MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Joww sjaak, ik heb elke volgorde al eens geprobeert, maar het gaat niet om de spieren, het gaat om de gewrichten. Boven me kop pushen doet gewoon pijn :( Military press heb ik ook regelmatig gedaan, maar voor mijn shit met de schouders bevallen mij de shoulder press beter ;)

Thnx gap, gelukkig compenseren de raises e.e.a. he? :D

ooh oke...zo had ik t niet opgevat. in dat geval logisch, maar heb je al is laten onderzoeken? klinkt toch niet geheel gezond ;)
maar de raises zijn zeker goed man! beetje zelfde gewichten als ik gebruik, dus ik weet hoe pijnlijk t is hehe :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Training vandaag mini borst / armen training.
Armen hebben een beetje weinig aandacht gehad, dus ik dacht laat ik een combi training doen. Vanaf volgende week Maandag ga ik op een streng regime, dan krijg ik mijn nieuwe schema, ik ben benieuwd...

WARMUP

Lopen, kreng!

BORST

Bench Press (helemaal tot de borst, hard uitstoten, 5 sec. laten zakken) 20x30, 10x60, 10x80, 10x80
Dumbbell Fly's 10x20, 10x22, 10x24, 7x26
Cable fly's 15x24, 12x27, 10x32, 10x32
Cable fly's (omgekeerd) 15x17, 12x24, 10x27, 10x27

ARMEN (mini)

Dumbbell curl 15x14, 15x14, 25x12, 25x12, 20x12 > t*ring wat een pomp haha
Cable push down (balkje) 20x45, 15x50, 15x50 > ****ing niet normaal meer, michelin poppetje hahaha

Vind ut mooi geweest (stond nog ff na te genieten voor de spiegel muahaha) Ik doe niet veel aan de triceps noch biceps, die zijn (voor nu) groot zat.

****ing hell, wat een pomp weer vandaag, echt lekker! Ik ging doodmoe aan de slag (weekend te veel gezondigd, meteen afgestraft kilo lichter, dus heb ruzie met mijzelf) maar ben erg tevreden dat ik toch lekker heb kunnen beuken vandaag. Nu weer volvreten... Voorlopig geen alcohol meer voor mij... Was ik maar een huismus... zucht...

Het doet me deugd dat jij zo te zien ook niet hebt stilgezeten!! Mastertraining trouwens!! :D

Kwark wat is dit nu weer voor de zoveelste keer topper?
Waarom 3 fly oefeningen voor de borst dat is niet nodig.......?
Waar blijft dat nieuwe schema want dit is gewoon ruk. Neem anders het huidige schema van Loo`tje over de komende tijd. Dat is een heel goed splitprogramma voor ik geloof 5 dagen in de week.

Groeten,
Mossad

op de cable pak ik ze lager, daarom. Het effect van de oefening is daarmee totaal anders dan met dumbbells.
Morgen is het nieuwe schema klaar, en ga er maandag mee beginnen.

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd naar je nieuwe schema!
Wel eerst ff laten keuren hier op DBB hé ;)

Dan kan je er weer mooi tegenaan voor een aantal weken.

Mooie bench trouwens :thumb:

erg mooie training alweer, kon ik ook maar cable flyes doen, kheb het 1 keer gedaan, vond het een zalige oefening, maar was in een andere gym. peck deck vind ik ook wel leuk.

wat is eigenlijk je 1rm max op de bench?kvind je bench namelijk best sterk, 10x80 :eek:

Kwark wat is dit nu weer voor de zoveelste keer topper?
Waarom 3 fly oefeningen voor de borst dat is niet nodig.......?
Waar blijft dat nieuwe schema want dit is gewoon ruk. Neem anders het huidige schema van Loo`tje over de komende tijd. Dat is een heel goed splitprogramma voor ik geloof 5 dagen in de week.

Groeten,
Mossad

Hey mossad, even een extra toelichting voor jou: ik heb verdoete schouder gewrichten, daar is niks aan te doen, er is al veel onderzoek naar gedaan, is gewoon naar de klote. Dit heeft voor mij een heel maf effect: Alles push-gerelateerd is bij mij volkomen k*t, alles pull-gerelateerd juist tegenover gestelde. Ik doe veel fly's om de voorste spierband van mijn schouders exhtra aandacht te geven, om zo toch mijn bench te kunnen verbeteren, en misschien later ook een betere MP te kunnen doen. Kost een beetje tijd.

De cable fly's pak ik onder een bepaalde hoek: begin: armen zijwaards, einde: armen beneden. Zo is die heel anders dan met dumbbell's.
Bankdrukken kon ik lange tijd zonder pijn niet meer dan 40 kilo.
Dankzij de extra aandacht op fly's kan ik nu (relatief pijnloos) 80 kilo. Was daarmee dus een mooi aanloopje. Ik heb nu een betere doorbloeding en steviger spierband, waardoor ik eindelijk een beetje borst kan trainen zonder pijn, ;)

Het doet me deugd dat jij zo te zien ook niet hebt stilgezeten!! Mastertraining trouwens!! :D

Thnx beuker, ik doe ondanks mijn beperkingen mijn best :D

Dan kan je er weer mooi tegenaan voor een aantal weken.

Mooie bench trouwens :thumb:

Zo is dat! Lekker door groeien en beuken! De bench wordt eindelijk een beetje acceptabeler ;) Thnx gap!

erg mooie training alweer, kon ik ook maar cable flyes doen, kheb het 1 keer gedaan, vond het een zalige oefening, maar was in een andere gym. peck deck vind ik ook wel leuk.

wat is eigenlijk je 1rm max op de bench?kvind je bench namelijk best sterk, 10x80 :eek:

Ja, fly's zijn zalig! Een hele dankbare oefening om je t**ten te laten exploderen hahaha!
Zie commetaar op XL's remarks, ik vind mijn bench nog steeds achter lopen, ik had al dik over de 100 moeten kunnen, maar ik werk eraan. Ik durf nog iet op max te gaan met bench... Ik ben bang dat ik dan zeker voor 6 weken ben uitgeschakeld, ik moet erg oppassen met mijn schouders ;) Toch bedankt gappie!

Geen poespas, hardcore benen training weer vandaag:

WARMUP:

Alweer lopen ??? Ja, weer lopen...

BENEN

Squat 15x40, 12x80, 10x100, 10x120, 10x150, 8x160 (Lees je dat, beuker? haha!)
Leg Curl 15x50, 10x59, 10x66, 10x66
Leg Extension 10x59, 10x66, 10x73, 10x79, 10x86 (ja, ja... hij gaat lekkurrr)
Leg Press 10x107, 10x120, 10x134 (press all the way... wel beetje zwaar in deze volgorde, maar machines waren bezet - normaal na de squat)

BUIK

Curch machine 3x15x60

Sjeemig, ik heb weer wat PRretjes weggezet. Erg tevreden!

zo zeg.. helemaal tevreden i gues? Echt een perfecte gain training! Had je al eens eerder 8 *160 gedaan?
Is dit overges PAR BELOW PAR of FULL SQ?

Lekkere beentraining maat!
En die squat van je ik blijf er over verbazen echt sterk!

zo zeg.. helemaal tevreden i gues? Echt een perfecte gain training! Had je al eens eerder 8 *160 gedaan?
Is dit overges PAR BELOW PAR of FULL SQ?

Thnx gap! Deze zijn PAR, full squat is volstrekt zinloos en riskant, dan kan je je beter uitleven met de legpress :D Nope, nooit eerder gedaan op 160... Ik moet toch wat anders gillen al die jonkies me voorbij hahaha :D

Lekkere beentraining maat!
En die squat van je ik blijf er over verbazen echt sterk!

Thnx man! Kep er hard aan gesleurd gisteren hehe

Flink been training chappy!

Leg extension in superset met legg press of squat is een aanrader... wel eerst beginnen met de extension :D Moet je ook eens doen. man ik ging kapot. Me benen hebben nog nooit zo geprotesteerd

Flink been training chappy!

Leg extension in superset met legg press of squat is een aanrader... wel eerst beginnen met de extension :D Moet je ook eens doen. man ik ging kapot. Me benen hebben nog nooit zo geprotesteerd

Thnx gap! Jah da's wel sick haha Ga ut zeker een keer proberen...

Nieuwe schema heb ik inmiddels, moet alles nog ff inkloppen, heb vandaag er niet veel tijd voor helaas :(

8x 160kg! Echt te sick!! Vooral met zoveel reps op je voorgaande setjes! Wel heel netjes!!

Moet zeggen dat ik de 5x 130kg wel echt fullsquat doe dusse volgende week ga ik ff in je nek hijgen met parallel's ;) Druk moet natuurlijk wel een beetje op de ketel blijven he ;)

Jij geen spierpijn trouwens?? Ik ben er nog steeds niet vanaf... snif snif!!

8x 160kg! Echt te sick!! Vooral met zoveel reps op je voorgaande setjes! Wel heel netjes!!

Moet zeggen dat ik de 5x 130kg wel echt fullsquat doe dusse volgende week ga ik ff in je nek hijgen met parallel's ;) Druk moet natuurlijk wel een beetje op de ketel blijven he ;)

Jij geen spierpijn trouwens?? Ik ben er nog steeds niet vanaf... snif snif!!

haha, mooi man! Kom maar op, beest! hehe

Nee kep geen spierpijn, nou moet ik zeggen dat ik hele goeie BCAA's heb, en wel erg op mijn voeding let. Hoe zit dat bij jou? Had jiij niet ook BCAA's nu?
Keep on pumping dude! :D

haha, mooi man! Kom maar op, beest! hehe

Nee kep geen spierpijn, nou moet ik zeggen dat ik hele goeie BCAA's heb, en wel erg op mijn voeding let. Hoe zit dat bij jou? Had jiij niet ook BCAA's nu?
Keep on pumping dude! :D

Jup BCAA's zijn meesterlijk!! Als ik ook op mijn voeding let dan heb ik idd ook nooit spierpijn! Nu moet ik zeggen dat met alleen eiwitten vreten je wel ietsje minder hersteld van een training (duurt 3 dagen ipv max 2) en jah die drank die nekt me he :) :P

Morgen met grote reprange en supersetjes ga ik benen trainen, dinsdag of woensdag ga ik wel ff pieken! So prepare ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven