Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Flatliner________________________________________________________

Nee hoor als ik naar je eerste foto kijk heb je wel veel progressie gemaakt petje af maat gaat goed zo!!
Karm komt ik moet eerst laden.

hehe, thnx Yinnie! Kijk maar uit! Volgend jaar heb zulke guns als jij :p

Dan ga ik ook boos kijken op foto's enzo hahaha :D

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------

Haha kan je nog wel kijken met al die karma in je ogen? Ik ga ff zoeken naar je foto, als ik een hartaanval krijg is het jou schuld he;)

Hoeveel vingers steek je op? whahaha
 
Serieus nette progressie Kwark! Knap, niet alleen kappen met oude leefsT, maar gewoon een nieuwe aanmeten, staat je echt veel beter dit (maar da wist je heus zelf ook wel :p)
 
Serieus nette progressie Kwark! Knap, niet alleen kappen met oude leefsT, maar gewoon een nieuwe aanmeten, staat je echt veel beter dit (maar da wist je heus zelf ook wel :p)

Ow ga door.... Ik begin ervan te spinnen prrrr prrrr....

:D

Thnx Sue. Het was hard nodig, ik begon flink uitelkaar te vallen. Scheelde weinig of ze konden alvast mijn kist bestellen.... :D

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:16 ----------


Zet je lach knop eens aan man :D
Anders spuit ik je vol met kwark :D Is weer eens wat anders dan melk ;)
 
Nou, vooruit dan maar, ik had liever foto's post-training willen uploaden, maar ik ben maar onder jullie druk gezwicht. Het stelt geen k*t voor, dit is een foto van zondag ochtend, net een kwartier uit mijn nest :o Alles hartstikke koud dus...


Nette progressie kwark in ZEER korte tijd beest ! Ga zo door man......
 
Nette progressie kwark in ZEER korte tijd beest ! Ga zo door man......

Thnx Moz, dat is ook precies wat ik ga doen... Sterker nog, ik gooi er nog een schepje bovenop. Kep nu mijn vreten ff onder de loep gehad, volgende maand gaat Kwarkie weer op kracht rossen.... Eind van het jaar 95 droog? Who knows...
 
Netjes hoor 95kg droog!
 
kwark ik heb speciaal voor jou pix geschoten :D ze staan in mn log.
ik kan je geen karma geven, eerst anderen bla bla bla. karma on its way!
 
Jij gaat zeker ver komen.

Mooie woorden zijn er weer voorbij gekomen ondertussen.

BB is zeker een sport die helpt om depressies, faalangsten, een slecht verleden en alle andere negatieve levensfasen helpt te doorbreken. Dat bewijs jij maar weer eens kwark!

Volgend jaar sta jij zeker 90kg kurkdroog. Daar heb jij aanleg voor!
 
Jij gaat zeker ver komen.

Mooie woorden zijn er weer voorbij gekomen ondertussen.

BB is zeker een sport die helpt om depressies, faalangsten, een slecht verleden en alle andere negatieve levensfasen helpt te doorbreken. Dat bewijs jij maar weer eens kwark!

Volgend jaar sta jij zeker 90kg kurkdroog. Daar heb jij aanleg voor!

Thnx koek, maar dat wilde ik liever dit jaar nog realiseren :D Volgend jaar moet er toch echt al een bruut fysiek staan! No mercy!
 
Het Zaterdag Quickie:

ARMPIES & BUIK

DB Curl

10x12
10x12
10x14
10x14
10x14

EZ Curl

10x25
10x35
10x35
10x45
10x45

Triceps Push Down

10x54
10x59
10x59
10x64
10x64

DB Tricpes Extension

10x12
10x12
10x12
10x12

Crunches, schuin met 10 kilo schijf op borst

keer of 90 ofzo

Meer tijd was er niet.... maar toch ff lekker tekeer gegaan.... :D
 
waar was je nou gisteren in vlissingen?
 
waar was je nou gisteren in vlissingen?

Ik moest naar zaandam man, was weer kommer en kwel GRRRR!!

Maar ik heb niet zo veel gemist las ik? Was alleen wel leuk geweest wat DBB'ers tegen te komen :(
 
true dat is wel leuk als je DBB'ers tegen komt, het liefst die je kent.

wanneer is het DBB event dan ?:P
 
mooie arm training:cool:

hoe bevalt biceps & triceps na elkaar je?
nog nooit gedaan eigenlijk.
 
true dat is wel leuk als je DBB'ers tegen komt, het liefst die je kent.

wanneer is het DBB event dan ?:P

Zagen jullie dat? hij stak zomaar zijn tong naar me uit! :D

Was geen event van DBB, er was in Vlissingen Muscle Beach, wilde gaan, maar kwam helaas geen reet van terecht. Zit nu ff lekker in de sauna :D

ff een lekker mixje bestellen, laterz....

mooie arm training:cool:

hoe bevalt biceps & triceps na elkaar je?
nog nooit gedaan eigenlijk.


Heeeeerlijk! Als je gek bent op een gruwelijke pomp, moet je dat doen! Lekker freaken voor de spiegel :p
 
Voor snel te hebben getraind, toch deftig. Keep it up.
 
Lekkere training heur! 90 crunches is wel tijdverspilling in my opinion. Beter pak je de volgende keer een schijf van 20kg en doe je gewoon 2 setjes van 20 ofzo. :p
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven