AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Best bizarre training voor iemand met schouderproblemen...

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.563
Best bizarre training voor iemand met schouderproblemen...

Dank u ;)

Schouder...problemen!?! :rolleyes: hmm nou geef mij ook maar schouder problemen dan als ik zo kan trainen :eek:

Vroegah ownde ik je nog op schouderkracht :(
Beescht ;)

Ik heb gewoon geleerd ermee om te gaan, en als dit voor mij werkt.... Ik voelde dit keer wel ff mijn linker schouderband (achterzijde)... maar gaat wel weer... ik doe rustig aan ;)

Dank je Jaapk'n! :heart:

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------

And you're next gnah gnah... ik ben tegenwoordig toch bere sterk door de roids... verzetten heeft geen zin hehehe

Goed bezig weer Kwark.
Weet nog wel hoe bedroefd je was toen eerste kuur allemaal misging door dikke pech.
Damn wat kon die Kwark janke, grote jonge als hij is....hahaha

j/k

Maar zo zie je na regen komt zonneschijn en de aanhouder wint!

Heb trouwens nog steeds wat van je te goed..

Hint: is een webcam voor nodig

• #7.566
whahahah :roflol: gelukkig hoef ik dan geen voorbind lul te pakken met die 20cm gun van mij wahahah, bend over, b*ch!

gaat goed hier!

• #7.569
Goed bezig weer Kwark.
Weet nog wel hoe bedroefd je was toen eerste kuur allemaal misging door dikke pech.
Damn wat kon die Kwark janke, grote jonge als hij is....hahaha

j/k

Maar zo zie je na regen komt zonneschijn en de aanhouder wint!

Heb trouwens nog steeds wat van je te goed..

Hint: is een webcam voor nodig

Ach ja... grote muil, klein hartje eh? Gheheheh
Ben blij dat het nu beter gaat... en hoe ROOOOAAAHHHHHH!!

---------- Toegevoegd om 09:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

Goeiemorgen :wave: !!!

GAAAAAAPPPPPPP! Net wakker, nu eitjes eten, strakkies brinta in de shakebeker... heerlijk! Daarna lekekr naar de gym, freewheel dagje. Niks rust.

En daarna met mijn monsterpomp terrasje pakken... heerlijk! Tegenwoordig heb je die toch de hele dag op roids hahaha

Laatst bewerkt door een moderator:
Tjonge jonge.. jij altijd met je pomp. Straks zeker als je het centrum in gaat speciaal langs winkels met grote ramen lopen zodat je nog even je spieren kan flexxen ?

• #7.571
Tjonge jonge.. jij altijd met je pomp. Straks zeker als je het centrum in gaat speciaal langs winkels met grote ramen lopen zodat je nog even je spieren kan flexxen ?

:hahaha:

neeeeeeeeee!!!!!!!!!!

:roflol:

IIG Trainze en veeel plezier vandaag ;). Ik heb mijn training er al weer op zitten..nu weer aan het werk :whip:

t*ring wat ben jij in korte tijd sterk geworden zeg

succes met je FST-7 ik vindt het erg lekker trainen vooral de eerste week wat een spierpijn zeg

• #7.574
:hahaha:

neeeeeeeeee!!!!!!!!!!

:roflol:

IIG Trainze en veeel plezier vandaag ;). Ik heb mijn training er al weer op zitten..nu weer aan het werk :whip:

wahahaha... sja, elke gek z'n gebrek eh meis ghehehe

Aanhet werk??? Op zondag met dit mooie weer? DAMN, wat doe je dan?

t*ring wat ben jij in korte tijd sterk geworden zeg

succes met je FST-7 ik vindt het erg lekker trainen vooral de eerste week wat een spierpijn zeg

Welkom Kees!
Thnx. Ben niet ontevreden over dat lullige jaartje bodybuilding.

Spierpijn? Had ik maar spierpijn! maja, dat zal ik de komende 15 weken wel helemaal niet meer voelen gehehe

Net wezen trainen (ja op mijn rustdag :roflol:)
Beetje borst en armpies, lekker superdude ghehe. Nu lekker in de zon zitten, damn... wat ben ik weer verliefd op deze sport RAWRRRRR

Lekker getraint zo te horen ;)
Je mag ook zeker niet ontevreden zijn wat je bereikt hebt na 1 jaar :D!
Balen dat je al een tijd geen spierpijn meer gevoeld hebt, spierpijn is fijn :rolleyes:

Ja werk elk weekend, zaterdagochtend & zondag middag bij een online reisbureau (zondag tot 16:00) enne...zondagochtend dan altijd les geven (pilates) en zelf trainen :lifter:

Nu lekker vrij..zo lekker koken en maybe vanaaf ff in bos frisbee-en ofzo :cool: Fijne dag ;)

Amai, jij gaat er hard tegen aan kwark! :o

Zelfs op een rustdag gaan trainen!

• #7.577
sja, had er gewoon zin in... lekker knallen! Morgen zijn de wielen aan de beurt voor een brutale vernedering! RAWRRRR!

Goede morgen Chris en de rest :D

al bijna weekend!!!!

tymen gaat donderdag al lekker met het vluigtuig naar rhodos :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven