XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hee beest, tijd niet meer gesproken.. Alles goed met je?

Thnx ghehe. Grotere versie staat in mijn fotoalbum ;)

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:32 ----------

Zo de training zit er weer op... Pfff pittig weer! Ik ga even een ander onderkomen bezichtigen en daarna snel naar huis om te pisten! Tot zo ;)

Gaat lekker hier! Zal eens in je album kijken en ff raten.

Beste training gister kwark! Ben benieuw hoe de fst-7 bevalt!

Vandaag nog in de gym gebeest of een b*ch uitgewoont?

Ook al aan de Fts 7 :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.545
volgens mij loopt chris afgelopen dagen met een boner is z'n broek, al die complimenten die die krijgt.

nu afwachten op full body pics. om het totaal plaatje goed te keuren

Ghehehe, sowieso want van die roids wordt je ook al zo ontzettend horny.... en dan is het ook nog veldneuk weer... pffff.... het leven van een bodybuilder(tje) gaat ook niet over rozen....

Fullbody pics zonder de boner aub

:roflol: :roflol: :roflol:

Heerlijke training weer gisteren zeg :cool:

Enne zo'n fst-7 training is toch een training voor het meer oprekken van je spierbindweefsel door setjes van 7 te nemen met tussen de 8-12 herhalingen met ong. constant gewicht? (in iedere geval wat jij dus nu paar keer hebt gedaan met het POMPUHHHH ;))

Eerst ff pilotje draaien, kijken hoe het voelt. Als het bevalt gaan we er mee door... werkt volgens mij wel in combinatie met een kuur ghehehe... scheur ik helemaal uit mijn vel whahaah

:angstig:

hulk.jpg

Fijn weekend verder, weer word prachtigggggg..zoals jij het noemt "veldneuk weer" :roflol:

Ciao:kiss:

• #7.547
Moge meissie!! Jup, dat is precies wat het is. Ikmoet zeggen je krijgt er wel betere spierconditie van ook. En die pomp is inderdaad gruwelijk.

Strakkies lekker schouders doen en wat dingetjes die achterlopen, wat buik enzo.

Vanmiddag komt mijn ma op bezoek, we gaan gezellig de stad in, terrasje pakken jummy!

2e week is nu begonnen, gaat lekker de weegschaal geeft 1,2 kilo meer aan.
Tot straks allemaal!

Veel plezier man ! Fijn weekend gewenst

• #7.549
Jij ook een fijn weekend lennart! ;)

Hey Kwark,
Klopt je schema op de eerste pagina nog een beetje of is er veel veranderd sindsdien? zo ja, zou je misschien je huidige schema eens kunnen posten?
De progressie ziet er namelijk geweldig uit en die trainingen lijken mij af en toe abnormaal zwaar :cool:

prima training kwark - lekker basic!

hoe wil je FST-7 gaan toepassen? ik gebruik het zelf al een jaar ofzo, maar niet continu. heb er op sommige gebieden goede resultaten mee geboekt

• #7.555
Hey Kwark,
Klopt je schema op de eerste pagina nog een beetje of is er veel veranderd sindsdien? zo ja, zou je misschien je huidige schema eens kunnen posten?
De progressie ziet er namelijk geweldig uit en die trainingen lijken mij af en toe abnormaal zwaar :cool:

Hey golderado, welkom in het meest sleasy, chaotische, hysterische loggie van dbb ghehe ;)

nee, dat is allang niet meer actueel. Ik volg een 4-daagde split routine. En sinds deze week pas ik de fst-7 methode toe, zoek maar ff op Google wat dat is.

Ik zal als ik later vandaag ff tijd heb mijn schema posten.

• #7.556
prima training kwark - lekker basic!

hoe wil je FST-7 gaan toepassen? ik gebruik het zelf al een jaar ofzo, maar niet continu. heb er op sommige gebieden goede resultaten mee geboekt

Thanks sjaak. Ik ben er nog niet helemaal over uit welke oefeningen zich er het beste voor lenen, het is nog erg nieuw voor mij dus oriënteer me nog een beetje.

In principe hou ik me vast aan mijn split routine, 4-daags. Zoveel mogelijk 10 reppers maken. En hou de sets tussen 50-80% belasting.

De fst-7 sets op 50% ofzo, 30 sec. Rust. Overige sets 1 min rust.
eens kijken hoe het aanvoelt.

Hey golderado, welkom in het meest sleasy, chaotische, hysterische loggie van dbb ghehe ;)

nee, dat is allang niet meer actueel. Ik volg een 4-daagde split routine. En sinds deze week pas ik de fst-7 methode toe, zoek maar ff op Google wat dat is.

Ik zal als ik later vandaag ff tijd heb mijn schema posten.

:roflol: jij hebt niet anders dan ëen zee aan tijd.:o

Thanks sjaak. Ik ben er nog niet helemaal over uit welke oefeningen zich er het beste voor lenen, het is nog erg nieuw voor mij dus oriënteer me nog een beetje.

In principe hou ik me vast aan mijn split routine, 4-daags. Zoveel mogelijk 10 reppers maken. En hou de sets tussen 50-80% belasting.

De fst-7 sets op 50% ofzo, 30 sec. Rust. Overige sets 1 min rust.
eens kijken hoe het aanvoelt.

Klinkt goed man! :cool:
Trainze zo en veel plezier met je ma :)

• #7.559
DE ZATERDAG SCHOUDER VERKRACHTING

MP

10x40
10x60
10x70
7x80
7x85 > PR

DB Shoulder Press

12x24s
10x32s
10x36s > VPR

Side Raises

10x18s
6x22s > K*t dumbbells... die dingen zijn niet hanteerbaar. Gelukkig komen er 4 Mei nieuwe... klagen helpt! Dan maar Cable raises:

Cable Side raises

10x15
10x20
10x25 > PR

Bend over lateral raises

10x18s
10x24s
10x26s > VPR

Upright row (ja, helemaal tot de kin, zelfs iets er boven)

10x40
10x50
10x60

7x10x45 > 30 sec. rust

Crunchen tot ik er bij neerviel

Conclusie

Toppie. Gewoon toppie.

Serieverkrachter !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven