AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Oei, feestjes.. Gaan vaak gepaard met wat pretmiddeltjes he. Zorg je dat je er af blijft? :)

je ziet er ''groovy'' uit chris:roflol:
have fun

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.104
Maak er een knalfeest van daar in het Noorden van het land.:banana:

haha austin powers wat een baas is het!
zoals die zegt ''oh behave'' chris!:eyebrow:

• #7.107
Maak er een knalfeest van daar in het Noorden van het land.:banana:

Hee daar beest! Dat komt wel goed :D En ik zal me inhouden met de drank :p

hoop ik :o

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

haha austin powers wat een baas is het!
zoals die zegt ''oh behave'' chris!:eyebrow:

En 3 maal raden waar Chrisje mee naar huis gaat hmmmm?

Mijn zus d'r vriendinnen gaan namelijk ook mee.... en er zijn er zeker 2 heel geschikt RAWRRRR

• #7.108
2-1.jpg

Laatst bewerkt:
haha, tell us all about it tomorrow(vandaag)
vraag me niet wat ik nog wakker doe;)

haha nachtbraker :p

---------- Toegevoegd om 07:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:41 ----------

En 3 maal raden waar Chrisje mee naar huis gaat hmmmm?

Mijn zus d'r vriendinnen gaan namelijk ook mee.... en er zijn er zeker 2 heel geschikt RAWRRRR

:roflol: :eyebrow:

Ouwe rot, heb je je een beetje gedragen?:D

Vraag me ook af hoe het is afgelopen :p

Die zijn nog bezig :roflol:

• #7.114
Goeiemorgen allemaal! Ik leef nog hoor :o

feest was geweldig! Wisten jullie dat dronken vrouwen veel erger zijn dan mannen? Wat kunnen die rellen zeg! Pfffff....

Het toppunt was de shoarma tent na afloop, 1 van de meiden had het aan de stok met een of andere gozer. Die had beter zijn muil kunnen houden, want die werd ff in bijzijn van zijn vrienden kompleet voor lul gezet wahahaha

ik heb in mijn hele leven nog nooit iemand zijn ego afgebroken worden in slechts 5 minuten... Hilarisch!

Het was dus gezellig :p

Hoe staat het met de stats (en pics ;) ) ?

Over vrouwen:
Zat een keer met een gebroken hand in de nachtbus terug van uitgaan dat er 2 jongens ruzie liepen te maken met een meid. Eerst een scheldconcert van haar af en daarna een stoot tegen zijn porem, volle vuist :roflol:

Yo verrekte koekwaus, hoe gaat het hier (geen tijd om die 100 pagina's spam door te lezen)

Nog steeds flink aan het knallen? Wel veel setjes voor borst zag ik, take it easy bro.

• #7.117
Yo verrekte koekwaus, hoe gaat het hier (geen tijd om die 100 pagina's spam door te lezen)

Nog steeds flink aan het knallen? Wel veel setjes voor borst zag ik, take it easy bro.

Wahaha koekwaus.... ghehehe zo zag ik er zaterdag wel uit ja LOL

Ja gaat best. In de privé sfeer helaas wat minder allemaal, maja... what else is new?

Ben nog steeds lekker bezig. Vanavond beetje rug doen en buik en als toetje cardio.

Sja, had wat last van mijn schouder en kon niet maximaal knallen, dus dan maar wat setjes meer doen om toch wat prikkel te krijgen ;)

---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------

Het was dus gezellig :p

Hoe staat het met de stats (en pics ;) ) ?

Over vrouwen:
Zat een keer met een gebroken hand in de nachtbus terug van uitgaan dat er 2 jongens ruzie liepen te maken met een meid. Eerst een scheldconcert van haar af en daarna een stoot tegen zijn porem, volle vuist :roflol:

gezwellig was het zeker ja.... nu weer een shitload aal ellende over me heen in de privé sfeer, maar goed daar ga ik jullie maar niet mee vervelen.

Stats en pics boeien me nu ff geen reet. Vrij weinig dingen momenteel trouwens :o

:roflol: wahahaha

---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:15 ----------

Ouwe rot, heb je je een beetje gedragen?:D

Oud & rot. Inderdaad.

---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:15 ----------

Zo, ik heb er over nagedacht, en heb besloten de contest aan mij voorbij te laten gaan. Een 15e plaats (of whatever) heeft voor mij geen toegevoegde waarde, en er doen zoveel goeie gasten mee. Laat hun maar lekker om de kluif vechten ;)

Vanavond word mijn rug mishandeld. En wat buik en cardio als toetje. O, dat zei ik al :o

Zag in die contest inderdaad veel kanshebbers! En dan ook echt GOEDE kanshebbers :P

succes vanavond!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven