- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, en toch leef ik nog hehehe, sjah, anders had ik vandaag gewoon moeten gaan heh?
Sja, wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten
Wordt tamelijk heftig trainingkie denk ik....
Geen zin hebben, wat is dat nou voor onzin!
Als je je ijzer loslaat hoor je alweer zin te hebben om de boel weer aan te raken
Maar goed! Sterkte morgen! Laat ik het niet merken dat ik er een pussyweight voorbij komt 
Beetje een rukinstelling Kwark!Geen zin hebben, wat is dat nou voor onzin!
Als je je ijzer loslaat hoor je alweer zin te hebben om de boel weer aan te raken
Maar goed! Sterkte morgen! Laat ik het niet merken dat ik er een pussyweight voorbij komt
![]()

Zo, ff lekker een nieuwe zak hondebrokken gehaald, dus kwarkie kan weer gainen![]()

Sja, gaat allemaal ten koste van de maag inhoud heh, dus fiets ik tegenwoordig maar
---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------
Vandaag geen training... kad geen zin...
Maar morgen master training, word wel een lange sessie..... Dus dat wordt weer een overdosis BCAA tjes snoepen anders kan ik woensdag niet lopen en nie duwen nie...
Titten en Pooten training, jaahhh....![]()
gedraag jeik had geen zin is kwarktaal voor ik was coïtus aan het hebben.

)hahaha, mooi zo kerel, lekker bulken op pédigré
succes met dat gainen kwark!
en excuses voor mijn afwezigheid, uitleg ken je wel

ik had geen zin is kwarktaal voor ik was coïtus aan het hebben.

+1
kwarkie, 1 grote spiergroep per dag is al slopend genoeg.
goede cardio training lijkt mij. en ook die moet je in goede conditie houden. + test

Waar zit ie nou? zeker in het asiel zijn brokken aan het opeten.
Kijk maar uit, straks bijt ik 
In ieder geval goed je best gedaan Kwark maar ik mis de 140kg KwarkSquats!!Verwacht morgen weer een beesttraining van je!
![]()

Count on it!