XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gast..de jongeren die in mijn gym komen squatten niet.. echt niet ! vorige week ook weer een, nee ik ga geen benen trainen.. dan word ik te langzaam voor het voetbal

dat is juist bullshit, sinds ik benen train ben ik veel explosiever geworden met sprinten.

Ik kan het niet meer voor me houden: 6 x 180 !!!!!!

Ik ben zo blij als een klein kind die een ijsje krijgt! (niet van een vieze ouwe man natuurlijk)

jihaaaahhhhh!!! Zo. Snel naar huuske. Ik ga het vieren door mezelf op zalm te trakteren njamnjam

Haha sick **** zo hou ik je nooit meer bij :P

W00t!!!! :woot:, DIKKE PR & 97KG!!! NICEEEE :thumbs:

Dat hoeft niet per se.. Kijk eens naar Joe Defranco's training methode, zit naast max effort LB ook wel een dynamic effort LB training bij, maar toch. Kracht kan zeker explosiever maken.

Daarnaast.. hoe minder mensen gebruik maken van squat en dergelijke, hoe beter wij ons 'ding' kunnen doen zonder al die hemdjesmethandschoentjes die ons in de weg lopen:D

Dam kwark, het moet niet gekker worden.. je maakt verdorie 6 reps op mijn 1RM RAWRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :D

Leg extensions met 135kg, wow fullstack?

Love your training :bow:

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.989
W00t!!!! :woot:, DIKKE PR & 97KG!!! NICEEEE :thumbs:

Jihhhhaahhhhhhh!!!! Weer dichter bij de 100!

Dat hoeft niet per se.. Kijk eens naar Joe Defranco's training methode, zit naast max effort LB ook wel een dynamic effort LB training bij, maar toch. Kracht kan zeker explosiever maken.

Daarnaast.. hoe minder mensen gebruik maken van squat en dergelijke, hoe beter wij ons 'ding' kunnen doen zonder al die hemdjesmethandschoentjes die ons in de weg lopen:D

+1 En anders kijk ik wel ff boos, gaan ze vanzelf weg :rolleyes:

Lekker kwark...je evenaart bijna mijn PR;)

• #7.991
Dam kwark, het moet niet gekker worden.. je maakt verdorie 6 reps op mijn 1RM RAWRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :D

Leg extensions met 135kg, wow fullstack?

Love your training :bow:

ghehehe thnx Jaapk'n, leg ext. nog 1 plak :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 10:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:15 ----------

Lekker kwark...je evenaart bijna mijn PR;)

Die gaat er heel binnenkort aan Marv ;) hehehe :p

Kwa(r)kmixer on Beast modus.

Ik kan het niet meer voor me houden: 6 x 180 !!!!!!

Ik ben zo blij als een klein kind die een ijsje krijgt! (niet van een vieze ouwe man natuurlijk)

jihaaaahhhhh!!! Zo. Snel naar huuske. Ik ga het vieren door mezelf op zalm te trakteren njamnjam

:eek:

Zieke squats

• #7.994
Blegh. Ik wil vandaag ook KT doen, maar de gym is gesloten :(
Dan maar cardio op lege maag (yep, ik ben nu nog nuchter....). Ff snel wat bcaa caps erin, en dan gaan! Hoop dat m`n verkoudheidje geen parten gaat spelen

:roflol:

haphap :)

sick! ik had gister avond al het gevoel dat iemand naar huis ging met een pr in z'n broekzak!
keep it up gab

• #7.998
En weer een pr gescoord: 3x120 gebankt ! Damn, damn, damn wat heerlijk allemaal en de weegschaal is ook al zo vrolijk: 97,3kg

wat een heerlijke sport ook, bodybuilding :rolleyes:

Lekker kerel, keep it up :). Wel je hoofd erbij houden deze keer he Chris, niet dat je straks weer loopt te huilen over blessures :P.

Laatst bewerkt:
ik ben jarloers! op je squat

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven