markhispania3
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 582
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rawrrrr! Wat een beentraining weer kerel.
Wedden dat de mensen in je gym denken dat je aan de shakiezzz zit.

hehehe thnx... ja gaat wel erg hard idd... weegschaal geeft nu dik 96 aan
Nee, ik zit deze maand nog bij Fitness First, vanaf 1 juni zit ik weer bij Essbraze zullen hun ogen uitkijken wahahaha
!
en ach...één maandje nog om de manager lekker te stangen 
W00t!!! voor je het weet 100kg!
Ahaaaa oké nog even volhoudenen ach...één maandje nog om de manager lekker te stangen
![]()
Die 200kg squat komt dichtbij! (of kan je nu al!) Gaat erg lekker hier!
![]()
ben altijd een beetje hufterig voor zoveel gewicht ghehehe maar dat duurt niet lang meer...gaat goet brada!
Vergeet geen afscheidskots te leggen na je laatste training in je huidige gym :-)
Best op voorhand een shoarmaschotel gaan eten en dan squatten of deadliften...

Ik zeg: "DOEN!"Thnx Xtreme.... nou, 200 durf ik nog niet hoorben altijd een beetje hufterig voor zoveel gewicht ghehehe maar dat duurt niet lang meer...
---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------
WAHAHAHAHAAH.... vraag ik wel eerst ff of die misselijke darm van een manager me ff kan komen spotten zogenaamd... kots ik zo over hem heen wahahahaha de hele dag aan de tonijn is ook een goeie.... stinkt als de hel![]()

WAHAHAHAHAAH.... vraag ik wel eerst ff of die misselijke darm van een manager me ff kan komen spotten zogenaamd... kots ik zo over hem heen wahahahaha de hele dag aan de tonijn is ook een goeie.... stinkt als de hel![]()

Is een goeie, heb ik ook een keer gedaan toen iemand me uitlachte dat ik kotste, draaide me kop om en kotste hem zo onder.
Daarna nog wat kots aan zijn gezicht/wang afgesmeerd.![]()
Is een goeie, heb ik ook een keer gedaan toen iemand me uitlachte dat ik kotste, draaide me kop om en kotste hem zo onder.
Daarna nog wat kots aan zijn gezicht/wang afgesmeerd.![]()

ghehehe
whahaha
Sven, koest! Af! In je mand!
---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------
Zo, ff cardio dagje. Strakkies gaat de derde "testosteron">testo erin en de tweede "Deca-durabolin">Deca... ik ben zo twisted in mijn kop, dat ik me zelfs op de injectie verheug.... what a sick mind heb ik ook wahahah![]()
Alweer aan de gang ?
---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:32 ----------
Wat is dit nu voor rare quote?

whahaha, ja, da's nieuw, als je iets quote wat onderstreept is, laat ie dat zien...
Idd, ben weer begonnen, ik moet jou toch op een of andere manier zien in te halen eh?![]()

nu nog een dik pak spieren... maak je borst maar nat RAWRRRRR 
(i wish)