Haha, onze drama queen is op zijn teentjes getrapt hoor. Altijd mooi hoe gemakkelijk dat bij jou gaatDat zal ik je vertellen kerel: Ik heb een DURE laptop als voorbeeld genomen en mijn vraag was: Wat zou je evt aan deze laptop veranderen qua specs??
Dát was de vraag.
Dat anderen dan met knaken-Dells en Acer/Aldi voorbeelden aankomen is hun goed recht maarhet was mijn vraag niet. Lézen dus voor je begint te mekkeren.
Ik zal Little Me maar niet herhalen. Het is wel duidelijk zo. Om jouw vraag maar even te beantwoorden: ik zou het duurste van het duurste nemen. Dat moet wel goed genoeg zijn denk ik.

Mijn pa heeft er 2 voor zaken en beide binnen 2 weken opgestuurd... Mijn broer heeft er binnen 3 jaar 2 versleten. Maargoed, ik heb zelf niks tegen Sony. Maar om nou uit te gaan van meningen van verkopers vind ik een beetje krom om Dell af te kraken. Dell wordt ten eerste niet verkocht in de winkel, reden 1 om het af te kraken want het product wat hij niet heeft kan hij moeilijk aansmeren. Maargoed, ik weet natuurlijk niet alles wat betreft zekerheid van Dell. Kan je alleen wel zeggen dat ik dik tevreden ben met het apparaat en de service schijnt goed te zijn, maar daar kan ik niet met zekerheid iets over zeggen.

Ik wil er extra geheugen bij en een 7200 RPM HDD...