kusvoormepoes
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m62
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ben je toch een zielig figuur man. Je viel me op msn ook al lastig snap je nou zelf niet dat jij jezelf ongelofelijk belachelijk maakt?
Ik wens je echt een ziekte waar je heel langzaam en pijnlijk aan dood gaat en dat is wel een serieus antwoord.
---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:52 ----------
Triceps lopen ver voor op de rest, doe er niet zoveel aan
zo ken ik je weer bro
-2Ach die gast is zo weg met een topcban lijkt me.
Even aanvragen dan Kwark.
Dat is wel weer een beetje jammer Kwarkie-2
Maar goed, je training daarentegen +1154134614745!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt bizar, je zou powerlifter kunnen worden. Haha, CP gaat bodybuilden, kwark gaat powerliften... and the DBB saga continues..
Amazing thing about snakes is that they reproduce spontaneously. They have both male and female coïtus organs. That’s why somebody you don’t trust you call a snake. How can you trust a guy who can literally go **** themselves?

Hey pannekoek,
Wat kraam jij nou uit, aan de hand van enkele trainingen oordeel jij of iemand zicht richt op bepaalde vlakken als PL strongman of WL.
Er word idd niet "beperkt" tot bodybuilding dus er zullen wel degelijk setjes of zelfs trainingen in gericht zijn op kracht.
Dit omdat kracht ons ook enorm interesseert.
Dus je conclusie was te vroeg getrokken.![]()

juist, alleen maar zelfpijniging, vreten en groeien, waar dit forum voor bedoeld is![]()
Je gaat je benen trainen, en dan ga je daarna verhuizen? Au au au, dat gaat pijn doen![]()

tof je ontmoet te hebben kerel
je zette wel de toon door eerst flink te gaan schijten, vervolgens vreselijke scheten te laten en daarna met een oerbrul 230 te deadliften hehe
mooiste was trouwens hoe je na de T-bars met 140 kilo al je shit liet liggen en gewoon wat anders ging doen en één of andere ecto met veel moeite jouw spullen ging opruimen!
volgende keer KFC doen?![]()
Normaal ben ik niet zo erg hoor... best wel gênant eigenlijk... hehe 
Dan ben ik pas een vreetschuur!