MuscleMeat

Laat je gaan en zeg welke laptop jij zou willen hebben...

Hangt van de gebruikte toepassingen af, meestal voldoet 1 Gb maar voor bijvoorbeeld extensief Photoshopwerk of gaming is 2 Gb prettiger werken.

aah ok ;)

Is misschien ook wel beter, ik heb welles achter laptops gezeten met 512 mb of 256 echt geen doen.., dan maar beter te veel als te weinig, en staat inderdaad ook wel lux :D

HP/compaq is naar mijn ervaring top en ik denk dat ik elk merk heb gehad.. toshiba zuigt.. packard bell zuigt.. en fujitsu is al helemaal een drama.. wat voor mij belangrijk is is 1 a 2gig geheugen dr in.. een dikke harddisk en videokaart, redelijk geluid en alle denkbare aansluitingen :D

en dan heb ik natuurlijk ook graag zo'n 360' rotatable screen .. big pimpin baby

• Topic Starter Topic Starter
Wat leuk, alweer een andere mening! :roflol:

Laten we met z'n allen ipv een wokmeeting een laptop-nerd-ontmoeting gaan doen en onze kunsten vertonen! :D

HP/compaq is naar mijn ervaring top en ik denk dat ik elk merk heb gehad.. toshiba zuigt.. packard bell zuigt.. en fujitsu is al helemaal een drama.. wat voor mij belangrijk is is 1 a 2gig geheugen dr in.. een dikke harddisk en videokaart, redelijk geluid en alle denkbare aansluitingen :D

en dan heb ik natuurlijk ook graag zo'n 360' rotatable screen .. big pimpin baby

Tablet pc's zijn wel erg geil ja! Tegenwoordig niet veel duurder dan een normale notebook. Toshiba heeft wel hele gave tablets.

Fujitsu / Packardbell en Benq zijn allemaal inferieure merken.
kom ze regelmatig tegen met kromme kappen en connectors die te diep vallen of waar de kap half overheen zit. ERG SLECHT!!

aaaaiii.. respect shabba!

*zucht*

Ik zit net met hetzelfde probleem, wil ook een redelijk krachtige lap top kopen, maar de looks zijn ook niet onbelangrijk.

Ben op dit moment een beetje uitgekomen bij Asus (maar hoe is de kwaliteit hiervan?) Vaio (duur, en heb ook vragen ivm kwaliteit) en Alienware.

• Topic Starter Topic Starter
Alienware...ja da's echt mooi en heel duur natuurlijk.

Ik ben nog lekker een tijdje aan het lezen, zoeken en vragen stellen.
Wel lekker dat je die Toshiba's kan laten upgraden bij aankoop.

Asus? Voor 200-300 euro meer heb je stevigere machines.

Terug
Naar boven