Draconian
Cool Novice
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hun hebben een tijdje terug ook een review van mij aangepast, toen hadden ze bewust een zin weggelaten.
hun hebben een tijdje terug ook een review van mij aangepast, toen hadden ze bewust een zin weggelaten.
, die zetten ze natuurlijk weer aan als alles is overgewaaid en dat is er niets meer aan de hand. Lekker transparant bedrijf!Nah dit is triest.. ze hebben de recentie optie uitgezet nu via facebook .. how low
Hoe voorspelbaar.Nah dit is triest.. ze hebben de recentie optie uitgezet nu via facebook .. how low
Laat dan hier je review achter, deze kan BF niet verwijderen. http://www.facebook.com/bodyenfitshop/reviews
Enige optie als bedrijf op facebook is review functie aan of uit zetten. Als het meerendeel negatief wordt zullen ze uiteindelijk ook hier de reviews uitzetten omdat ze deze niet kunnen manipuleren.
Toch maar een keer reageren...
Jarenlang zijn deze producten verkocht dus zouden de testen ook op die eerdere batches moeten plaatsvinden en niet op snel nieuwe geproduceerde batches nadat de beerput open is gegaan. Je hoort mensen sinds kort ineens ook over een andere smaak en structuur, hoe zou dit nu toch komen? Ook is de prijs van isolaat 5 euro omhoog en de whey perfection waarvan de prijs definitief zou zakken naar 32,90 staat toch weer op 34,90 en de grondstofprijzen zijn helemaal niet gestegen dus dat argument slaat nergens op.
Ik vind het een schande voor de supplementenbranche!
Zou goed zijn als het mailbestand van de vaste klanten van b&f, ipv een nieuwsbrief het whey-verhaal per mail binnenkreeg. Zodat iedereen die dr besteld heeft weet wat er aan de hand is.
Zou goed zijn als het mailbestand van de vaste klanten van b&f, ipv een nieuwsbrief het whey-verhaal per mail binnenkreeg. Zodat iedereen die dr besteld heeft weet wat er aan de hand is.
Toch maar een keer reageren...
Ze mogen zeker producten testen van ons ik had en heb niets te verbergen. Ga ik eraan mee betalen nee zeker niet.
Daarbij komen de resultaten van de vier testen (2x whey perfection, isolaat en caseïne) die ik gezien heb op de producten van B&F steeds overeen. Allemaal circa 20% afwijking en toevoeging van Glycine geconstateerd. Als 4 onafhankelijke testen dit aantonen dan noem je dat causaal verband en dat is een bewijs op zich. Daarbij heeft B&F aangegeven dat er inderdaad Glycine in Whey Perfection zat. Als je dan de samenstelling van WP vergelijkt met isolaat en caseine dan zie je dat overal fructose in zit. Je kan dus van tevoren al aannemen dat ze voor het op smaak brengen van de eiwitproducten bij aminolabs dezelfde methode gebruiken. Of het nu whey concentraat, isolaat of caseïne is, overal dezelfde aromamix in.
Als je het het zo bekijkt zou het eerder vreemd zijn als de caseïne en isolaat wel goed was, de nu gemeten waarden komen goed overeen met de afwijking van whey perfection (die 2x is vastgesteld) en dat is ook logisch als je het voorgaande in beschouwing neemt.
B&F heeft nu waarschijnlijk in rap tempo nieuwe batches laten maken en probeert testen te regelen op deze nieuwe batches (die nu mag ik hopen wel goed zijn) en te vergelijken met concurrenten om hun straatje schoon te vegen.
Ik wil best meewerken aan zo'n vergelijking maar dan moeten er testen worden gedaan op producten die in december 2014 gekocht zijn. Er zijn gerust nog zat mensen met gesealde producten thuis die daar geschikt voor zijn.
Jarenlang zijn deze producten verkocht dus zouden de testen ook op die eerdere batches moeten plaatsvinden en niet op snel nieuwe geproduceerde batches nadat de beerput open is gegaan. Je hoort mensen sinds kort ineens ook over een andere smaak en structuur, hoe zou dit nu toch komen? Ook is de prijs van isolaat 5 euro omhoog en de whey perfection waarvan de prijs definitief zou zakken naar 32,90 staat toch weer op 34,90 en de grondstofprijzen zijn helemaal niet gestegen dus dat argument slaat nergens op.
Ik vind het een schande voor de supplementenbranche!
Helemaal mee eens René.
B&F is groot geworden voornamelijk door hun lage prijzen. Die konden ze hanteren door, zoals het er nu naar uit ziet, inferieure producten te verkopen. Daarmee hebben ze klanten gedupeerd en de branche in een enorm diskrediet mee gebracht. Ook veel eerlijke (ja, die zijn er!) supplementenhandelaren zijn gedupeerd door deze oneerlijke concurrentie.
Nu pronken met de labtests van een batch die wel goed zijn is de omgekeerde wereld want laten we heel eerlijk zijn, als ze niet betrapt waren, hadden ze nog steeds dezelfde rommel verkocht.
Iedereen is ten alle tijden vrij om onze producten te testen maar ik ga niet meebetalen aan een vergelijkend onderzoek naar hun huidige batch. Natuurlijk is deze nu (tijdelijk?) in orde. De afgelopen jaren waren ze er ook niet happig op om te testen en met goede reden blijkt achteraf.
De klant moet maar zijn eigen conclusie trekken m.b.t. B&F. De tests en bekentenissen zijn voor een ieder in te zien en behoeven verder geen commentaar.
Helemaal mee eens, je betaalt voor een product en verwacht ook kwaliteit. Door deze lage prijzen en (blijkt nu) slechte kwaliteit hebben jullie klanten verloren (lees: omzet) die dachten beter af te zijn bij b en f. Zeer triestHelemaal mee eens René.
B&F is groot geworden voornamelijk door hun lage prijzen. Die konden ze hanteren door, zoals het er nu naar uit ziet, inferieure producten te verkopen. Daarmee hebben ze klanten gedupeerd en de branche in een enorm diskrediet mee gebracht. Ook veel eerlijke (ja, die zijn er!) supplementenhandelaren zijn gedupeerd door deze oneerlijke concurrentie.
Nu pronken met de labtests van een batch die wel goed zijn is de omgekeerde wereld want laten we heel eerlijk zijn, als ze niet betrapt waren, hadden ze nog steeds dezelfde rommel verkocht.
Iedereen is ten alle tijden vrij om onze producten te testen maar ik ga niet meebetalen aan een vergelijkend onderzoek naar hun huidige batch. Natuurlijk is deze nu (tijdelijk?) in orde. De afgelopen jaren waren ze er ook niet happig op om te testen en met goede reden blijkt achteraf.
De klant moet maar zijn eigen conclusie trekken m.b.t. B&F. De tests en bekentenissen zijn voor een ieder in te zien en behoeven verder geen commentaar.
Helemaal mee eens, je betaalt voor een product en verwacht ook kwaliteit. Door deze lage prijzen en (blijkt nu) slechte kwaliteit hebben jullie klanten verloren (lees: omzet) die dachten beter af te zijn bij b en f. Zeer triest
die killy had toen een paar jaar geleden gelijk toen hij zei dat body en shit suiker shakes waren.