XXL Nutrition

Laat je gaan en zeg welke laptop jij zou willen hebben...

Voor werk/school doeleinden vind ik deze super:
VAIO : VGN-TX3XP/B (VGNTX3XP/B) : Nederland
Een ultra geile kleine notebook. Sony is wel belachelijk slecht met RMA's maar hij is wel echt gaaf en klein.

Zou ik een desktop vervanger willen dan vind ik deze wel cool:
ASUSTeK Computer Inc.

Ik zou zelf even wachten op notebooks met Core2Duo processoren en HD-DVD spelers. Toshiba heeft volgens mij een notebook met HD-DVD maar deze is me dan weer iets te groot.

Welke notebook dan ook zou ik meteen de HDD uitschroeven en een 7200rpm HDD inzetten dat is een wereld van verschil in prestatie

• Topic Starter Topic Starter
Asus verbleekt bij de kwaliteit van Toshiba, dus Asus doet niet eens mee als je over de perfecte notebook praat...:)

Oh enne, tegen een meerprijs is de HDD van die Tosh te krijgen in 7200, dus geen probleem! :D

Ik vind de Asus W2 persoonlijk wat sTvoller dan de Toshiba en zou dus daarom sneller voor de Asus kiezen. Want wat er onder de kap zit verschilt elkaar toch bijna nooit.

Hoe bedoel je dat de kwaliteit van Asus minder is?? Heb in de afgelopen jaren honderden Toshiba's en Asus notebooks de deur uit zien gaan en zie van allebei niet veel terugkomen. Beide hebben goede reparatiedienst en het zit allemaal degelijk in elkaar. Geen kromme kappen of openingen of wat dan ook.

Misschein doel je op de goedkoopste lijn van Asus. Dit is niet echt representabel voor wat Asus kan levert in het hoge prijs segment

Ik had net een post aangepast met daarin de totale prijs wat ik kwijt zou zijn aan meerprijs-onderdelen, keurig netjes onder elkaar met namen erbij...wist dat k*tforum het weer. Niet de eerste keer dat een aanpassing van een post gewoon in de soep loopt. Jammer. In ieder geval had ik meerprijs op snellere HDD, draagtas en meer geheugen en komt de totaalprijs op 1536 euro.....:eek:

Ik vind de Asus W2 persoonlijk wat sTvoller dan de Toshiba en zou dus daarom sneller voor de Asus kiezen. Want wat er onder de kap zit verschilt elkaar toch bijna nooit.

Hoe bedoel je dat de kwaliteit van Asus minder is?? Heb in de afgelopen jaren honderden Toshiba's en Asus notebooks de deur uit zien gaan en zie van allebei niet veel terugkomen. Beide hebben goede reparatiedienst en het zit allemaal degelijk in elkaar. Geen kromme kappen of openingen of wat dan ook.

Misschein doel je op de goedkoopste lijn van Asus. Dit is niet echt representabel voor wat Asus kan levert in het hoge prijs segment

Toshiba staat als een huis, van de instapmodellen tot de topmodellen.
Robuust spul en eigen fabrieken. Net als een Range Rover voor terreinen, een Rolls voor de weg of een Boeing voor de lucht: Je betaalt wat meer maar de kwaliteit is ongeevenaard.

Toshiba staat als een huis, van de instapmodellen tot de topmodellen.
Robuust spul en eigen fabrieken. Net als een Range Rover voor terreinen, een Rolls voor de weg of een Boeing voor de lucht: Je betaalt wat meer maar de kwaliteit is ongeevenaard.

Over de instapmodellen ben ik het helemaal met je eens.
De topmodellen zijn van beide merken zeer degelijk.

Die paintjob daar zijn de Amerikanen helemaal gek mee. Een vriend van me heeft die Xplorer net nieuw binnen gekregen, een uurtje geleden, met 2 breuken in de kast. Hij was verzekerd dus krijgt een nieuwe. ;)

Maar goed ik dacht dus dat ik met 1300 euro wel helemaal klaar zou zijn hahahaha! Niet dus.

Deze lijkt mij een zeer goeie prijs/prestatie-verhouding, alleen zou ik er 2048MB van maken (tegen de meerprijs die aangegeven staat).
En dan is ie compleet denk ik!

Laptops 4U: PSPA3E-02N00TDU Satellite P100-202

Wat zou jij doen?

Ik zit net te kijken bij Ingram Micro maar die meld dat het model dat jij opgeeft niet meer geleverd word door Toshiba. Dit kan een foutje zijn op de site. Of je kan even wachten en voor minder geld een betere notebook halen. Of je kan deze voor minder geld ritselen.
Het gaan dan om deze:
TOSHIBA /PSPA3E-02N00TDU SATELLITE P100-202 CD/T2300-1.6 80GB 512MB 17 DVD±RW MCE

er staan geen prijzen bij dus zal wel erg duur zijn denk ik
hoeveel ben je er ongeveer aan kwijt?

Ik had net een post aangepast met daarin de totale prijs wat ik kwijt zou zijn aan meerprijs-onderdelen, keurig netjes onder elkaar met namen erbij...wist dat k*tforum het weer. Niet de eerste keer dat een aanpassing van een post gewoon in de soep loopt. Jammer. In ieder geval had ik meerprijs op snellere HDD, draagtas en meer geheugen en komt de totaalprijs op 1536 euro.....:eek:
Nog bedankt.

Dan kan ik je enkel deze aanbieden DBC . Onder de noemer it's all about entertainment ziehier de HP entertainment pavillion notebook .

Als je wensen + een beetje meer

HP Pavilion dv8378ea Entertainment notebook pc specificaties - HP Particulieren & zelfstandigen producten

;)

VAN M'N LEVENSDAGEN GEEN HP!!!

En iedereen met een béétje kennis van notebooks weet dat je vér uit de buurt van HP moet blijven.

Mja. Als logische reactie op het feit dat 2 PMmetjes en 2 threads (over dit euvel!) opgestart in het bugsforum onbeantwoord bleven c.q. niet geplaatst werden! :mad:

Waarom zou je eraan voorbij gaan? In mijn topic over Sony earphones gebeurde het ook al. Nieuwe posts kun je plaatsen maar aanpassen van posts wordt bestraft met geheel gewiste posts.

Oh btw ik krijg nu een verkeerde melding te zien als ik gepost heb: Dat de Admin zal kijken of m'n post in orde is etc terwijl ie gewoon geplaatst wordt.

Ik zit net te kijken bij Ingram Micro maar die meld dat het model dat jij opgeeft niet meer geleverd word door Toshiba. Dit kan een foutje zijn op de site. Of je kan even wachten en voor minder geld een betere notebook halen. Of je kan deze voor minder geld ritselen.
Het gaan dan om deze:
TOSHIBA /PSPA3E-02N00TDU SATELLITE P100-202 CD/T2300-1.6 80GB 512MB 17 DVD±RW MCE

Dan gaan we gewoon een modelletje hoger/lager zitten en dan alsnog de specs aanpassen ;)

Asus verbleekt bij de kwaliteit van Toshiba, dus Asus doet niet eens mee als je over de perfecte notebook praat...:)

Oh enne, tegen een meerprijs is de HDD van die Tosh te krijgen in 7200, dus geen probleem! :D

toshiba zuigt: vriend van me heeft al maanden problemen met zijn scherm. Heeft dan ook zo'n duur optiepakket genomen en zijn scherm is al 3 keer vervangen... zonder succes.

HP zuigt ook, net als Packard bell of compaq.

Wil je een echte goede laptop, koop dan een Vaio..

Terug
Naar boven