- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
lekker kerel, keep it up. Wel je hoofd erbij houden deze keer he chris, niet dat je straks weer loopt te huilen over blessures
.
qft!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekker kerel, keep it up. Wel je hoofd erbij houden deze keer he chris, niet dat je straks weer loopt te huilen over blessures
.

pak de legextenions en legcurl eens als superset
zonder rust dan he - is weer wat intensiever
6x180=1x200

hij gaat lekker kwark, weer een pr te pakken....ik ga ook maar weer wat van de verboden vruchten eten!
grt
en ik deed juist zo mijn best om bij benadering ietsie pietsie dichterbij te komen hahahahaGefeliciteerd met je bankdruk-pr, kerel!
Daar moet ik nog hard voor trainen het komende jaar ...
Ik wil ook een filmpje zien!
P.S. Heb net even je log van precies een jaar geleden erbij gepakt: toen pakte je al 10x90 (= 120/1RM), dus zo bijzonder is het ook weer niet.
Oftewel: klopt dat wel, want dit was zelfs voordat je aan de kuurtjes zat ...
Hhahah gaat dit een Loo verhaal worden ? iedereen wil een filmpje maar niemand ziet het. Hij heeft trouwens wel beloofd met de meet 44érs shoulderpress te laten filmen, dus wat ga jij doen kwark![]()

Trainingen zien er dik in orde uit en uiteraard gefeliciteerd met je PR!

Dat was met een machine. Moet je ff een paar maanden verder skippen, toen ging ik met een barbell banken, en kreeg ik er amper 3x80 uit.
) met je PR! Very NICE!

Wat een Hemelse borsttraining weer kerel!
Gefeli (alweer) met je PR! Very NICE!
Goed weekend vast gewenst![]()
![]()

Wat een Hemelse borsttraining weer kerel!
Gefeli (alweer) met je PR! Very NICE!
Goed weekend vast gewenst![]()
![]()
Jij ook een fijn weekend! 
Nou inderdaad zeg, als Kwarkie nog geen uber dikke boobs heeft nu dan weet ik het ook niet meer
Just got one thing to say:
![]()
wahahah Thnx Jaap