Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.002
DONDERDAG - DE HEMELSE BORST TRAINING

Mentaliteit: Ik wil een PR rammen!!!
Eten: Goed
Weegschaal: 97,3kg

BP

15x60
10x80
10x90
5x100
5x110
3x120 > PR!

Incline BP

10x70
10x70
10x80
5x90 > VPR

Peck Deck

10x85
10x105
10x115

Reverse Cable fly

10x20
10x25
10x30
10x35

Triceps rope extension

10x30
10x35
10x40

Seated dipsaus

10x85
10x105
10x125

Conclusie

Heerlijk!!

nette pr die 120

pak de legextenions en legcurl eens als superset
zonder rust dan he - is weer wat intensiever
6x180=1x200

nice PR baas :D

hij gaat lekker kwark, weer een pr te pakken....ik ga ook maar weer wat van de verboden vruchten eten!
grt

Gefeliciteerd met je bankdruk-pr, kerel! :D

Daar moet ik nog hard voor trainen het komende jaar ...

Ik wil ook een filmpje zien!

P.S. Heb net even je log van precies een jaar geleden erbij gepakt: toen pakte je al 10x90 (= 120/1RM), dus zo bijzonder is het ook weer niet.

Oftewel: klopt dat wel, want dit was zelfs voordat je aan de kuurtjes zat ...

Laatst bewerkt:
Hhahah gaat dit een Loo verhaal worden ? iedereen wil een filmpje maar niemand ziet het. Hij heeft trouwens wel beloofd met de meet 44érs shoulderpress te laten filmen, dus wat ga jij doen kwark :D

Yoo Kwarkie

Sterk hoor, volgende keer 5/6 x 120 ?

• #8.011

Nee, dan word er teveel gefapt ;)

Dank u Mikemans ;)

pak de legextenions en legcurl eens als superset
zonder rust dan he - is weer wat intensiever
6x180=1x200

Zie het nut er niet van in. Je traint verschillende spieren met die oefening ;)

Thnx playah ;)

hij gaat lekker kwark, weer een pr te pakken....ik ga ook maar weer wat van de verboden vruchten eten!
grt

heerlijk eh? Nee, niet doen gozer, dan hou ik je nooit bij met banken wahahah :roflol: en ik deed juist zo mijn best om bij benadering ietsie pietsie dichterbij te komen hahahaha

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Gefeliciteerd met je bankdruk-pr, kerel! :D

Daar moet ik nog hard voor trainen het komende jaar ...

Ik wil ook een filmpje zien!

P.S. Heb net even je log van precies een jaar geleden erbij gepakt: toen pakte je al 10x90 (= 120/1RM), dus zo bijzonder is het ook weer niet.

Oftewel: klopt dat wel, want dit was zelfs voordat je aan de kuurtjes zat ...

Dat was met een machine. Moet je ff een paar maanden verder skippen, toen ging ik met een barbell banken, en kreeg ik er amper 3x80 uit.

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

Hhahah gaat dit een Loo verhaal worden ? iedereen wil een filmpje maar niemand ziet het. Hij heeft trouwens wel beloofd met de meet 44érs shoulderpress te laten filmen, dus wat ga jij doen kwark :D

Er komen nog plenty filmpjes. Denk alleen niet dat er iemand op zit te wachten om filmpjes te maken in mijn gym. Kost me al moeite om soms een spotter te vinden, laat staan eentje die dat fatsoenlijk kan haha

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

Yoo Kwarkie

Sterk hoor, volgende keer 5/6 x 120 ?

Hey Pat, thanks man... mijn pezen moesten er wel ff aan wennen man hehehe :p

Ik zet m'n telefoon waarmee ik film gewoon wat schuin tegen een bankje zodat hij omhoog filmt, zo heb ik geen last van een parkinson hand en hoef ik het niet te vragen :)

Trainingen zien er dik in orde uit en uiteraard gefeliciteerd met je PR!

Dat was met een machine. Moet je ff een paar maanden verder skippen, toen ging ik met een barbell banken, en kreeg ik er amper 3x80 uit.

Wat een Hemelse borsttraining weer kerel!
Gefeli (alweer:p) met je PR! Very NICE!

Goed weekend vast gewenst :) :kiss:

kon je het niet laten chris die 120? whehe :cool:

• #8.018
Wat een Hemelse borsttraining weer kerel!
Gefeli (alweer:p) met je PR! Very NICE!

Goed weekend vast gewenst :) :kiss:

Thnx kanjer ;) Jij ook een fijn weekend! :kiss:

Nou inderdaad zeg, als Kwarkie nog geen uber dikke boobs heeft nu dan weet ik het ook niet meer :D

Just got one thing to say:
:bow2:

Hehehe... het word nu een bescheiden B cupje ;) wahahah Thnx Jaap :kiss:

kon je het niet laten chris die 120? whehe :cool:

Ghehehe, speciaal om jou te pesten lol :roflol:

supersets hebben een paar voordelen t.a.v straight sets:
je spieren krijgen in zeer korte tijd veel meer stimulans te verwerken , dan als je bijv alleen met een legextenions bezig bent . spiervezels die anders moeilijk aanbod komen
worden nu nadrukkelijker aangesproken door de verschillende oefeningen die je in superset doet

ik kan een hele lijst op noemen van grote bodybuilders die wel het nut van supersets zagen - En jij wilt toch een grote bodybuildert worden kwark

Ga je nog trainen vandaag KwarkMonster ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven