MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
Kwark, kwark, kwarkje toch :finger:. Nou geloven we je nooit meer he. Als je die suffe buikspieroefeningen nou even had overgelaten aan de locale beachboys, had je makkelijk nog even borst achteraan kunnen knallen.

Maar wel sterke extensions ;), moet nodig beslissen wat voor alternatief ik ga kopen voor mijn huidige leg ext/curl bankie; gaat maar 80kg op :grumble:

Kan je er niet wat bij behangen dan? Vraag Yin Yang er eens naar, die heeft daar ervaring mee, whahaha :D

hahaha elkaar bekritiseren op peck-deck? come on man...wat is dat dan? ik ga toch ook niet opscheppen over m'n reverse cable flyes ofzo...

ga BB'en of battlen op de grote 3 (zoals Paljas zegt)...

• #1.164
hahaha elkaar bekritiseren op peck-deck? come on man...wat is dat dan? ik ga toch ook niet opscheppen over m'n reverse cable flyes ofzo...

ga BB'en of battlen op de grote 3 (zoals Paljas zegt)...

Don't worry... Speelkwartier is alweer voorbij :D

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

Behangen? Wel een met een mooi motiefje, het oog wilt ook wat.

haha

Of je schoonmoeder erop.... (Nah, gaat net weer te ver eh? :D)

Gewicht is iig massa , en ipv van te battlen , vergelijk gewoon de fysiek , beste fysiek wint :') , zo is het op bodybuilding wedstrijden ook.

Kga ff een training zoeken die ik kan bekijken xD

Jup Speelkwartier is weer voorbij! ;) Sportieve battle klinkt een stuk beter :P Hier zat een beetje teveel strijd in ;) hehe!

Is er hier trouwens nog getrained vandaag? Want dacht dat ik je gister hoorde zeggen dat je nog ff losging op het ijzer! ;)

Trouwens, battlen op de grote 3 is een beetje lullig aangezien Kwark schouderblessure heeft!

• #1.168
Er is weer getraind, o ja? Ja.

Maar ik post um strakkies wel ff want ik zit nu in de kroeg met me iPhone te k*tten dus dat is niet handig... Alhoewel....Als ik um op de bar leg gaat ut wel.

Nahhhh... Ik post um later ff. Wel een pr te pakken dus da's mooi....

Laters allemaal, ik ga ff wat te nken scoren hehehe

Er is weer getraind, o ja? Ja.

Maar ik post um strakkies wel ff want ik zit nu in de kroeg met me iPhone te k*tten dus dat is niet handig... Alhoewel....Als ik um op de bar leg gaat ut wel.

Nahhhh... Ik post um later ff. Wel een pr te pakken dus da's mooi....

Laters allemaal, ik ga ff wat te nken scoren hehehe

Hahah zuipslet vergeet je bakkie kwark niet

• #1.171
kwark, het is weer zo fer... ik ben weer eens kk stoned :0

Succes met je neukertje!

• #1.174
Ow ow ow... Lul met vingers! Als je net zo veel traint als dat je blowt dan ben je binnenkort nog groter dan Ronnie colrman hahaha

oooh wtf, meer blowen dus?!
nou kijk de eerste "normale" joint die was nietzo erg. maar de 2de PURE mofo deed het hem.... ik space echt zwaar hard xD...... ps. ik heb er 10 minuten over gedaan om hem te typen....:D

edit: shit man, je zou maar eens echt een lul met vingers hebben :D:0

• #1.178
Traiing gisteren (had weer haast, was wwer laat...)

Bench Press

30x25
10x55
10x55
10x65
10x65
5x75
5x75

Incline Bench Press

10x50
10x50
10x50
10x50
10x50

Dumbbell Fly's

10x22
10x22
10x24
10x24 > PR

Side Raises

10x16
10x16
10x16
10x18

Front Raises

10x16
10x16
10x16

Hoe doe je sie side raises zo ****ing zwaar man? :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven