Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Door alle verhuis perikelen geen training op maandag gehad, wat wel de bedoeling was. Ik heb gisteren hals over kop mijn voeding weer aangeschaft (hup weer 100 euro weg...)

En een sportschool gevonden in eindhoven! Ik ga nu trainen bij Essbra, heb gisteren de zaken geregeld en meteen al een eerste benen sessie gedaan. Ze hebben er andere apparatuur dan in mijn voorgaande gym, nl. Matrix apparatuur. (voorheen Tchnogym, ook niet verkeerd)

Training DINSDAG

WARMUP

15 min. loopband

BENEN (korte sessie ivm inschrijving)
Leg press 15x90, 12x110, 12x110, 10x130, 10x150, 10x150 (afgeronde gewichten)
Leg extension 15x45, 12x55, 12x55, 12x65, 12x65
Leg Curl 15x45, 12x55, 12x55, 12x55

BUIK
Crunches (thuis)

Korte sessie gehad, moest de inschrijving ook allemaal regelen enzo, was ook al aardig laat.

mooi dat je weer een sportschool hebt, nu weer fris beginnen en doorknallen. beter had je gewoon een enorme Squat sessie gedaan en wat leg curls als afsluiter ;) maar dit is ook prima joh. Wat is t voor leg press?

mooi dat je weer een sportschool hebt, nu weer fris beginnen en doorknallen. beter had je gewoon een enorme Squat sessie gedaan en wat leg curls als afsluiter ;) maar dit is ook prima joh. Wat is t voor leg press?

mee eens, maar wilde me even op de "feel" van de apparatuur focussen, squat is overal hetzelfde tenzij je hack squat doet op een machine, maar de app. is overal anders, was ff benieuwd. ;)
Ik had overigens ook weinig tijd meer om meer oefeningen te doen, dus heb het heir maar ff bij gelaten. Vandaag is borst aan de beurt, yeah! Knallen met die hap!

BTW: me onderhoud is wat toegenoomen, dus doe ik nu 1000Kcal meer vreten per dag!

leg press is dit ding

[Link niet meer beschikbaar]

ik gebruik een soortgelijk ding, maar er klopt geen **** van die gewichten man

edit: ik ga t ff opzoeken

ik gebruik een soortgelijk ding, maar er klopt geen **** van die gewichten man

edit: ik ga t ff opzoeken

hahaha, dat zijn geen kilo's die je doet, maar pounds, hahaha
Je hebt ze die alleen pounds weergeven en dingen die kilo's weergeven, want die dingen houden op bij 180 kilo :D

You kwarker. Relext van je nieuwe sportschooltje.
Hebben ze daar wel een powerrack/squatrek? Op je vorige gym hadden ze toch alleen een smithrekje?

'T gaat je goed!:thumb:

Mooi dat je een nieuwe gym hebt, wordt weer knallen!

jupz, lekker tekeer gaan. Heb ff met de eigenaar gelult, hij gaat me begeleiden, voorlopig nog ff huidige 5 split, maar komende tijd kunnen jullie ut nodige verwachten, ik ga iin de volgende versnelling, hahaha

You kwarker. Relext van je nieuwe sportschooltje.
Hebben ze daar wel een powerrack/squatrek? Op je vorige gym hadden ze toch alleen een smithrekje?

'T gaat je goed!:thumb:

jupz, safety squat, en gewone natuurlijk maar geen smith. Ook de hack squat hebben ze niet, en die vond ik ook wel lekker, grrr

Naja, dan maar conventionele squats. Ik maak me er niet druk om, want ik ben loeisterk in me poten, haha

Verder hebben ze alles wat er maar nodig is, en wachten is er ook niet bij, want er staat zooi zat!

Staat KG zelfs op de blokkies dus het zijn wel kilo's ;) alleen alsnog te licht voor me!! :) Maarre jij dus tandjes op elkaar ;)

erg goed dat je een nieuwe gym hebt!

gewone squats doen, meer heb je niet nodig :D

Staat KG zelfs op de blokkies dus het zijn wel kilo's ;) alleen alsnog te licht voor me!! :) Maarre jij dus tandjes op elkaar ;)

klopt toch iets niet, want ik squat 150 kilo, haha. Najah, we zullen ut nooit weten...
Met alle respect gap, je mag best op die machine bij ons 4 x 30 x 200kg doen op de leg press hier, da gaat niet lukken denk ik als ik 30 kilo meer squat dan jij...

Misschien is het toch een andere machine??? Dat ding bij ons gaat overigens maar tot 170 of 180 ofzow...

Laatst bewerkt:
klopt toch iets niet, want ik squat 150 kilo, haha. Najah, we zullen ut nooit weten...
Met alle respect gap, je mag best op die machine bij ons 4 x 30 x 200kg doen op de leg press hier, da gaat niet lukken denk ik als ik 30 kilo meer squat dan jij...

Misschien is het toch een andere machine??? Dat ding bij ons gaat overigens maar tot 170 of 180 ofzow...

Zal idd dan wel andere machine zijn.. Moet er wel bijzeggen dat mijn fitnessmaatje die 12x 140kg squatte ook moeite had met die legpress en mij niet na kon doen!! Onze hacksquat haalde ik trouwens ook op 197,5 kilo!! :) :P

Maar goed.. Na deze hele discussie eindconclusie: Lekker geramd op je benen Kwark! :D

als jij hem hier in de diepste stand zet dan is 10 * 150 zware shit , dan pak je zeker 250 kg liggend omhoog duwen

dat gevoel heb ik ook met die leg press. kheb ooit wel is op een 45-leg press gezeten en daar kon ik schijven op blijven duwen. in deze machine is het moeilijker om zwaar te gaan ofzo

KM, gewoon squatten en beuken kerel! komt wel goed

leg press machines kunnen onderling heel veel verschillen.
Zeker als je met je bovenlichaam recht op zit kan hij nog weleens vies zwaar zijn.
En hoe diep je zakt is ook belangrijk, met p*ssy roms pak je dubbele gewicht.

Maakt niet uit, toch ff lekker gepakt die benen ondanks weinig tijd.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven