- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Best bizarre training voor iemand met schouderproblemen...
hmm nou geef mij ook maar schouder problemen dan als ik zo kan trainen 

Best bizarre training voor iemand met schouderproblemen...

Schouder...problemen!?!hmm nou geef mij ook maar schouder problemen dan als ik zo kan trainen
Vroegah ownde ik je nog op schouderkracht
Beescht![]()

Heb trouwens nog steeds wat van je te goed..
Hint: is een webcam voor nodig

Goed bezig weer Kwark.
Weet nog wel hoe bedroefd je was toen eerste kuur allemaal misging door dikke pech.
Damn wat kon die Kwark janke, grote jonge als hij is....hahaha
j/k
Maar zo zie je na regen komt zonneschijn en de aanhouder wint!
Heb trouwens nog steeds wat van je te goed..
Hint: is een webcam voor nodig
!!!Tjonge jonge.. jij altijd met je pomp. Straks zeker als je het centrum in gaat speciaal langs winkels met grote ramen lopen zodat je nog even je spieren kan flexxen ?

Tjonge jonge.. jij altijd met je pomp. Straks zeker als je het centrum in gaat speciaal langs winkels met grote ramen lopen zodat je nog even je spieren kan flexxen ?

. Ik heb mijn training er al weer op zitten..nu weer aan het werk 
![]()
neeeeeeeeee!!!!!!!!!!
IIG Trainze en veeel plezier vandaag. Ik heb mijn training er al weer op zitten..nu weer aan het werk
![]()
Op zondag met dit mooie weer? DAMN, wat doe je dan?t*ring wat ben jij in korte tijd sterk geworden zeg
succes met je FST-7 ik vindt het erg lekker trainen vooral de eerste week wat een spierpijn zeg
)
! 

Fijne dag 
sja, had er gewoon zin in... lekker knallen! Morgen zijn de wielen aan de beurt voor een brutale vernedering! RAWRRRR!
Hoe durf je die dingen wielen te noemen, zelfs een kind in een achterstands wijk zou dat nog niet als zijwielen willlen gebruiken. xD
ghehehe