wanneer ze zin hebben". Dat is altijd al zo geweest, ook voordat ik ging trainen. Soms sta je er zelfs gewoon mee op.
Mijn schouder is 8 keer uit de kom geweest (de laatste keer is gelukkig jaren geleden, dus dat komt niet zo snel meer terug) maar dat heeft chronische klachten achter gelaten en mijn gewricht verdoet.

De enige oplossing daarvoor is onder het mes, maar dat ga ik NIET doen. Dus moet ik er mee leren leven.
 
De klachten met mijn schouder komen en gaan "wanneer ze zin hebben". Dat is altijd al zo geweest, ook voordat ik ging trainen. Soms sta je er zelfs gewoon mee op.
Mijn schouder is 8 keer uit de kom geweest (de laatste keer is gelukkig jaren geleden, dus dat komt niet zo snel meer terug) maar dat heeft chronische klachten achter gelaten en mijn gewricht verdoet.

De enige oplossing daarvoor is onder het mes, maar dat ga ik NIET doen. Dus moet ik er mee leren leven.

1 woord: volume. Succes iig.
 
Waarom zo tegen die operatie kwark ?

De remedie is in dit geval erger dan de kwaal. Daarom heb ik er vanaf gezien. De operatie is nogal riskant. Straks kan ik geen bodybuilding meer doen. Nou als dat zo is, kan ik me net zo goed ophangen.

---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

1 woord: volume. Succes iig.

Ik snap heel goed wat je zegt. Maar in een situatie als deze moet het maar zoals het gaat in plaats gaan zoals het moet. :thumbs:

Thanks ;)
 
lekker bezig kwark.
al bezig met leren voor je tweede examen?
 
Dat moeten we niet hebben natuurlijk.

Nope, idd. Kwarkie moet wel in actie blijven eh ;)

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

lekker bezig kwark.
al bezig met leren voor je tweede examen?

Ik ga volgende week maar eens beginnen. Ik moet ESD & Technician Safety doen, en iets van 30 Service Manuals uit mijn hoofd leren :roflol: pffff....
 
kwark - wanneer leer je het nou eens?

bekijk je afgelopen training nog eens en kijk naar het volume voor chest - dat is echt een dikke overload...veeeeels te veel - vooral voor iemand met kwetsbare schouders

die beentraining is wel dik trouwens!
 
kwark - wanneer leer je het nou eens?

bekijk je afgelopen training nog eens en kijk naar het volume voor chest - dat is echt een dikke overload...veeeeels te veel - vooral voor iemand met kwetsbare schouders

die beentraining is wel dik trouwens!

Jij denkt na een wat is het... een jaar bijna? Dat volume nog steeds een rol speelt in de klachten. Dat is niet zo. Het volume zorgt voor iets waar ik juist baat bij heb: doorbloeding.

Op dagen dat ik last heb van mijn schouder kies ik niet voor zwaar, maar voor volume. Op dagen dat ik geen last heb, kies ik voor zwaarder en minder volume.

Doorgaans train ik gewoon 4 oefeningen per groep, 3-4 sets. Nu dus niet. En ik ben blij dat ik dat gedaan heb, anders had ik nu nog steeds last gehad en ik voel mijn schouder nu juist niet.
 
als je nou eerder begint met leren hoef je niet te stoppen met posten ditkeer 3 weken voor je examens ^^

trainze man
 
Zo, het is bijna zover. Kwarkie reist morgenochtend al vroeg af, want er is feest, een heel fout feest. In het hoge noorden is er namelijk Funky Disco. Kwark gaat back to the seventies op dit feest:

http://www.funkydiscotime.nl/

Voor de gelegenheid meteen een leuke outfit wahahahaa

IMG_0280.jpg
 
En een uurtje cardio erachteraan geknalt, want sja... dat gaat ook gewoon door eh?
 
:hahaha: :roflol:
Je ziet er heerlijk uit ;)
Veel plezier!!
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven