AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik heb donderdag ook vakantie.:D Komende 3 dagen nog wat toetsen.:(
 
rustig aan he met die DBpress :roflol: :( beest :D
 
Mensen met vakantie of die op vakantie gaan (binnen nu en 2 weken) moeten vernederd worden!:verneder:
 
Mensen met vakantie of die op vakantie gaan (binnen nu en 2 weken) moeten vernederd worden!:verneder:

Dat komt vanzelf wel als die k*t volkaan weer een dikke stofwolk deze richting uit kotst heheheh

Gelukkig blijf ik aan ut werk :zweet:
 
prima training kwark - lekker basic!

hoe wil je FST-7 gaan toepassen? ik gebruik het zelf al een jaar ofzo, maar niet continu. heb er op sommige gebieden goede resultaten mee geboekt

Vertel! Ben er nu ook een aantal weken mee bezig. Niet elke training trouwens.. Heb het id dat het voor de grote spiergroepen zeer nuttig is. Maar dat ik me bi- triceps er mee overtrain.
 
Vertel! Ben er nu ook een aantal weken mee bezig. Niet elke training trouwens.. Heb het id dat het voor de grote spiergroepen zeer nuttig is. Maar dat ik me bi- triceps er mee overtrain.

zie PM
 
haha, allemaal aan de FST-7 :roflol:

Moet zeggen Sjaak, gaat lekker man! begin er een beetje aan te wennen ;) Verslavend trouwens hehehe
 
wat is FST-7?:mad:

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

zijn dat anaboluh? waar kan je die halen, vertel het please!!?
maw. ik wil graag weten wat voor schema 't is
 
wat is FST-7?:mad:

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

zijn dat anaboluh? waar kan je die halen, vertel het please!!?
maw. ik wil graag weten wat voor schema 't is

keun...gebruik google of de zoekfunctie op t forum of de zoekfunctie door dit topic :P
 
keun...gebruik google of de zoekfunctie op t forum of de zoekfunctie door dit topic :P
je bent echt lastig sjaak, je kunt proberen wat je wilt, ik ga toch flexen bij m'n presentatie:roflol:

ik zal het eens uitzoeken:mad:
 
je bent echt lastig sjaak, je kunt proberen wat je wilt, ik ga toch flexen bij m'n presentatie:roflol:

ik zal het eens uitzoeken:mad:

lastig? haha gast :P

28 mei...dan zal ik lastig zijn ;)
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
je bent echt lastig sjaak, je kunt proberen wat je wilt, ik ga toch flexen bij m'n presentatie:roflol:

ik zal het eens uitzoeken:mad:

Dan ga ik expres naast je staan en flex mee ghehehe :p

j/k

Is een artikel over op GIANT!, zoek maar ff op.
 
leeft u allen nog?!

overmorgen zit ik in het vliegtuig richting Griekenland :)
 
leeft u allen nog?!

overmorgen zit ik in het vliegtuig richting Griekenland :)

Hij wel hoor... wrijf het er maar ff lekker in ettah!

mja... ik gun het je wel hoor ;) Veel plezier daarzow gappie!
 
Hij wel hoor... wrijf het er maar ff lekker in ettah!

mja... ik gun het je wel hoor ;) Veel plezier daarzow gappie!
Niet zeuren jij, lekkere motorweer staat voor de deur en we wonen 20 mins van het strand af en maar iets verder van de Lekdijk ;)
 
wat is FST-7?:mad:

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

zijn dat anaboluh? waar kan je die halen, vertel het please!!?
maw. ik wil graag weten wat voor schema 't is

gewoon 7 setjes een oef trainen - bijv 7 x bb curls
pompen he ;)
 
Hoe staat het hier bij onze Kwa(r)kMixer?
 
Blegh. Al die mensen die op vakantie gaan, stelletje wankers! Jullie hopen zeker dat als jullie met je ballen op het strand liggen dat het hier met bakken regent?! Gemenerikken!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven