AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Waar blijven de filmpjes/foto's etc?

179cm, kleintje! Is alles kleiner geworden door je snoepperij? of alleen je lengte? :D
Nou nou nou, zo kan ie wel weer. Hoe was je training gisteren met de DBB boyz? :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.384
Het was gisteren hartstikke leuk! Flinke fysieken! Vooral Koen en skatermarvin vielen op. Koen staat er voor zijn leeftijd, lengte en gewicht erg netjes bij. Mooi droog ook! Die jongen heeft flink potentie. Als die een jaar of 24 is, is het een Hulk!

Skatermarvin viel op door zijn brede bouw. Grotesjaak met zijn aso klapkuiten hahaha

Robert taekwonboxer is gewoon aso sterk wat je niet 1,2,3 verwacht!

Waar ik ook respect voor heb is de deads van koekie, dat joch is goed sterk en loopt minder te mopperen dat ik hahaha lol

al met al was het een leuke ervaring, doe ik zo nog een keer!
Training post ik later ff, zit nu op me iPhone te klungelen.

• #8.387
Dbb meet training

mentaliteit: bring it on! :fire:
food: redelijk
weegschaal: ?

DL

10x60
10x100
8x140
6x170
3x210 > VPR
1x230 > PR!

DB row

10x40
10x44
10x48

t-bar

10x80
10x100
10x120
10x140

row machine (van hoog naar laag)

10x75
10x90
10x110

concentration curl

10x18
10x20
10x22
10x24

db curl

10x24
10x28

cable curl

3 sets tot 36kg per kant

conclusie

wereld training al keek iedereen verschrikt op van mijn deadlift pr... t*ring... Brul ik zo hard ?? Wahahaha wat een gezellige avond met de andere beesten! Leuk mensen! Zou het zo weer doen ;)

fijn weekend allemaal!

Sterk Chris, wel vind ik het ongelovelijk slap weer dat er geen foto's of filmpjes zijn. Die overigens wel een soort van beloofd waren.

Laatst bewerkt:
Was een beste training Chris!:D

lekkere PR op de deadlift :)

haha die kwark ging samen tekeer met koekie en hoe kwarkmixer was niet te ontzien tijdens z'n dl sessie! en anders..hoorde je het wel:roflol:
erg respect voor de voorruitging die je hebt gemaakt in slechts 14! maanden.

hoe is het in zaandam?

• #8.392
Hehe in Zaandam is het leuk hoor... Weer jammer dat er niemand around is om lekker mee te trainen :sad: snik... Ze laten me allemaal in de steek... Niemand houd van me...

:janken:

jij werkt goed!
ik hoef niet te belle!

• #8.394
Ok dan dat is wel beter. Vind dat maar niks dat 1,92 zijn dus er is nog hoop :D

Goed bezig bro :thumbs: Was het echt de max of nog iets over?

Thanks beest! :o ik had nog wat over, maar schrok zelf een beetje van het lawaai en de kijkende smoelen ineens... Had er nog een reppie uit kunnen halen denk ik of nog wat kunnen verhogen...

Bij mijn ouwe gym waar ik per 1 juni weer ga trainen hebben ze rubber matten liggen in het kracht honk dus dan dreunt het niet zo door.
Het was best gênant eigenlijk wahahaha

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------

179cm, kleintje! Is alles kleiner geworden door je snoepperij? of alleen je lengte? :D
Nou nou nou, zo kan ie wel weer. Hoe was je training gisteren met de DBB boyz? :p

Of alles kleiner is geworden? Dat zou je wel willen weten eh? :eyebrow:

Potverdomme, waarom negeer je me potverdomme altijd.

Potverdomme.

Cris, we hebben toch maar eens een kwartier flink lopen beuken tijdens het deadliften kerel :thumb:

Stond ie nog ff lekker ze darmen te ontluchten tijdens het liften verdomme, en joeg hiermee iedereen in een straal van 20 meter om zich heen weg :D hahaha

Keep focused kwark :thumb:

Wie was er nou het breedst ?

• #8.399
Zondag middag training

ik had gisteren last van mijn maag en diaree. Maar is gelukkig alweer over.

Mentaliteit: ff lekker t**ten knallen! (andere gym in Purmerend)
food: matig
weegschaal: ?

BP

10x60
5x80
5x100
5x110
5x120

Incline BP

10x60
5x70
5x80
8x90 > PR!
4x100 > PR, 4e rep was fail

incline db fly

10x14
10x18
10x24

triceps pushdown

3 sets

skulls

10x28
10x38
10x42

conclusie

wat minder energie, maar toch een goeie training, nu 3 dagen zonder dianabol. Kracht blijft flink aanwezig en zodra ik het ijzer aanraakte was ik meteen in de zone... Lekker hoor!

Waah kick ass training weer! :cool:
Gefeli met die welverdiende PR's!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven