- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
godsamme komt hij weeraan met z'n bizarre Squatshehe en maar klagen
goede training kerel, je eten is gewoon k*t en je eigen schuld, maar je hebt alsnog goed hard getraind! wat je plan eigenlijk met de SQ, aangezien je zegt licht teleurgesteld te zijn...?
Ik had vooral de kick in van de energizer verwacht, maar die kwam pas bij de leg extension, die deed ik dan ook meteen een stuk swaarder dan voorheen.Jezus man, good leg workout!
Ik heb vandaag benen op het programma.
Jammer van dat eten, heb ik ook hoor met warm weer... en inderdaad, van brood moet ik ook niet teveel hebben. -4 per dag is zat- de rest vul ik aan met havermout.![]()
Beste Kwarkmixer,
Ik denk dat het verstandig om eens goed naar je schema te kijken en heroverwegen welke oefeningen je erin moet laten.
Zoveel fly oefeningen in 1 training is totaal zinloos.
De motivatie en voeding is goed geregeld nu alleen nog een goed trainingschema.
Vriendelijk groetend,
Mossad
Cool man zo'n fly-day dagje...
Je zal wel flinke pijn in de t**ten krijgen!!
Herstel ze vriend.
Vandaag nog iets leuks op het programma?

(kheb het niet zo op de 'alleswetende' sportinstructeur) 
haha echt een mooie onnozele kwarkmixer workout
ben wel benieuwd wat die mensen jou voor een schema gaan voorschotelen. beter leg je het ff in je log voor aan de lezers, want je moet het niet klakkeloos van ze aannemen heh! je had hier en daar op t forum ook nog wel een schemaatje ergens vandaar kunnen plukken...maar laat ik eerst afwachten voor ik kritisch word(kheb het niet zo op de 'alleswetende' sportinstructeur)
![]()
Hahaha, briljantNou kreeg je er een beetje voldoening van?
Wat heb je tussen sessie 1 en 2 trouwens gedaan?
FF een auto gewassen??
1,5 kilo biefstuk naar binnen geschoven??
Je haar gefixed??
3 coupletten opera gezongen??
![]()

wow kerel, erg brute training!
wel raar dat je zowat evenveel pakt met side raises, front raises en press... mijn press is een stuk hoger dan de raises...
nouja, who cares, echt brute training hoor kerel.

Yo kwarker wat is de reden van de hoge reps op de latpulls?
Verder wel goede workout kerel... beste keus die fornt en side's vóór de press te doenik doe het nu ook en het bevalt uitstekend
![]()
kerel!
goede rugtraining en de schouderworkout liegt er ook niet om. Maar als je niet zo goed boven je hoofd kan pushen, waarom begin je dan niet met een db press? Dan heb je alle kracht nog...nu ben je de schouders aan het voorvermoeien.
heb je al eens een Military Press gedaan?
je side raises springen er trouwens echt uit hehe
Military press heb ik ook regelmatig gedaan, maar voor mijn shit met de schouders bevallen mij de shoulder press beter