MuscleMeat

Laat je gaan en zeg welke laptop jij zou willen hebben...

Dat zal ik je vertellen kerel: Ik heb een DURE laptop als voorbeeld genomen en mijn vraag was: Wat zou je evt aan deze laptop veranderen qua specs??

Dát was de vraag.

Dat anderen dan met knaken-Dells en Acer/Aldi voorbeelden aankomen is hun goed recht maarhet was mijn vraag niet. Lézen dus voor je begint te mekkeren.
Haha, onze drama queen is op zijn teentjes getrapt hoor. Altijd mooi hoe gemakkelijk dat bij jou gaat :D Ik zal Little Me maar niet herhalen. Het is wel duidelijk zo. Om jouw vraag maar even te beantwoorden: ik zou het duurste van het duurste nemen. Dat moet wel goed genoeg zijn denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Wees blij. Het is al zo saai zónder mij hier ;)

Maar wat die Ford Mondeo betreft heb je gelijk. Alleen vergelijk ik liever niet een Ford Mondeo met een Acer, Asus of Dell dus dan heb ik weer gelijk. :D

Hahahahaha meneer weet het beter hoor :D

Is cool, Dell is knake ;) Succes met je Sony vaio :P Mijn pa heeft er 2 voor zaken en beide binnen 2 weken opgestuurd... Mijn broer heeft er binnen 3 jaar 2 versleten. Maargoed, ik heb zelf niks tegen Sony. Maar om nou uit te gaan van meningen van verkopers vind ik een beetje krom om Dell af te kraken. Dell wordt ten eerste niet verkocht in de winkel, reden 1 om het af te kraken want het product wat hij niet heeft kan hij moeilijk aansmeren. Maargoed, ik weet natuurlijk niet alles wat betreft zekerheid van Dell. Kan je alleen wel zeggen dat ik dik tevreden ben met het apparaat en de service schijnt goed te zijn, maar daar kan ik niet met zekerheid iets over zeggen.

maar auto's en notebooks vergelijken is niet echt verstandig :P aangezien de case zowat het enige verschil is :D

Dus bijvoorbeeld in een seat de motor afkraken terwijl je die in een volkswagen weer geweldig vindt.

Laatst bewerkt:
Seat en VW vind ik lelijk. Maar goed :D

Dell kraak ik niet af. Ik zeg alleen dat je NOOIT een Dell (een merk dat mikt op mensen die voordelig spullen willen kopen) kan vergelijken met een Tosh want niemand kan voor dat geld een evengoede laptop maken als Toshiba.

Tenslotte heb ik nergens geloof ik gezegd 'ik ga een Vaio kopen' ik ben wel zeer gecharmeerd van het uiterlijk. Voor de rest ga ik me lekker eeuwen inlezen en dan zien we wel! :D

Achjah, ik vind altijd dat je met Sony geen miskoop kunt doen :D DUs ook al had je gezegd "ik ga een Vaio kopen" was et goed geweest.

Maargoed, Toshiba was niet relaxed qua scherm reso etc toen ik tussen Dell, Sony en Toshiba twijfelde... (gebruik em volgend jaar voor Bouwkunde opleiding, en om nu CAD te draaien op 1280x800 vind ik geen goed id).
Succes iig :p

Ik heb een Toshiba topmodel naast een Vaio zien staan ooit. En wat echt opviel was de veel heldere screenkwaliteit van de Vaio.

Tja. We zien wel....:(

Komt omdat Sony twee lampjes heeft in het scherm, alle andere merken hebben er maar eentje... Super mooi is dat idd.

Het is niet verstandig om alleen van je eigen ervaringen af te gaan. "Acer is slecht want mijn neef heeft er 2 versleten." Dat soort praat. Kijk nou gewoon naar objectieve zaken. Bij een Sony Vaio betaal je gewoon deels meer omdat het een merk is, staat los van de eventueel iets hogere kwaliteit. In tests (zoals in de consumentengids) vallen dat soort prudukten vaak door de mand en winnen steevast de prijsvechters.

Bovendien moet je helemaal niet 5 jaar willen doen met laptop DBC, je kan beter 2 keer een laptop van de halve prijs kopen in die periode. Kan je nog wat vangen voor de eerste, die dan nog niet totaal verouderd is, en heb je na 2,5 jaar tenminste weer een laptop die up to date is, in plaats van met een vijf jaar oude roestbak te lopen met de zelfde specs als een moderne kookwekker.

Mja dat dacht je maar. 1,7ghz en 512MB DDR ram vind ik nog niet zo gek voor wat ik ermee doe :p
En als m'n volgende dual core met 2048MB DDR wordt kan ik daar weer leuk 4-5 jaar mee doen.

Laatst bewerkt:
Ik heb de laptop die ik wil al :D Toshiba Satelite p100-275

1 woord, een super ding!!

mwoah, rijke pappa....

Staat nu te koop voor 1100,- bij media markt geloof ik.

Zie hem staan voor zo rond die prijs.
Heb m'n vorige gekocht bij latops4u.nl, daar kunnen ze ook dingen aanpassen.

Die 275 van jou bieden ze niet aanpasbaar aan maar de 202 wel.
Kun je er zo een snellere HDD en meer geheugen laten bijzetten als je hem aanschaft. Komt de mijn toch wel even op 1500 euro! :eek: Ik wil er extra geheugen bij en een 7200 RPM HDD...

oeps...het is een p100-108

is toen 1225,- ex btw voor neergelegd. Vooral t scherm ben ik zeer tevreden over, zit een soort plastic plaat voor en is super rustig voor je ogen.

Ik kreeg net wat info binnen van een shop. De Vaio heeft een beter scherm maar de Tosh veel betere specs voor die prijs...

Dan zou ik er toch maar is heel goed over nadenken, want afhankelijk van het aantal uren je achter zo'n scherm zit is dit wel heel belangrijk en dus zn meerprijs? wel waard, vind ik.

Tja. Als je vriend zo'n probleem heeft is meteen heel Toshiba k*t :D

Als ik een alternatief voor Tosh zou moeten kiezen zou het idd een vaio worden, misschien wordt het ooit een Vaio alleen krijg je er zo bar weinig kracht voor je geld...

Edit: Oooooh ik ben meteen in vervoering: :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Specs zijn ongeveer die van Toshiba, de prijs van de Vaio komt incl BTW een dikke 100 euro hoger uit.
Ik ga ze es naast elkaar zetten.

ik wil gewoon maar aantonen dat de reputatie van Toshiba ook niet feilloos is :)

en kom wie wilt er nu geen trendy vaio, alleen de looks al hehe

Kweenie. Tis geil om max geheigen erin te proppen.

Ik ben gek.

Hangt van de gebruikte toepassingen af, meestal voldoet 1 Gb maar voor bijvoorbeeld extensief Photoshopwerk of gaming is 2 Gb prettiger werken.

Terug
Naar boven