XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zal idd dan wel andere machine zijn.. Moet er wel bijzeggen dat mijn fitnessmaatje die 12x 140kg squatte ook moeite had met die legpress en mij niet na kon doen!! Onze hacksquat haalde ik trouwens ook op 197,5 kilo!! :) :P

Maar goed.. Na deze hele discussie eindconclusie: Lekker geramd op je benen Kwark! :D

zozo, dan heb jij ook gruwelijk sterke poten gap! Respect!
:D Thanks gozert!
 
dat gevoel heb ik ook met die leg press. kheb ooit wel is op een 45-leg press gezeten en daar kon ik schijven op blijven duwen. in deze machine is het moeilijker om zwaar te gaan ofzo

KM, gewoon squatten en beuken kerel! komt wel goed

Die dingen zijn altijd verschillend, op de vorige gym hadden ze een k*t leg press, als je daar bij wijze van spreken een olifant op zet, duw ik um nog weg hahaha, maar de nieuwe is wel rielekst!

Thanks gozer, ik ga max. nu, yeah!

leg press machines kunnen onderling heel veel verschillen.
Zeker als je met je bovenlichaam recht op zit kan hij nog weleens vies zwaar zijn.
En hoe diep je zakt is ook belangrijk, met pussy roms pak je dubbele gewicht.

Maakt niet uit, toch ff lekker gepakt die benen ondanks weinig tijd.

Idd, (zie ook volg. post) Thanks beest!

als jij hem hier in de diepste stand zet dan is 10 * 150 zware shit , dan pak je zeker 250 kg liggend omhoog duwen

aansluitend op de comment van Loo, idd, ik doe hem full push, dus van geheel gestrekt tot knieën aan de borst, en dan is hij erg zwaar. Ik vind het belangrijk flinke sets te maken ook, anders krijg ik er geen dikke pomp in, voor nu ben ik best tevreden ondanks de wat orte training.
 
TRAINING UPDATE

WOENSDAG

Geen training, veel te druk met zaken regelen, maar heb thuis beetje buik gedaan

DONDERDAG

Is die tent gesloten, k*tzooi!!

VRIJDAG

Nou, het hele week schema is al naar de kloote, dus dan vandaag maar borst gepakt.

WARMUP

10 min.loopband + wat rekken en strekken

BORST

Bench press (ff rustig aan vandaag) 15x35, 12x55, 10x75, 10x75, 8x75
Dumbbell fly's 15x18, 12x18, 12x20, 10x22, 10x24
Incline dumbbell press 15x18, 12x18, 10x20, 10x22, 10x24
Cable fly's 15x14, 12x17, 12x17, 10x21, 10x24, 10x27
Cable fly's (omgekeerd) 15x14, 15x14, 12x17, 12x17, 10x21, 10x21

BUIK

Cruches machine heleboel keer 50 kilo, ik tel niet eens meer hahaha
 
TRAINING UPDATE

WOENSDAG

Geen training, veel te druk met zaken regelen, maar heb thuis beetje buik gedaan

DONDERDAG

Is die tent gesloten, k*tzooi!!

VRIJDAG

Nou, het hele week schema is al naar de kloote, dus dan vandaag maar borst gepakt.

WARMUP

10 min.loopband + wat rekken en strekken

BORST

Bench press (ff rustig aan vandaag) 15x35, 12x55, 10x75, 10x75, 8x75
Dumbbell fly's 15x18, 12x18, 12x20, 10x22, 10x24
Incline dumbbell press 15x18, 12x18, 10x20, 10x22, 10x24
Cable fly's 15x14, 12x17, 12x17, 10x21, 10x24, 10x27
Cable fly's (omgekeerd) 15x14, 15x14, 12x17, 12x17, 10x21, 10x21

BUIK

Cruches machine heleboel keer 50 kilo, ik tel niet eens meer hahaha

Toch nette training!! :) Buikspierbashen werkt ook veel beter dan de tel bijhouden ;) op den duur voel je de pijn niet eens meer als je gewoon met verstand op nul doorramt :)
 
leg press machines kunnen onderling heel veel verschillen.
Zeker als je met je bovenlichaam recht op zit kan hij nog weleens vies zwaar zijn.
En hoe diep je zakt is ook belangrijk, met pussy roms pak je dubbele gewicht.

Maakt niet uit, toch ff lekker gepakt die benen ondanks weinig tijd.

Inderdaad, de BB bij ons in de gym (1 weegt dik over de 100, ik meen 120 pakke bij onze LegPress als MAX setje ongeveer 250 voor 10 reps..
 
TRAINING UPDATE

Zo, de rust begint eindelijk een beetje weer te keren, dus tijd voor een lekker productieve training. Vandaag zat ik een beetje te tobben, want door alle uitval dagen deze week, besloot ik rug en schouders dan maar samen te voegen. Bij nader inzien had ik beter rug en armen kunnen samenvoegen, maar ja, dat bleek tijdens de training.

ZATERDAG

WARMUP

Was al warm van fietsen, lopen en zo

RUG

T-Bar 15x60, 10x70, 10x80, 10x70, 6x 70 (zeer korte rust tussen sets, 20-30 sec)
Cable rows (high) 15x54, 15x73, 10x91, 10x91
Pully Lateral (close grip) 15x54, 10x64, 10x64, 10x73
Cable Rows (normaal) 15x73, 15x82, 15x91
Dumbbell seated lateral raise 12x20, 12x20, 12x22, 12x20

SCHOUDERS (mini training)

Front raises 12x18, 12x20, 12x22, 6x22 (perfecte uitvoering)
Side raises 10x20, 10x22 > Cheat! Energie is op!

Verdere training gestaakt. Ik doe het niet meer zo, ik had beter armen kunnen trainen naast rug als ik toch de week met alle spiergroepen wilde volmaken.
Weer een les geleerd. Verder niet ontevreden, redelijke pomp toch wel.

Morgen dan armen trainen, en even flink de buik aanpakken.

ETEN: Steady op 4200/4500 Kcal, ~220 gr eiwitten, gewichttoename gaat goed, zit nu op een weekgemiddelde van 86 kilo, incl. nuchter wegen!! Dus dat gaat heel erg goed

Ik ga proef draaien vanaf volgende week met een nieuw goedje dat ze "Crack" noemen, het schijnt volgens enkele deskundigen een extreme energizer te zijn, die 30 min. vóór training moet worden genuttigt. Ik ben benieuwd wat et voor mij kan uithalen. Ik ga hem a.s. Maandag bij de benen training voor het eerst toepassen.
 
Inderdaad, de BB bij ons in de gym (1 weegt dik over de 100, ik meen 120 pakke bij onze LegPress als MAX setje ongeveer 250 voor 10 reps..

Da's behoorlijk Spanker! :D
 
Die T-bars gaan al de goede richting op! hehé
Waarom geen DB press of MP erbij gedaan?
 
ik wilde even mijn schouders sparen in verband met de problemen met mijn schouder gewricht. Ik heb mij arm al iets van 7 keer uit de kom gehad (zie eerdere posts) dus die doe ik volgende week weer, als ik een dedicated schouder sessie doe.
 
ik wilde even mijn schouders sparen in verband met de problemen met mijn schouder gewricht. Ik heb mij arm al iets van 7 keer uit de kom gehad (zie eerdere posts) dus die doe ik volgende week weer, als ik een dedicated schouder sessie doe.

Oké rustig aan dan.. Succes met je herstel!
 
thnx gap! Naja, dat hersteld nooit meer, maar ik kan er mee leven door een beetje aangepast op de schouders te trainen, en ze groeien nog steeds als kool, komt goed :D
 
Weer goede training man!
Wel klote dat je schema omgegooid moest worden deze week.

En verdomme, volgende week is het pinksteren, dan zullen ze ongetwijfeld bij ons en bij jou wel dicht zijn, zitten we weer met hetzelfde verhaal.... :sad:
 
Weer goede training man!
Wel klote dat je schema omgegooid moest worden deze week.

En verdomme, volgende week is het pinksteren, dan zullen ze ongetwijfeld bij ons en bij jou wel dicht zijn, zitten we weer met hetzelfde verhaal.... :sad:

sjah... nahja, in elk geval hebben we deze week een hele volle week lekker beuken in de gym! Vandaag benen op ut programma, en ik ga een nieuwe energizer proberen, ik ben benieuwd! :D
 
jij moet geen energizer bij je beentraining nemen man :P anders ga je veel te hard. je cable rows zijn trouwens goed pittig - 10x91 is niet misselijk
 
hahaha, thnx man, ik knal lekker door...

Dat veel te hard gaan is nou net de bedoeling, ahahaha :D
Uit mijn werk ga ik meteen stampen! Ook training vandaag, sjaak?
 
hahaha, thnx man, ik knal lekker door...

Dat veel te hard gaan is nou net de bedoeling, ahahaha :D
Uit mijn werk ga ik meteen stampen! Ook training vandaag, sjaak?
'

haha, mooie bedoeling :P
succes vanmiddag. ik ga ook rechtstreeks vanuit stage trainen (zoals altijd). vandaag weer terug naar m'n oude split, YES! dus iets meer variatie in oefeningen en weer spiergroepen volledig pakken :)
Chest & tri's vandaag
 
TRAINING UPDATE MAANDAG

WARMUP

10 min. loopband (teering, bloedverziekend heet om te trainen)

BENEN

Squat 10x50, 10x70, 10x80, 8x120, 6x150
Leg Press (Full Push) 10x86, 12x100, 10x134, 10x147 (ik ga kapot!)
Leg Extension 10x45, 10x52, 10x66, 10x73 (ik zweet me kapot, maar energie begint te komen)
Leg Curl 12x45, 10x59, 10x59
Calf raises (Op barbell) 15x50, 15x80, 15x100, 15x100 (kramp, maar lekker!)

Gemengde gevoelens bij deze training, ik heb weinig gegeten vandaag, ik heb een tering hekel aan brood, en als ut erg warm weer is meot ik vechten wat naar binnen te proppen. Energie level was daarom een beetje compromized, en de werking van de energizer liet lang op zich wachten, daarom lichte teleurstelling bij de squat, hoewel ik de oefening spatzuiver heb uitgevoerd, alle overigens. Ik had duidelijk moeite met de leg press, mijn body temperatuur ging dan ook naar overload, nog steeds geen kick in van de energizer.
Pas bij de leg extension kwam hij, maar was een beetje maf, want voelt niet als energie hebben, meer als adrenaline rush. Ik wil de werking van deze energizer eens nader bekijken. Ik ben nog niet helemaal overtuigd. Ik ga nog 1 keer een proef doen ermee, maar dan op een dag dat ik flink heb gebunkerd, eens kijken hoeveel power er dan naar mijn spieren gaat, en vooral hoe snel.

Verder hele dikke pomp, maar ik ben wel kompleet afgemat.
 
Zonde dat je slecht heb gegeten man! Is echt super belangrijk maar dat weet je zelf vast ook wel...
Heb je al een goed voedingsschema? Zo ja zou je hem willen posten ben er wel benieuwd naar.
Als je slecht heb gegeten is het logisch dat de training wat minder gaat, je energielevel is een stuk lager.
De rest van de week gewoon goed eten dan gaan de trainingen ook weer beestachtig!
 
Zonde dat je slecht heb gegeten man! Is echt super belangrijk maar dat weet je zelf vast ook wel...
Heb je al een goed voedingsschema? Zo ja zou je hem willen posten ben er wel benieuwd naar.
Als je slecht heb gegeten is het logisch dat de training wat minder gaat, je energielevel is een stuk lager.
De rest van de week gewoon goed eten dan gaan de trainingen ook weer beestachtig!

kep gisteren avond toch nog ff gebunkerd, en een shake extra genomen. Toch ben ik niet ontevreden met de resultaten, het blijft een stevige traiing :D
Maar ik kan meer eruit halen...

Vandaag is de voorgevel aan de beurt, es kijken wat er gebeurt :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven