AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Op welke pagina staat de laatste training? :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.562
its alive, ik hou echt van als je me zo ruig naamt :P ja prima :D

het is echt ****ed als je een tijdje niks drinkt en dan heel veel, dan komt hij echt dubbel zo hard aan :roflol:

hhhm achja ik heb vrijdag een training geskipt door omstandigheden, dus jij valt nog wel mee :D

Billenkoek, dat heb je verdient geile e-sloerie ;)

Sja, nie handig om je training te skippen eh? Wat is dat nou?? Gwoon ruilen met je vrije dag hoor! ;)

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

Op welke pagina staat de laatste training? :P

Whahaha, tis alweer zo erg eh? Op pagina 76, op mijn verjaardag afgelopen zaterdag. Morgen ga ik er weer tegenaan ;)

Whahaha, ik wist wel dat je zou happuh :D Maar don't be alarmed, nu nog gewoon op normaal voer + shakies enzo... ;)
Als het eenmaal zover is, zal ik tijdig waarschuwen, mag je me uitschelden voor zwakkeling, goed? ;)

zoals ik al zei, ik negeer je gewoon als je gaat juicen.

TENZIJ het binnen 10 jaar is, wanneer je totaal leeggeknalt bent, en je je natuurlijk plateau al meer dan een jaar niet voorbij geraakt

• #1.564
Don't worry, zolang het niet nodig is, ga ik nog niet juicen. Ik sluit het alleen niet uit dat het er een keer van gaat komen...

• #1.567
kan zijn dat ik het ook ooit doe.

maar zoiets moet dan na jaren en jaren, wanneer je naturel gewoon niet meer verder kunt

mee eens. Je moet eerst het natuurlijk verloop zijn werk laten doen ;)

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

nou mn pa was 50 geworden en gaf toen feest....

So? Dan pak je je rust dag lamlul! :D Zo wordt je natuurlijk nooit huge eh? ;)

mee eens. Je moet eerst het natuurlijk verloop zijn werk laten doen ;)

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

So? Dan pak je je rust dag lamlul! :D Zo wordt je natuurlijk nooit huge eh? ;)

ik ben niet zo goed in planne :D:P

Je bent ook een wouz hoor Kwark, gaat ie goed, begint ie te praten over juice... De enige juice die jij nodig hebt komt uit de kraan en uit een koe! En nou trainen met die hap!

ik vind juice nu al, echt over de top, haal eruit wat erin zit. voordat je begint te kuren!

• #1.573
Je bent ook een wouz hoor Kwark, gaat ie goed, begint ie te praten over juice... De enige juice die jij nodig hebt komt uit de kraan en uit een koe! En nou trainen met die hap!

Auwwwww.... spank me! :D

Jaaa.... pappa Palleke ;) Ik ga al...

Je gaat goed mein freund, ga zo door. Niet juicen.:p

• #1.575
ik vind juice nu al, echt over de top, haal eruit wat erin zit. voordat je begint te kuren!

Dat zeg toch..... "Eerst het natuurlijk verloop zijn werk laten doen" Voorlopig groei ik nog lekker door hoor, dus kep helemaal nog geen juice nodig...

Maar als de groei stopt, ga ik het zeker overwegen

Dat zeg toch..... "Eerst het natuurlijk verloop zijn werk laten doen" Voorlopig groei ik nog lekker door hoor, dus kep helemaal nog geen juice nodig...

Maar als de groei stopt, ga ik het zeker overwegen

SHUT THE **** UP. jij hebt geen juice nodig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Naja, als er echt niets meer uit te halen valt is het te overwegen. Maar dat is volgens mij bij jou nog lang niet zo, no offence hoor je hebt een puik fysiek.;)

SHUT THE **** UP. jij hebt geen juice nodig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als kwark gaat juicen..Ga ik online met dumbbells naar hem smijten en een barbell met 200kg op z'n tenen liggen :) kijk ik hem niet meer aan.. en hoop ik dat hij net zo'n mislukkeling als sniperx wordt.

Naturel wens ik kwark alle geluk :D

• #1.579
Joh, ik wil guns zo groot als mijn hoofd...
Pecs waarmee je voetbal kan spelen,
Traps waar een stier bang van wordt,
een stel flinke poten met de landkaart van europa erop :D
Klapkuiten waar menig wielrenner een minderwaardigheidscomp[lex van krijgt
enneh abs die letterlijk dienst kunnen doen als wasbord.

Dus ja.... ooit zal ik wel moeten juicen dan eh?

Joh, ik wil guns zo groot als mijn hoofd...
Pecs waarmee je voetbal kan spelen,
Traps waar een stier bang van wordt,
een stel flinke poten met de landkaart van europa erop :D
Klapkuiten waar menig wielrenner een minderwaardigheidscomp[lex van krijgt
enneh abs die letterlijk dienst kunnen doen als wasbord.

Dus ja.... ooit zal ik wel moeten juicen dan eh?

ik vrees dat je te laat met deze wensen komt :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven