MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Potverdomme, waarom negeer je me potverdomme altijd.

Potverdomme.

Gewoon omdat het kan! Hehehe



:D

---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

Cris, we hebben toch maar eens een kwartier flink lopen beuken tijdens het deadliften kerel :thumb:

Stond ie nog ff lekker ze darmen te ontluchten tijdens het liften verdomme, en joeg hiermee iedereen in een straal van 20 meter om zich heen weg :D hahaha

Keep focused kwark :thumb:

Hahaha... Sja het was er zo druk... Ik dacht hmmmm, daar weet ik wel wat op gnah gnah :evil2:
 
Wie was er nou het breedst ?

ik natuurlijk



:hahaha:

Dan train je toch een keer niet :D (maar dat zinnetje zal je wel niet kennen)

nope, komt niet voor in de meerkeuze vragen :roflol:

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------

Waah kick ass training weer! :cool:
Gefeli met die welverdiende PR's!!

Dank u :kiss:

---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------

Vuile viezerik dat je er rond loopt Kwarkie!

Kijk maar uit! Mijn e-scheten ruiken nog erger! Is meteen je modem van slag!
 
Het was een serieuze vraag, dus graag serieus antwoord. Was jij echt het buffst en grootst in shirt?
 
Het was een serieuze vraag, dus graag serieus antwoord. Was jij echt het buffst en grootst in shirt?

Ga je nou klagen dat je geen serieus antwoord krijgt na wat jij hier op dbb uitkraamt? Je oprent een log met Posts uit mijn log, laat geen mogelijkheid onbenut om mij zwart te maken hier en komt vervolgens van een koude kermis thuis.

Ik heb respect en waardering verworven op dit forum door na veel ellende in mijn leven keihard terug te komen.

Dus nee. Je krijgt geen serieus antwoord.

Iedereen die meedeed heeft zijn plussen en minnen. De meeting op zich was de doelstelling en niet een of andere afgezaagde vleeskeuring.

---------- Toegevoegd om 16:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:27 ----------

Sterke training weer Kwark!

Thanks yosh ;) ik doe mijn best!

Hoe is het met jou nu? Alweer voorzichtig aan begonnen na de revalidatie of zit je er nog midden in?
 
Mooi die pr's netjes, triceps mist nog wat voor lange kop als smal drukken.
 
Ik begrijp dat je veel ellende hebt meegemaakt na zo vaak anaal gepenetreerd te zijn door een X aantal mannen(of ben jij het mannetje in bed?)..
 
lekkere incline kwark, keep it up
 
Ik begrijp dat je veel ellende hebt meegemaakt na zo vaak anaal gepenetreerd te zijn door een X aantal mannen(of ben jij het mannetje in bed?)..

Wat ben je toch een zielig figuur man. Je viel me op msn ook al lastig snap je nou zelf niet dat jij jezelf ongelofelijk belachelijk maakt?

Ik wens je echt een ziekte waar je heel langzaam en pijnlijk aan dood gaat en dat is wel een serieus antwoord.

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:52 ----------

Mooi die pr's netjes, triceps mist nog wat voor lange kop als smal drukken.

Triceps lopen ver voor op de rest, doe er niet zoveel aan
 
Kusvoormepoes ->
240.gif
 
Krijg ik hier nog antwoord op tough guy ?
[Link niet meer beschikbaar]

Hey pannekoek,

Wat kraam jij nou uit, aan de hand van enkele trainingen oordeel jij of iemand zicht richt op bepaalde vlakken als PL strongman of WL.

Er word idd niet "beperkt" tot bodybuilding dus er zullen wel degelijk setjes of zelfs trainingen in gericht zijn op kracht.
Dit omdat kracht ons ook enorm interesseert.
Dus je conclusie was te vroeg getrokken. ;)
 
Hey pannekoek,

Wat kraam jij nou uit, aan de hand van enkele trainingen oordeel jij of iemand zicht richt op bepaalde vlakken als PL strongman of WL.

Er word idd niet "beperkt" tot bodybuilding dus er zullen wel degelijk setjes of zelfs trainingen in gericht zijn op kracht.
Dit omdat kracht ons ook enorm interesseert.
Dus je conclusie was te vroeg getrokken. ;)

Oke, 'PatrickvH'.
 
Wat ben je toch een zielig figuur man. Je viel me op msn ook al lastig snap je nou zelf niet dat jij jezelf ongelofelijk belachelijk maakt?

Ik wens je echt een ziekte waar je heel langzaam en pijnlijk aan dood gaat en dat is wel een serieus antwoord.

Dat gaat ook een beetje ver Kwark :roflol:
Hij heeft alleen "wat" hulp nodig. :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven