AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Yeah buddy.... ik weet al wat ik voor sinterklaas wil.... nog een kilootje of 10 extra spiermassa... ik wil op z'n minst super gespierd mijn midlife crisis in hahaha

Ik geef mezelf 3 jaar voor de 120 kilo RAWRRRR

Dus over 3 jaar hebben wij een nieuw Nederlands kampioen vrachtwagentrekken? :D
 
Dus over 3 jaar hebben wij een nieuw Nederlands kampioen vrachtwagentrekken? :D

hahaha... voor een strongman zou ik een pussy zijn :roflol: nee, dat doen we maar niet :thumbs: wel misschien keerjte bejaarden-bodybuilding wedstrijdje ;)





Zo. Kep een beetje last van kleine pijntjes: onderrug en rechter schouder. Onderrug komt door mijn bed, waar ik steeds verder doorheen aan het zakken ben :roflol: en de schouder... sja.... oude kwaal eh? Dus flink in de tijger balsem gesmeerd en warm gehouden... ook de glucosamine inname wat opgevoerd.

Zit nu in week 3, ben benieuwd wat we deze week weer gainen... wat een feestje toch eh? HEERLIJK! :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:46 ----------

Vandaag zijn trouwens de tietjes en triceps aan de beurt voor een vernedering.
 
ah thanks Porter ;) zal um eens meenemen in de rug workout ;)
 
nog getraint kwark?
 
Ik wil goed droog proberen te blijven... met "deca-durabolin">deca erbij is het nogal een "vette" kuur... zo houd ik de balans erin.

waarom gewoon niet die vettigheid laten komen en later cutten?
hou je toch meer over?
 
Suc6 vandaag!!:fire:
 
waarom gewoon niet die vettigheid laten komen en later cutten?
hou je toch meer over?

Nee hoor Tijm. Ik hou een veilige marge, ik probeer op een procentje of 15 te blijven tijdens de kuur, niet meer. Zo schoon mogelijk bulken.
Wat er teveel aankomt, moet er ook weer af eh? Ik probeer zoveel mogelijk VVM te bouwen komende tijd.

Suc6 vandaag!!:fire:

Thnx Marvin, Gaat wel lukken! Kep er nu al zin in, en heb al een pomp van hier tot tokio RAWRRRRRR
 
Ja ik dacht ook al ff te lezen...cardio? haha :roflol:
Maar goed, zeker goede manier van denken om zo veel mogelijk VVM op te bouwen en zo min mogelijk Vetmassa...hoop dat je het zo onder controle kan houden ;).

Suc6 met trainen zo :D RAWWRRR :fire:
 
hoevaak is het woord ''rawr'' sinds de kuur voorbij gekomen?
 
1001



rwaarrrwww
1002 :d
 
Ja ik dacht ook al ff te lezen...cardio? haha :roflol:
Maar goed, zeker goede manier van denken om zo veel mogelijk VVM op te bouwen en zo min mogelijk Vetmassa...hoop dat je het zo onder controle kan houden ;).

Suc6 met trainen zo :D RAWWRRR :fire:

Komt wel goed hoor :kiss: Thnx meis.... kwarkie gaat strakkies lekker knalluh!!!

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------

hoevaak is het woord ''rawr'' sinds de kuur voorbij gekomen?


1001



rwaarrrwww
1002 :d

RAWWWWWRRRRRRRR!!!


Zo. Deze telt voor 2.



:D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven