AndroidHealthClinic

Laat hier je goude momenten van je tijd op dbb.com horen!!

Een mooi moment was dat "lauw" vertelde zonder enige schaamte dat hij ontmaagd was door zijn oom.

Lauw zei:
je meisje moet meer zonnebrandcreme gebruiken :D
Post eens naaktfoto's van haar. :)

(ja, je kan het altijd vragen toch?)

Ze had op die pic net een 2e graadsverbranding door de zon achter de rug. We zijn bij een dokter terechtgekomen die haar een injectie met een zware pijnstiller heeft gegeven en tabs en creme.

Het arme wicht was de volgende dag halfstoned van die rommel :D

Mars zei:
Een mooi moment was dat "lauw" vertelde zonder enige schaamte dat hij ontmaagd was door zijn oom.
Ja 'mars' ik ben tenminste geen maagd meer. 'haha'

En waarom zou ik me ergens voor schamen als jouw aanwezigheid alles in het juiste persepectief zet.

Wat ook wel grappig was, was dat ene draadje waarin ik je nogal bashte. Maar dat dat op een gegeven moment wat ging vervelen, en dat toen bleek dat zo’n beetje het halve board jou ook een sukkel vindt.
En dus ging het bashen nog even door.:D
En dat jij toen een gefotoshopt lijstje met karma liet zien zodat we allemaal konden zien dat mensen je posts heus wel leuk vonden.

Een beetje triest als je altijd negatief commentaar levert maar je vind het schijnbaar toch belangrijk hoe mensen over je denken. Op een internetboard.
Oh Brother. :rolleyes:

Mars, zeg eens eerlijk, je hebt eigenlijk helemaal geen vrienden he?

Laatst bewerkt:
ok "lauw" haha. wat een little b*ch is het ook he.

Oh brother, dat lijstje was niet gephotoshopt :eek: (sorry Lauw).

Shit. Een pijnlijke klap in het gezicht.
Mars heeft dus wel vrienden.

Laat ik maar ophouden dadelijk heeft ie ook nog echte vrienden, buiten het internet om.

Dit is wel een deuk in mijn ego.

Lauw zei:
Shit. Een pijnlijke klap in het gezicht.
Mars heeft dus wel vrienden.

Laat ik maar ophouden dadelijk heeft ie ook nog echte vrienden, buiten het internet om

Snickers, Twix, Bounty,... :o:o:o

Lauw zei:

En waarom zou ik me ergens voor schamen als jouw aanwezigheid alles in het juiste persepectief zet.

Wat ook wel grappig was, was dat ene draadje waarin ik je nogal bashte. Maar dat dat op een gegeven moment wat ging vervelen, en dat toen bleek dat zo’n beetje het halve board jou ook een sukkel vindt.
En dat jij toen een gefotoshopt lijstje met karma liet zien zodat we allemaal konden zien dat mensen je posts heus wel leuk vonden.

Een beetje triest als je altijd negatief commentaar levert maar je vind het schijnbaar toch belangrijk hoe mensen over je denken. Op een internetboard.

wil je zeggen dat mars het niet nauw neemt met z'n persoonlijke hygiene?

roxxe zei:
wil je zeggen dat mars het niet nauw neemt met z'n persoonlijke hygiene?
Nee. Ik vind Mars een sukkel, verder vind ik niks van ‘m. Je kan nou eenmaal niet iedereen aardig vinden. Meestal negeer ik hem.
Misschien kan ik irl gigantisch met 'm lachen en vind ik het een toffe vent, maar ik denk het niet.

Lauw zei:
Nee. Ik vind Mars een sukkel, verder vind ik niks van ‘m. Je kan nou eenmaal niet iedereen aardig vinden. Meestal negeer ik hem.
Misschien kan ik irl gigantisch met 'm lachen en vind ik het een toffe vent, maar ik denk het niet.

Ik maak die gozer helemaal gek joh haha, prachtig.

Mars zei:
Ik maak die gozer helemaal gek joh haha, prachtig.
jezus... een hele zin. ik wist niet dat je het in je had.

Maar je hebt eigenlijk wel gelijk ja. Sinds ik het mikpunt ben geworden van jou messcherpe bijtende spot, is mijn leven een hel. Mars, ik smeek je! Toon genade! Nog 1 zo'n stekende 'haha' post en ik stort in.

Oh Brother.

Shit....

Als Mars Oh Brother replied snappen de mensen hem wel... :(

Ik word hier echt zwaar ge0wned.

Ik ga nu weg naar Haldern Pop, even 3 dagen lang mijn ego uitdeuken met drank, drugs en rockmuziek. http://www.haldern-pop.de/de/festival/programm/

als m'n fysieke conditie het toelaat tiep ik zondag een sfeerverslag van het festival.
doeihoei!

Halderen: das Deutsche Schlager Festival ;)

Testo zei:
Kan geen topics verzinnen want dat zijn er teveel waarin ik me bescheurd heb van het lachen dus mijn 3 meest gedenkwaardige momenten zijn De Wok,De DBB-BBQ en de meet bij Peoples geweest.

Nou idd, dat was wel lachen he

Diabolic zei:
Verkloot een quote is ook leuk geweest:)

Zeker, of dat ene 'maak een verhaal' draadje, waarin ongeveer iedereen in zn reet werd genomen of vol geblaft werd :D

Dani zei:
She die kwam zag en werd afgeserveerd door BigCat. Priceless!

Haha, wat een wijsneus was dat he? Maar wel een leuke avartar :hornyna:

Die hele Alizée hetze, heb ik me daar lang mee strijk gelachen :)

Lauw zei:

Oh nu vat ik je photoshop verhaal.
Nee was niet gephotoshopped, jammer he.
Start van mij part een thread met de vraag wie mij karma toen heeft gegeven.

Terug
Naar boven