- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leeftijd: 36
Geslacht: M
Karma Power: 6
Yeah buddy, gefeliciteerd.
[Link niet meer beschikbaar]
http://i733.photobucket.com/albums/ww336/typo_2009/117.jpg
gelukkige verjaardag auwe
hoe graag je ook 3 kussen wilt, ik geef ze niet.

Dat ik nog maar veel kilootjes spieren aan mijn skeletje mag behangen 
Lekker laat... niks spontaans aan... maar toch het beste nog voor het aankomend jaar!Feli mattie!

Weet iemand wtf er met XL zijn profiel is gebeurt?? Is 'ie banned ofzo?
Citaat:
Voorlopig gestopt, over een maand weer terug.Origineel gepost door Lennart010
Hey Eric,
Ik wilde net het topic van The Xtralarge openen maar zag dat het gesloten was en dat zijn member ship was aangepast.. is hij ermee gestopt of gebanned ?
Alvast bedankt,
Lennart010

Sarge kerel, als je dit leest.... What's going on, mate? 
Gefeliciteerd kwark... ik wens je het komende jaar 10kg meer spiermassa toe.![]()

Alles geil?

Eerst de 95 halen dit jaar. Als dat lukt met hooguit 12%, dan weet ik dat ik ****ing huge wordt en gaat het sap er in!Heeej lamlendige sl*tt*bakAlles geil?
Nou, ik ben de hele dag zo'n beetje katerig geweest... Ik zuip haast niet meer, dus als ik dan drink trekt mijn ouwe gammele lijf dat niet meer, ahaha
Maargoed, morgen weer trainen, kep vandaag ff geruild met woensdag
tsja, ik blijf ook een pisnicht eh?
Put a sock in it !
Jup, maar dan gaan we wel lekker juicenEerst de 95 halen dit jaar. Als dat lukt met hooguit 12%, dan weet ik dat ik ****ing huge wordt en gaat het sap er in!
?Heeej lamlendige sl*tt*bakAlles geil?
Nou, ik ben de hele dag zo'n beetje katerig geweest... Ik zuip haast niet meer, dus als ik dan drink trekt mijn ouwe gammele lijf dat niet meer, ahaha
Maargoed, morgen weer trainen, kep vandaag ff geruild met woensdag
tsja, ik blijf ook een pisnicht eh?![]()
ja prima 

18 kg vet 2 kg vocht
ey, niet bijdehand worden nou eh?Spieren, spieren, S P I E R E N !!! Dikke grote aderige spieren
That's what i like
---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------
?
Maar don't be alarmed, nu nog gewoon op normaal voer + shakies enzo...