XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
PR's vliegen je hier om de oren man. Vette progressie kerel! Wat een verschil trouwens die 1e foto's van je en je huidige avatar. Het hakt er dus goed in.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.762
Lekker bezig kwarkie en je roid gedrag is ook erg aanwezig! :roflol:

Ik ben ook meer van de groteren ROM met iets lager gewicht. Reden om een kleinere ROM aan te houden is imo om blessures te voorkomen maar zover ik weet (zie Rippetoe boek) heb je juist bij een kleinere ROM bij squats juist meer kans op blessures dan bij volledige ROM (stuk onder parallel).

Dan moet meneer Rippetoe eens goed gaan nadenken wat hij beweert. Niet alleen tonen stapels onderzoeken aan dat fullsquats blessure gevoeliger zijn, bovendien voel ik dat zelf ook.

Ik wil niet alleen nu goed kunnen squatten, maar over een paar jaar ook.

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

PR's vliegen je hier om de oren man. Vette progressie kerel! Wat een verschil trouwens die 1e foto's van je en je huidige avatar. Het hakt er dus goed in.

hehe, welkom Tukker ;) Dat kan je wel zeggen ja.... de weegschaal heeft elke dag wel goed nieuws voor me de laatste paar weken ghehehe :rolleyes:

Dik getraind kerel, je bent me haast op alle vlakken voorbij :D

Die upright row zou ik wel niet zo hoog trekken, but, whatever works for ya ;)

• #7.765
tot 50:eek: ik kom bij jou trainen :roflol:

hahaha... nou kom maar langs! gaan we ff beestig tekeer!

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

Dik getraind kerel, je bent me haast op alle vlakken voorbij :D

Die upright row zou ik wel niet zo hoog trekken, but, whatever works for ya ;)

Nou moet ik alleen nog zo'n tank als jij worden hahaha

Dan moet meneer Rippetoe eens goed gaan nadenken wat hij beweert. Niet alleen tonen stapels onderzoeken aan dat fullsquats blessure gevoeliger zijn, bovendien voel ik dat zelf ook.

Ik heb er geen last van zolang mijn techniek goed blijft.
Je moet uiteraard doen wat je zelf het prettigst vind, je eigen lichaam ken je het beste maar ik ben wel benieuwd naar die onderzoeken :)

Mister PR! Haha, goed bezig!

Ik heb vrij lange armen. Even kijkend naar de effectiviteit van de oefening ben ik van mening dat nog verder zakken ( voor de goeie orde hebbben we het hier over een paar centimeter ) totaal overbodig en maakt de beweging alleen maar onnatuurlijker.

ik heb ook vrij lange armen , maar wat is een paar cm 2 of 3
dan denk ik persoonlijk zak wel goed door met de bench en pak wat minder kg.s

Zelfde verhaal met squatten. Mensen die menen dat je moet full-squatten vernken er alleen maar hun knieën mee. Meer bereik je er niet mee.

ligt eraan hoe je hem doet kwark - goed gewicht opbouwen bij par en daarna kan je best een aardig gewicht zonder risico full squatten

• #7.770
ligt eraan hoe je hem doet kwark - goed gewicht opbouwen bij par en daarna kan je best een aardig gewicht zonder risico full squatten

De ene oefening is de andere niet, en ze met elkaar vergelijken gaat eigenlijk nergens over. Bankdrukken is een totaal andere oefening dan MP of SQ.

Voor mij is het puur een kwestie van goeie uitvoering en risico analyse. Vanuit dat oogpunt hou ik het bij Par squats vanaf zeg 150 kg, tot 150 iets below par. Maar beslist niet full.

Zo doe ik het, en daar blijft het bij ;) Thnx Ove.

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

HET WHEELY BEVRIJDINGSFEEST

SQ

10x100
10x130
10x150 > PR op reps
7x170 > PR op reps

Leg Press

10x140
10x180
10x220
10x250
10x300
10x350 > PFFFFF

Leg Curl

10x75
10x85
10x95

Leg Extrension

10x95
10x105
10x115
6x125

Toe Press

20x105
20x125
20x145 > PR

Aansluitend na elke set op mijn tenen lopen... branden als de t*ring.

Conclusie

Nice. Wilde eigenlijk de 180 gaan doen, maar voelde me nogal beetje moe, ik zag er maar van af.

Nice man, wederom bruut. Vanavond nog ergens in de kroeg pronken? Hier komt Guus Meeuwis de boel op stelten zetten. Ik trek m`n shirt uit en zing uit volle BORST mee. Whaha.

Niet gekotst trouwens? :P

• #7.773
Jeetje, je ownd nu echt hard met je benen :eek:
Hehe, je maakt bijna reps op mijn max :D
Monschter! :eek:
:thumbs:

ROOAAWR!! :woot:

• #7.776
Nice man, wederom bruut. Vanavond nog ergens in de kroeg pronken? Hier komt Guus Meeuwis de boel op stelten zetten. Ik trek m`n shirt uit en zing uit volle BORST mee. Whaha.

Niet gekotst trouwens? :P

Nu je over Guus meeuwis begint..... ik voel.... ik voel me niet zo lekker.... :vomit:

---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

Jeetje, je ownd nu echt hard met je benen :eek:
Hehe, je maakt bijna reps op mijn max :D
Monschter! :eek:
:thumbs:

hehe :o sorry Jaap... Toch moet er nog wat definitie op mijn wielen hoor... ze meten wel redelijk (bijna 67 cm) maar ze zijn nog niet je van het hoor...

Yeahhh buddyyyyy!!! light weights, baby :cool:

ik ruik een 200kg squat al om de hoek komen :D

++++

DAMN wat ga jij HARD zeg!!!
Wat een PR's!!!!!! en dikke training gisteren zeg! Bevalt het goed bij je oldskoolgym? :D?

• #7.780
++++

DAMN wat ga jij HARD zeg!!!
Wat een PR's!!!!!! en dikke training gisteren zeg! Bevalt het goed bij je oldskoolgym? :D?

hehehe thnx... ja gaat wel erg hard idd... weegschaal geeft nu dik 96 aan :eek:

Nee, ik zit deze maand nog bij Fitness First, vanaf 1 juni zit ik weer bij Essbra :rolleyes: ze zullen hun ogen uitkijken wahahaha

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven