Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lauw zei:je meisje moet meer zonnebrandcreme gebruiken
Post eens naaktfoto's van haar.
(ja, je kan het altijd vragen toch?)

Ja 'mars' ik ben tenminste geen maagd meer. 'haha'Mars zei:Een mooi moment was dat "lauw" vertelde zonder enige schaamte dat hij ontmaagd was door zijn oom.

Lauw zei:Shit. Een pijnlijke klap in het gezicht.
Mars heeft dus wel vrienden.
Laat ik maar ophouden dadelijk heeft ie ook nog echte vrienden, buiten het internet om

wil je zeggen dat mars het niet nauw neemt met z'n persoonlijke hygiene?Lauw zei:Ja 'mars' ik ben tenminste geen maagd meer. 'haha'
En waarom zou ik me ergens voor schamen als jouw aanwezigheid alles in het juiste persepectief zet.
Wat ook wel grappig was, was dat ene draadje waarin ik je nogal bashte. Maar dat dat op een gegeven moment wat ging vervelen, en dat toen bleek dat zo’n beetje het halve board jou ook een sukkel vindt.
En dus ging het bashen nog even door.![]()
En dat jij toen een gefotoshopt lijstje met karma liet zien zodat we allemaal konden zien dat mensen je posts heus wel leuk vonden.
Een beetje triest als je altijd negatief commentaar levert maar je vind het schijnbaar toch belangrijk hoe mensen over je denken. Op een internetboard.
Oh Brother.
Mars, zeg eens eerlijk, je hebt eigenlijk helemaal geen vrienden he?
Nee. Ik vind Mars een sukkel, verder vind ik niks van ‘m. Je kan nou eenmaal niet iedereen aardig vinden. Meestal negeer ik hem.roxxe zei:wil je zeggen dat mars het niet nauw neemt met z'n persoonlijke hygiene?
Lauw zei:Nee. Ik vind Mars een sukkel, verder vind ik niks van ‘m. Je kan nou eenmaal niet iedereen aardig vinden. Meestal negeer ik hem.
Misschien kan ik irl gigantisch met 'm lachen en vind ik het een toffe vent, maar ik denk het niet.
jezus... een hele zin. ik wist niet dat je het in je had.Mars zei:

Testo zei:Kan geen topics verzinnen want dat zijn er teveel waarin ik me bescheurd heb van het lachen dus mijn 3 meest gedenkwaardige momenten zijn De Wok,De DBB-BBQ en de meet bij Peoples geweest.
Diabolic zei:

Dani zei:She die kwam zag en werd afgeserveerd door BigCat. Priceless!

Lauw zei:Ja 'mars' ik ben tenminste geen maagd meer. 'haha'
En waarom zou ik me ergens voor schamen als jouw aanwezigheid alles in het juiste persepectief zet.
Wat ook wel grappig was, was dat ene draadje waarin ik je nogal bashte. Maar dat dat op een gegeven moment wat ging vervelen, en dat toen bleek dat zo’n beetje het halve board jou ook een sukkel vindt.
En dus ging het bashen nog even door.![]()
En dat jij toen een gefotoshopt lijstje met karma liet zien zodat we allemaal konden zien dat mensen je posts heus wel leuk vonden.
Een beetje triest als je altijd negatief commentaar levert maar je vind het schijnbaar toch belangrijk hoe mensen over je denken. Op een internetboard.
Oh Brother.
Mars, zeg eens eerlijk, je hebt eigenlijk helemaal geen vrienden he?