Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Rawrrrr! Wat een beentraining weer kerel.

Wedden dat de mensen in je gym denken dat je aan de shakiezzz zit.

hehehe thnx... ja gaat wel erg hard idd... weegschaal geeft nu dik 96 aan :eek:

Nee, ik zit deze maand nog bij Fitness First, vanaf 1 juni zit ik weer bij Essbra :rolleyes: ze zullen hun ogen uitkijken wahahaha

W00t!!! voor je het weet 100kg :eek:!

Ahaaaa oké nog even volhouden ;) en ach...één maandje nog om de manager lekker te stangen :eyebrow:

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.784
W00t!!! voor je het weet 100kg :eek:!

Ahaaaa oké nog even volhouden ;) en ach...één maandje nog om de manager lekker te stangen :eyebrow:

Jup... tegen de tijd dat ik bij Essbra zit, weeg ik dat wel ghehehe Jihaaahhh!!

Natuurlijk... die manager ga ik nog ff fijn het leven zuur maken tot die tijd :thumbs:

Die 200kg squat komt dichtbij! (of kan je nu al!) Gaat erg lekker hier!

:thumbs:

gaat goet brada!
Vergeet geen afscheidskots te leggen na je laatste training in je huidige gym :-)
Best op voorhand een shoarmaschotel gaan eten en dan squatten of deadliften...

• #7.787
Die 200kg squat komt dichtbij! (of kan je nu al!) Gaat erg lekker hier!

:thumbs:

Thnx Xtreme.... nou, 200 durf ik nog niet hoor :o ben altijd een beetje hufterig voor zoveel gewicht ghehehe maar dat duurt niet lang meer...

---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

gaat goet brada!
Vergeet geen afscheidskots te leggen na je laatste training in je huidige gym :-)
Best op voorhand een shoarmaschotel gaan eten en dan squatten of deadliften...

WAHAHAHAHAAH.... vraag ik wel eerst ff of die misselijke darm van een manager me ff kan komen spotten zogenaamd... kots ik zo over hem heen wahahahaha de hele dag aan de tonijn is ook een goeie.... stinkt als de hel :p

Thnx Xtreme.... nou, 200 durf ik nog niet hoor :o ben altijd een beetje hufterig voor zoveel gewicht ghehehe maar dat duurt niet lang meer...

---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

WAHAHAHAHAAH.... vraag ik wel eerst ff of die misselijke darm van een manager me ff kan komen spotten zogenaamd... kots ik zo over hem heen wahahahaha de hele dag aan de tonijn is ook een goeie.... stinkt als de hel :p
Ik zeg: "DOEN!":D

Is een goeie, heb ik ook een keer gedaan toen iemand me uitlachte dat ik kotste, draaide me kop om en kotste hem zo onder.
Daarna nog wat kots aan zijn gezicht/wang afgesmeerd. :roflol:

• #7.791

ghehehe

Is een goeie, heb ik ook een keer gedaan toen iemand me uitlachte dat ik kotste, draaide me kop om en kotste hem zo onder.
Daarna nog wat kots aan zijn gezicht/wang afgesmeerd. :roflol:

whahaha :roflol:

Sven, koest! Af! In je mand!

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

Zo, ff cardio dagje. Strakkies gaat de derde testo erin en de tweede Deca... ik ben zo twisted in mijn kop, dat ik me zelfs op de injectie verheug.... what a sick mind heb ik ook wahahah :roflol:

Je zit nu dus op mijn eindgewicht ;)

ghehehe

whahaha :roflol:

Sven, koest! Af! In je mand!

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

Zo, ff cardio dagje. Strakkies gaat de derde "testosteron">testo erin en de tweede "Deca-durabolin">Deca... ik ben zo twisted in mijn kop, dat ik me zelfs op de injectie verheug.... what a sick mind heb ik ook wahahah :roflol:

Alweer aan de gang ?

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:32 ----------

Wat is dit nu voor rare quote?

• #7.794
Alweer aan de gang ?

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:32 ----------

Wat is dit nu voor rare quote?

whahaha, ja, da's nieuw, als je iets quote wat onderstreept is, laat ie dat zien...

Idd, ben weer begonnen, ik moet jou toch op een of andere manier zien in te halen eh? :p

he knul je was al weer begonnen met je kuur he ?

• #7.798
op naar de 120KG

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven