AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
godsamme komt hij weeraan met z'n bizarre Squats :P hehe en maar klagen

goede training kerel, je eten is gewoon k*t en je eigen schuld, maar je hebt alsnog goed hard getraind! wat je plan eigenlijk met de SQ, aangezien je zegt licht teleurgesteld te zijn...?

Jezus man, good leg workout!
Ik heb vandaag benen op het programma.

Jammer van dat eten, heb ik ook hoor met warm weer... en inderdaad, van brood moet ik ook niet teveel hebben. -4 per dag is zat- de rest vul ik aan met havermout. :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
godsamme komt hij weeraan met z'n bizarre Squats :P hehe en maar klagen

goede training kerel, je eten is gewoon k*t en je eigen schuld, maar je hebt alsnog goed hard getraind! wat je plan eigenlijk met de SQ, aangezien je zegt licht teleurgesteld te zijn...?

hahaha, sjah, ik ben niet snel tevreden.. Ik had toch wel de 170 willen proberen, 3 x was genoeg geweest, had ik weer een PR..
Gister avond nog ff naar de Mac geweest hahaha, zooitje hamburgers gebunkerd :D Ik had vooral de kick in van de energizer verwacht, maar die kwam pas bij de leg extension, die deed ik dan ook meteen een stuk swaarder dan voorheen.

Jezus man, good leg workout!
Ik heb vandaag benen op het programma.

Jammer van dat eten, heb ik ook hoor met warm weer... en inderdaad, van brood moet ik ook niet teveel hebben. -4 per dag is zat- de rest vul ik aan met havermout. :thumb:

Thnx, ik voel ze ook best wel, ondanks extra BCAA's (normaal zijn mijn spieren de dag erna alweer fit, maar dit is natuurlijk ook wel de grootste groep, he?)

TRAINING WOENSDAG

BORST MAX PUMP FLY DAY TRAINING 1,5 UUR

Sessie 1
Dumbbell fly's 15x18, 12x20, 10x22, 10x24, 10x26
Dumbbell Decline press 10x20, 10x22, 10x24, 10x26, 10x26
Standing Cable fly's 15x18, 10x23, 10x27, 10x32, 10x36, 10x32, 10x32
Standing Cable fly's (omgekeerd) 10x23, 10x27,10x27,10x27, 10x32

Sessie 2
Dumbbell Press 18x18, 15x20, 15x22, 15x22
Standing Cable fly's 10x32, 10x36, 10x32
Standing Cable fly's (omgekeerd) 10x23, 10x27,10x27,10x27

BUIK
Crunch machine 5x10x50 (sessie 1) 5x10x50 (sessie 2)

****ing hell! Niet normaal meer dit... hahaha t*ring wat een energie!!!

SUPER TRAINING!!! Echt een mega pomp, ik ging echt als een mother****er. Ongeveer na 35 minuten na inname van de energizer - die ik toch maar een kans gaf na mijn lichte teleurstelling van maandag, leek het wel of ik op speed aan het trainen was. Ik wilde eerst beginnen met bench press, zoals ik meestal doe, maar jah, dat ding was weer bezet, en ik wil um perse met het safety rek doen, dus dacht ik weet je wat: ik doe eens een keer iets totaal anders. Ik ga pompen tot er geen druppel bloed meer bij kan, haha
Het maffe van dat spul is, dat je gewoon niet moe wordt. Ik kreeg een ontzettende pomp al bij de dumbbell fly's... ik weet ut dit slaat helemaal nergens op, maar ik bleef gaan!

Cool man zo'n fly-day dagje...
Je zal wel flinke pijn in de t**ten krijgen!!
Herstel ze vriend.

Vandaag nog iets leuks op het programma?

Beste Kwarkmixer,

Ik denk dat het verstandig om eens goed naar je schema te kijken en heroverwegen welke oefeningen je erin moet laten.

Zoveel fly oefeningen in 1 training is totaal zinloos.
De motivatie en voeding is goed geregeld nu alleen nog een goed trainingschema.

Vriendelijk groetend,
Mossad

Beste Kwarkmixer,

Ik denk dat het verstandig om eens goed naar je schema te kijken en heroverwegen welke oefeningen je erin moet laten.

Zoveel fly oefeningen in 1 training is totaal zinloos.
De motivatie en voeding is goed geregeld nu alleen nog een goed trainingschema.

Vriendelijk groetend,
Mossad

Dit was slechts even "out of the ordinary" schema is onderweg, wordt door de mensen hier in de sportschool geregeld. Ik ga nog even mijn week af maken en dan ga ik er mee beginnen...

Cool man zo'n fly-day dagje...
Je zal wel flinke pijn in de t**ten krijgen!!
Herstel ze vriend.

Vandaag nog iets leuks op het programma?

hihi vond ut wel grappig ff een maf dagje tussendoor. Met de spierpijn zit ut wel snor, kep een beetje te weinig geslapen, maar kep geen pijn...

Vandaag ga ik rug trainen, zelfde als vorige week, al focus ik me op de t-bar en bor. ;)

Goede borstworkout; vindt het wel mooi om te zien dat je je borst helmaal gaar traint. Goed gedaan!:)

haha echt een mooie onnozele kwarkmixer workout :P

ben wel benieuwd wat die mensen jou voor een schema gaan voorschotelen. beter leg je het ff in je log voor aan de lezers, want je moet het niet klakkeloos van ze aannemen heh! je had hier en daar op t forum ook nog wel een schemaatje ergens vandaar kunnen plukken...maar laat ik eerst afwachten voor ik kritisch word :P (kheb het niet zo op de 'alleswetende' sportinstructeur) :P

haha echt een mooie onnozele kwarkmixer workout :P

ben wel benieuwd wat die mensen jou voor een schema gaan voorschotelen. beter leg je het ff in je log voor aan de lezers, want je moet het niet klakkeloos van ze aannemen heh! je had hier en daar op t forum ook nog wel een schemaatje ergens vandaar kunnen plukken...maar laat ik eerst afwachten voor ik kritisch word :P (kheb het niet zo op de 'alleswetende' sportinstructeur) :P

Ik wilde wel eens zien of me t**ten op autobanden gaan lijken als ik ze helemaal oppomp, hahaha

De sportschool waar ik zit heeft wel een aantal bodybuilders voortgebracht, dus ben ik iets minder sceptisch als jij, maar idd, een kritische blik is nooit weg, dus zodra ik um weet ga ik um posten...

Hahaha, briljant :):P Nou kreeg je er een beetje voldoening van?

Wat heb je tussen sessie 1 en 2 trouwens gedaan?
FF een auto gewassen??
1,5 kilo biefstuk naar binnen geschoven??
Je haar gefixed??
3 coupletten opera gezongen??

;)

Hahaha, briljant :):P Nou kreeg je er een beetje voldoening van?

Wat heb je tussen sessie 1 en 2 trouwens gedaan?
FF een auto gewassen??
1,5 kilo biefstuk naar binnen geschoven??
Je haar gefixed??
3 coupletten opera gezongen??

;)

Whahaha Jah, dreadlocks laten zetten muahaha
Nah, stond ff met een paar andere "freaks" te kletsen, ik val daar kennelijk nogal op (maar dat zal wel aan mijn neandertaler-geluiden liggen, je komt vanzelf op ut geluid af, ik leek wel een stervende stier :D

Maar idd, veel voldoening, zo'n monster pomp heb ik zeker pas 3 weken geleden gehad ;)

Nou, de training van vandaag maar weer, ahhh yeah... ;)
Ik heb vandaag een mini armen sessietje erbij gedaan, had ik gewoon ff zin in hihi, enneh... die hebben vorige week eigenlijk helemal geen aandacht gehad (hoeft ook niet zo bij mij, die gaan al hard genoeg heb ik de indruk)

DONDERDAG RUG / ARMEN TRAININGTIJD 1,5 UUR

WARMUP

lopen, chins 2x15x30

RUG

T-Bar 10x65, 10x85, 8x85, 8x85, 15x35, 15x45, 12x55
One arm BOR 10x30, 10x34, 10x34, 10x34
Cable row - High 15x86, 15x91, 15x91
Dumbbell Seated Lateral raise 15x18, 15x18, 10x22, 10x22, 10x22
Seated rows 12x52, 12x66, 10x66 > FAIL, 12x59

ARMEN (mini workoutje)

Cable bent over triceps extension 15x27, 10x45, 10x36, 10x36
Triceps push down 10x36, 10x45, 10x45, 10x50, 10x50
Cable curl Biceps 3x12x50

Erg tevreden, weer een goeie kick in van de energizer, hij blijft lekker steady aanwezig. Ookal had ik niet zo best geslapen vannacht. De training voelde lekker aan, had goeie pomp en lijk ondankt afwezigheid van crea de laatste 2 weken, bepaald niet in te storten qua kracht en spierherstel... Erg happy mee...

De training van afgelopen vrijdag was nog niet gepost, dus bij deze:

WARMUP

Loopband
Pully lateral wide grip rear 20x35, 20x35, 20x35
Pully lateral wide grip front 20x35

SCHOUDERS

Side raises 15x18, 10x20, 10x20, 10x22, 10x22
Front raises 15x18, 12x18, 10x20, 10x22
Shoulder dumbbell press 18x18, 10x20, 10x22
Cable upright row 15x36, 10x45, 10x59, 7x67

Simpele, maar heerlijke training, hoewel mijn schouder gewrichten totaal naar de klote zijn, heb ik toch best kracht in mijn schouders. Ik wilde eerst ook nog wel trapezius trainen, maar daar zag ik dit keer vanaf omdat die al behoorlijk zijn bij mij, een keertje niet dus

wow kerel, erg brute training!

wel raar dat je zowat evenveel pakt met side raises, front raises en press... mijn press is een stuk hoger dan de raises...

nouja, who cares, echt brute training hoor kerel.

Yo kwarker wat is de reden van de hoge reps op de latpulls?

Verder wel goede workout kerel... beste keus die fornt en side's vóór de press te doen :thumb: ik doe het nu ook en het bevalt uitstekend ;)

wow kerel, erg brute training!

wel raar dat je zowat evenveel pakt met side raises, front raises en press... mijn press is een stuk hoger dan de raises...

nouja, who cares, echt brute training hoor kerel.

Thnx kerel. Door mijn slechte schouder gewrichten kan ik niet zo best boven mijn hoofd pushen, dus dat moet ik langzaam weer een beetje beter krijgen... Gelukkig zijn er goeie alternatieven ;)

Yo kwarker wat is de reden van de hoge reps op de latpulls?

Verder wel goede workout kerel... beste keus die fornt en side's vóór de press te doen :thumb: ik doe het nu ook en het bevalt uitstekend ;)

Thx koekie. Ik begin altijd met de raises, bevalt mij idd ook prima! en de hoge reps op de pully, warmt mijn schouders goed op, daarom dus!

kerel!
goede rugtraining en de schouderworkout liegt er ook niet om. Maar als je niet zo goed boven je hoofd kan pushen, waarom begin je dan niet met een db press? Dan heb je alle kracht nog...nu ben je de schouders aan het voorvermoeien.

heb je al eens een Military Press gedaan?
je side raises springen er trouwens echt uit hehe

kerel!
goede rugtraining en de schouderworkout liegt er ook niet om. Maar als je niet zo goed boven je hoofd kan pushen, waarom begin je dan niet met een db press? Dan heb je alle kracht nog...nu ben je de schouders aan het voorvermoeien.

heb je al eens een Military Press gedaan?
je side raises springen er trouwens echt uit hehe

Joww sjaak, ik heb elke volgorde al eens geprobeert, maar het gaat niet om de spieren, het gaat om de gewrichten. Boven me kop pushen doet gewoon pijn :( Military press heb ik ook regelmatig gedaan, maar voor mijn shit met de schouders bevallen mij de shoulder press beter ;)

Thnx gap, gelukkig compenseren de raises e.e.a. he? :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven