- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goeie progressie gemaakt
als ik zo je pics bekijk
ga zo door man
Wat een beest, vooral die traps springen eruit.
Die benen zijn wel een beetje verstopt op de foto. Je hebt toch niet stiekem van die dunne stokjes he?![]()
je wil een lul die langer is dan 10 cm, je wil dikke bergen karma...
je moet niet zoveel vragen van jezelf, en van andere...
ok, die karma kan nog wel lukken![]()
Ik wacht vol spanning op nieuwe kwark karmaZodra ik weer karma kan geven, krijg je meteen een overdosis![]()
Klinkt bekend dat verdelen, zo ongeveer iedereen die ik karma wil geven mag ik momenteel niet geven.Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je KwarkMixer opnieuw punten kan geven.
Het komt eraan maar heb geduld
yay 3 puntjes erbij xD ik heb nu pas 2420 punten
Klinkt bekend dat verdelen, zo ongeveer iedereen die ik karma wil geven mag ik momenteel niet geven.![]()
![]()
Hey Yinnie!!! Ook weer in BB land?
Hoe istie kerel? Kep progressie foto's gepost, na zware druk van iedereen hierKijk maar ff een paar pag. terug
Ennehhh..... Vergeet niet een dikke berg karma over me heen te spuiten![]()

Haha kan je nog wel kijken met al die karma in je ogen? Ik ga ff zoeken naar je foto, als ik een hartaanval krijg is het jou schuld heHey Yinnie!!! Ook weer in BB land?
Hoe istie kerel? Kep progressie foto's gepost, na zware druk van iedereen hierKijk maar ff een paar pag. terug
Ennehhh..... Vergeet niet een dikke berg karma over me heen te spuiten![]()
Haha kan je nog wel kijken met al die karma in je ogen? Ik ga ff zoeken naar je foto, als ik een hartaanval krijg is het jou schuld he![]()
Joh, ga melk drinken jij!!!
Je foto moet nog naast de mijne heh? muahahaha
---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------
Jah, en jij bent pas aan de beurt als ik een lekkere klodder karma heb gekregen![]()
(ik neem het wel voor je op hoor, yinnie)
Sjah, sorry Minotaures, Yinnie heeft meer karma dan jij whahahaa![]()