AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Amazing thing about snakes is that they reproduce spontaneously. They have both male and female coïtus organs. That’s why somebody you don’t trust you call a snake. How can you trust a guy who can literally go **** themselves?
 
Wat ben je toch een zielig figuur man. Je viel me op msn ook al lastig snap je nou zelf niet dat jij jezelf ongelofelijk belachelijk maakt?

Ik wens je echt een ziekte waar je heel langzaam en pijnlijk aan dood gaat en dat is wel een serieus antwoord.

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:52 ----------



Triceps lopen ver voor op de rest, doe er niet zoveel aan

hahaha kwarkie :D zo ken ik je weer bro
 
Ach die gast is zo weg met een topcban lijkt me.
Even aanvragen dan Kwark.
 
Ach die gast is zo weg met een topcban lijkt me.
Even aanvragen dan Kwark.

Muah... Ik wil nog wel ff zien hoe de rest van dbb hem ook uitkotst. Gnah gnah

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

Dat is wel weer een beetje jammer Kwarkie :( -2

Maar goed, je training daarentegen +1154134614745 :thumbup:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt bizar, je zou powerlifter kunnen worden. Haha, CP gaat bodybuilden, kwark gaat powerliften... and the DBB saga continues..

Wahahaha... Neuhhh ik wil gewoon bodybuilding blijven doen, maar jah wel een sterke mofo worden ook hehehe. Anders heb ik er minder lol in.

Ja man, ik had last van mijn maag (en darmen daarna) maar het gaat alweer... Vandaag weer fatsoenlijk aan het eten
 
zat ook aan de sproeipoep donderdag ;/
 
Amazing thing about snakes is that they reproduce spontaneously. They have both male and female coïtus organs. That’s why somebody you don’t trust you call a snake. How can you trust a guy who can literally go **** themselves?

Get a life, kansloos k*tkneusje :rolleyes:
 
Hey pannekoek,

Wat kraam jij nou uit, aan de hand van enkele trainingen oordeel jij of iemand zicht richt op bepaalde vlakken als PL strongman of WL.

Er word idd niet "beperkt" tot bodybuilding dus er zullen wel degelijk setjes of zelfs trainingen in gericht zijn op kracht.
Dit omdat kracht ons ook enorm interesseert.
Dus je conclusie was te vroeg getrokken. ;)

Misschien omdat ik geen event trainingen zie, verder doet 90% van de powerlifters geen oefeningen zoals leg extension en leg curl.
Ook zie ik geen olympische lifts zoals Clean en press dus dat mag je dan ook even uitleggen waarom hij een gewichtheffer is.

Dat kracht interesseert begrijp ik want je wil vast pronken met een hoge benchpress maar strongman en gewichtheffen snap ik niet.

:roflol: Jij bent me tijd niet waard kerel :)

Ooh nu zeker ineens weer niet, eerst grote praatjes over duplo dit duplo dat.. krijg je antwoord dan heb je geen weerwoord.
 
Wahahahahaahahaha het gaat weer lekker in mijn loggie mensen... :roflol:
 
Zo. Goeiemorgen allemaal!

Weer een nieuwe week begonnen, En ik heb er zin in!

Vanavond ga ik verhuizen naar een andere locatie in Eindhoven, en vanaf morgen weer trainen in mijn ouwe gym. ;)
Meteen ff met dat gerel rond die zgn. kloon een aantal mensen op negeerlijst gezet, ben er meteen klaar mee, lekker optiefen.

Up next: Wielen!
 
juist, alleen maar zelfpijniging, vreten en groeien, waar dit forum voor bedoeld is :D
 
Je gaat je benen trainen, en dan ga je daarna verhuizen? Au au au, dat gaat pijn doen :D
 
juist, alleen maar zelfpijniging, vreten en groeien, waar dit forum voor bedoeld is :D

haha zo is het!

Je gaat je benen trainen, en dan ga je daarna verhuizen? Au au au, dat gaat pijn doen :D

Haha... Nee niet vandaag. Morgen ga ik wielen trainen heb er vandaag helemaal geen tijd voor!
 
tof je ontmoet te hebben kerel

je zette wel de toon door eerst flink te gaan schijten, vervolgens vreselijke scheten te laten en daarna met een oerbrul 230 te deadliften hehe

mooiste was trouwens hoe je na de T-bars met 140 kilo al je shit liet liggen en gewoon wat anders ging doen en één of andere ecto met veel moeite jouw spullen ging opruimen!

volgende keer KFC doen? :P
 
tof je ontmoet te hebben kerel

je zette wel de toon door eerst flink te gaan schijten, vervolgens vreselijke scheten te laten en daarna met een oerbrul 230 te deadliften hehe

mooiste was trouwens hoe je na de T-bars met 140 kilo al je shit liet liggen en gewoon wat anders ging doen en één of andere ecto met veel moeite jouw spullen ging opruimen!

volgende keer KFC doen? :P

Insgelijks kerel hahaha, ;) Normaal ben ik niet zo erg hoor... best wel gênant eigenlijk... hehe

zo ging het niet helemaal. Mij werd gevraagd of ik daar nog mee verder wilde, ik zei nee. Dus dan is het zijn pakkie aan ;)

jup, kfc is veel beter ;) Dan ben ik pas een vreetschuur!
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven