XXL Nutrition

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

Hoezo maakt het uit hoeveel iemand uit geeft aan supps. Totaal irrelevant in dit verhaal. En dan heb je nog die halve zool van een carazy die dit nog goed probeert te praten, man, man, man. That thit can in Netherland.

Voor 3000€ besteld de laatste 3 jaar enkel en alleen al via paypal, daarnaast nog bestellingen gedaan met overschrijving e.d.
En allemaal bewezen!

Voornamelijk whey perfection en isolaat perfection.

Compensatie:
Kortingscode van 10% op de volgende bestelling want het zou enkel gaan om whey perfection van de laatste batch.

Zijn dit nu echt idioten? Nog meer dan ervoor zowaar.
Nu ga ik dit nieuws nog meer overal gaan verkondigen. B&F mag hun kortingscode houden. Hun marge is al minstens 20% op andere merken.
Nog wat extra winst maken op gedupeerden als compensatie?
van die 3000 is er minstens 2500 huismerk.

BEDRIEGERS
[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]

nee anabolen werken tenminste en zijn net zo duur.

• Like
Waarderingen: mat
Aan 1000 euro per jaar zit je snel hoor, daar zit ik ver boven....

83.33Euro/maand is niets

Aan 1000 euro per jaar zit je snel hoor, daar zit ik ver boven....

83.33Euro/maand is niets

4bf5e3902923fca5f37db593af4f11c2.jpg

Ik heb geen fb maar is dit geen optie? Een of ander standaard bericht maken met alle links erin en dan wat mensen op dbb regelen die het rond sturen naar alle mensen die het geliked hebben. Ieder een letter van het alfabet ofzo?

Ik zou er bijna voor op facebook gaan.

Nee, kan helaas via facebook niet. Heb een tijdje gewerkt als iemand die op social media massa berichtjes moest versturen. En dit kon nooit via facebook. Volgens mij moet je ook eerst bevriend zijn om een pb te kunnen sturen.
Enkel via hyves en datingsite's werkte dit wel:o

Correct, met de kanttekening dat er natuurlijk een hoop kleine extra factoren een rol kunnen spelen zoals wat je zoal besteld en met welke regelmaat. Ze zullen iedereen in eerste instantie proberen te helpen met een kortingscode ofzo, uiteindelijk zijn er natuurlijk niet zo veel die (evt met verstand van het grotere juridische plaatje) op een gegeven moment wel duidelijk maken wat ze willen en ook netjes over weten te brengen waar ze niet van gediend zijn. Het is in die zin natuurlijk ook een kwestie van durven vragen, en uiteraard op een redelijke manier de conversatie aangaan en niet proberen maximaal over ze heen te pissen uit frustratie en maar per se je gelijk te halen (want dat gebeurt toch behoorlijk veel, zowel op forums als op openbare posts op hun FB bijvoorbeeld en in PM's). En met name dat doen volgens mij toch een hoop mensen niet goed; ik zie vooral veel simpele gefrustreerde reacties en dramageile mensen die alleen maar met hun hooivorken naar voren aan het roep-toeteren zijn. Als je ergens mee in je recht staat en je probeert op een redelijke manier duidelijk te maken wat jij in gedachte hebt en dat komt op de juiste manier bij hun over (met respect, en niet als een totaal gefrustreerde), dan zullen ze heel ver en in alle redelijkheid met je verzoek meegaan. Natuurlijk heb je het volste recht boos te zijn, maar er dan toch nog wel eens een punt waarop zo'n discussie onnodig vervelend wordt gevoerd en dan is de goodwill er vaak snel af. Het is vooral de manier waarop, waardoor ik me kan voorstellen dat ze inderdaad niet elke pipo die hun FB vol-kalkt met boze reacties en slechts goed is voor een paar potjes whey of creatine op jaarbasis, hetzelfde bereid zijn te geven als trouwe vaste klanten die goed zijn voor duizenden euro's omzet op jaarbasis (of zelfs nog meer). Maar nogmaals, het met redelijkheid/naar rato geholpen worden is zeker waar iedereen recht op heeft, en dat wordt inderdaad lang niet iedereen altijd gegeven. Maar je moet je natuurlijk ook gewoon assertief opstellen als klant zijnde en redelijke dingen vragen. Of ben ik nu te genuanceerd? ;-)

Klopt ook wel als je idd een vergoeding wilt. Ik (en waarschijnlijk veel anderen) doen dit niet om een vergoeding eruit te halen, maar eerder om duidelijk te laten merken dat niemand van ons het nog eens is met het gevoerde beleid. Ik hoef echt geen 50€ van hen te krijgen om de plooien weer glad te strijken, gaat vooral om het principe dat ze hun klanten oplichten en weigeren in discussie te gaan.

misschien heb ik via via nog wel een emmertje B&F isolaat , gesealde verpakking ,

batch van vorig jaar ,

( voor als ze blijven volhouden dat met de isolaat niet / nooit gerommeld is ,flipoff: )

Zou iemand mij kunnen vertellen wat het kost om zo'n test te laten doen? En of er nog veel verschil zitg in prijzen tussen ene lab en een andere?

Mochten er echt zoveel mensen hier maar wat graag een publieke aangelegenheid van maken en alle bevoegde autoriteiten op willen zoeken dan zal het de case alleen maar aansterken als er ook nog eens aanvullende tests zijn van eerdere batches van dit jaar. Kan wellicht wel gecrowdfund worden...?

Hoezo maakt het uit hoeveel iemand uit geeft aan supps. Totaal irrelevant in dit verhaal. En dan heb je nog die halve zool van een carazy die dit nog goed probeert te praten, man, man, man. That thit can in Netherland.

Die dude werkt voor B&f of is zo'n voordeelzoeker. Kan niemand zijn IP checken, waarschijnlijk te herleiden naar mars in Heerenveen :rolleyes:

Zou iemand mij kunnen vertellen wat het kost om zo'n test te laten doen? En of er nog veel verschil zitg in prijzen tussen ene lab en een andere?

Mochten er echt zoveel mensen hier maar wat graag een publieke aangelegenheid van maken en alle bevoegde autoriteiten op willen zoeken dan zal het de case alleen maar aansterken als er ook nog eens aanvullende tests zijn van eerdere batches van dit jaar. Kan wellicht wel gecrowdfund worden...?

Paar honderd euro. Het punt is dat we diezelfde test voor WP al eens hebben betaald met een aantal DBB leden, dat iemand de klokkenluider wilt spelen door het resultaat naar buiten te brengen zonder overleg over validiteit van de resultaten, en B&F de hele test gewoon afdoet als 'onbetrouwbaar'. Al is het resultaat heel duidelijk, B&F weigert toe te geven dat de resultaten hen in een negatief daglicht stellen. Ik zie echt niet in wat nog meer testen nog zullen uithalen (buiten voor een evt. gerechtelijke procedure), degenen die nu nog in de eerlijke handel van B&F vertrouwen zullen hun mening nooit bijstellen.

Wie weet wat draaien ze er nog allemaal in...

Laatst bewerkt:
Paar honderd euro. Het punt is dat we diezelfde test voor WP al eens hebben betaald met een aantal DBB leden, dat iemand de klokkenluider wilt spelen door het resultaat naar buiten te brengen zonder overleg over validiteit van de resultaten, en B&F de hele test gewoon afdoet als 'onbetrouwbaar'. Al is het resultaat heel duidelijk, B&F weigert toe te geven dat de resultaten hen in een negatief daglicht stellen. Ik zie echt niet in wat nog meer testen nog zullen uithalen (buiten voor een evt. gerechtelijke procedure), degenen die nu nog in de eerlijke handel van B&F vertrouwen zullen hun mening nooit bijstellen.

daarom moeten we de testen dan ook gelijk laten lopen met een gerechtelijke procedure. ik heb ook nog tientalle ongeopende sample zakjes van diverse smaken WP, deze kunnen dan ook gewoon als betrouwbaar uit de bus komen lijkt me?

Ok bedankt voor de info. Ik zou op zich best een paar euro willen in chippen voor deze test, en nog een paar euro extra voor elke test die al is gedaan. Geen wonderbedrag, maar als er wat meer zijn die zo redeneren zouden we er toch snel aan moeten kunnen komen.

En ik denk overigens niet dat er Chinese whey bij zit. Ik denk niet dat iemand die zulke aspiraties heeft (snel groot supp bedrijf in benelux opzetten) zo ontzettend stom zou zijn om het te riskeren dattie met poging tot begaan dergelijke misdrijven tegen volksgezondheid met gevaar voor levens enzo zou worden aangeklaagd.

En het is trouwens wel vaker langs gekomen dat de specs uit sample-zakjes iets anders zijn dan de producten zelf uit de grotere hoeveelheden, dus weet niet of dat zo zinnig is.

Duizenden mensen zijn al jaren voor paar honderd miljoenen opgelicht, waarom is dit nog niet in het nieuws lol? Het bewijs spreekt voor zich.

Terug
Naar boven