Tukker73
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 26%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker bezig kwarkie en je roid gedrag is ook erg aanwezig!
Ik ben ook meer van de groteren ROM met iets lager gewicht. Reden om een kleinere ROM aan te houden is imo om blessures te voorkomen maar zover ik weet (zie Rippetoe boek) heb je juist bij een kleinere ROM bij squats juist meer kans op blessures dan bij volledige ROM (stuk onder parallel).
PR's vliegen je hier om de oren man. Vette progressie kerel! Wat een verschil trouwens die 1e foto's van je en je huidige avatar. Het hakt er dus goed in.
Dat kan je wel zeggen ja.... de weegschaal heeft elke dag wel goed nieuws voor me de laatste paar weken ghehehe 
Dik getraind kerel, je bent me haast op alle vlakken voorbij
Die upright row zou ik wel niet zo hoog trekken, but, whatever works for ya![]()
Dik getraind kerel, je bent me haast op alle vlakken voorbij
Die upright row zou ik wel niet zo hoog trekken, but, whatever works for ya![]()
10x135 > PR
5x75 > PR
5x25 > PR
6x90 > PR
10x38 > PR

Ik heb er geen last van zolang mijn techniek goed blijft.Dan moet meneer Rippetoe eens goed gaan nadenken wat hij beweert. Niet alleen tonen stapels onderzoeken aan dat fullsquats blessure gevoeliger zijn, bovendien voel ik dat zelf ook.
Ik wil niet alleen nu goed kunnen squatten, maar over een paar jaar ook.

Ik heb vrij lange armen. Even kijkend naar de effectiviteit van de oefening ben ik van mening dat nog verder zakken ( voor de goeie orde hebbben we het hier over een paar centimeter ) totaal overbodig en maakt de beweging alleen maar onnatuurlijker.
ik heb ook vrij lange armen , maar wat is een paar cm 2 of 3
dan denk ik persoonlijk zak wel goed door met de bench en pak wat minder kg.s
Zelfde verhaal met squatten. Mensen die menen dat je moet full-squatten vernken er alleen maar hun knieën mee. Meer bereik je er niet mee.
ligt eraan hoe je hem doet kwark - goed gewicht opbouwen bij par en daarna kan je best een aardig gewicht zonder risico full squatten
Thnx Ove.Nice man, wederom bruut. Vanavond nog ergens in de kroeg pronken? Hier komt Guus Meeuwis de boel op stelten zetten. Ik trek m`n shirt uit en zing uit volle BORST mee. Whaha.
Niet gekotst trouwens?![]()

Nice man, wederom bruut. Vanavond nog ergens in de kroeg pronken? Hier komt Guus Meeuwis de boel op stelten zetten. Ik trek m`n shirt uit en zing uit volle BORST mee. Whaha.
Niet gekotst trouwens?![]()

Jeetje, je ownd nu echt hard met je benen
Hehe, je maakt bijna reps op mijn max
Monschter!
![]()
sorry Jaap... Toch moet er nog wat definitie op mijn wielen hoor... ze meten wel redelijk (bijna 67 cm) maar ze zijn nog niet je van het hoor...
Dan moet meneer Rippetoe eens goed gaan nadenken wat hij beweert. Niet alleen tonen stapels onderzoeken aan dat fullsquats blessure gevoeliger zijn, bovendien voel ik dat zelf ook.
Ik wil niet alleen nu goed kunnen squatten, maar over een paar jaar ook.
?++++
DAMN wat ga jij HARD zeg!!!
Wat een PR's!!!!!! en dikke training gisteren zeg! Bevalt het goed bij je oldskoolgym??

ze zullen hun ogen uitkijken wahahaha