XXL Nutrition

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Wuttt, zo'n chill dagje gehad dat ik BIJNA vergat te loggen. Maar het is 23.00 uur dus het kan nog, zo op de valreep. :goodidea:

Ik knalde er een tweede pull dag uit vandaag, inclusief een voorzichtig potje deadliften. En dat is best een ding voor mij, want het is mijn favoriete oefening. En ik heb het maandenlang niet kunnen doen door de blessure aan mijn hamstrings. Rustig aan begonnen, maar blij dat ik weer kan beginnen met opvouwen.:cheer: Hopelijk gaat het me dan eindelijk lukken om boven die 100kg te komen.

Enfin, de training:

Unilateral leg curl
2x15x15kg (even opwarmen:fire:)

Deadlift
1x12x40kg
2x10x50kg
1x8x60kg
1x4x60kg (oefff, even wennen weer:grinny:)

Bent over row
1x20x20kg
1x15x25kg
1x12x27,5kg
1x8x30kg (pittig, maar ik merk dat mijn rug sterker wordt:eyes:)

Straight arm pull down
1x20x25kg
3x12x30kg

Face pulls
1x20x25kg
3x12x30kg

Cable curls
2x20x5kg (puddingarmen verdienen ook een warming-up)

Hammer curl ss bicep curl
4x12x4kg ss 4x12x4kg

Eeeen toen was het weer maandag. En maandag is het chestday voor die ekte ekte Alpha male.

ik trainde daarom mijn benen en achterwerk:p

Chill getraind, al had ik echt de pest in de 45 minuten cardio deze keer. Normaal gesproken vind ik dat wel chill zo aan het einde van de training. Op lage intensiteit wat cruisen over het forum of Brooklyn 99 (ja, ik houd van slechte politieseries, het over it:dunno:) kijken. Maar nee, het wilde niet vandaag. Maar ik deed het toch. :)

WK40-legs-1
Leg extension
1x30x14kg
1x20x21kg
1x12x28kg
1x12x35kg
1x12x42kg
1x20x28kg
1x20x21kg

Reverse hack squats
1x15x35kg
3x12x45kg

Leg press
4x12x50kg

Front lunges
4x10 (feel the burrrrn:treuren::fire:)

Goblet squats - heels elevated
6x10x5kg

Hip abduction - cable
4x10x5kg

Cable kickbacks
4x12x10kg (die laatste set brandde heftig. Het leek wel alsof mijn kont er spontaan vanaf zou vallen):eek!:

Ik ben dus nu ook begonnen met squatten. Trieste cijfers, maar na mijn blessure ben ik nu langzaam alle oefeningen aan het oppakken. En daar ben ik al enorm blij mee!:flexgrin:

Ahhh, daar is dinsdag. De dag dat alle baboons hun t**ten al hebben getraind. Dat kan maar één ding betekenen.

Het is mijn beurt om titties te trainen. :cool:

WK40-push

Dumbbell press
1x15x10kg
1x8x12kg
1x10x12kg
1x8x12kg

Dumbbell flyes
1x15x6kg
2x10x8kg
1x8x8kg

Hex press
4x10x8kg

Dumbbell shoulder press
1x12x6kg
3x10x6kg

Upright dumbbell row
4x12x6kg

Dumbbell front raises - single arm
5x15x3kg (interchangeably)

Dumbbell lateral raises - single arm
5x15x3kg (interchangeably)

Single arm tate press - single arm
4x15x4kg (interchangeably)

Cable tricep extension
1x15x13kg
3x10x16kg

Mijn schouders waren gelukkig minder vermoeid dan de vorige keer, dus het ging iets beter. :D

Iemand trouwens goede ideeën over hoe ik sterker kan worden met dumbbell press? Andere schouderoefeningen gaan goed, maar deze oefening gaat altijd met pijn en moeite bij mij. En ook nog eens met lage gewichten en geen belachelijke volumes.???

Vandaag heb ik weinig te zeggen. Prima dagje, super chille training. That's it. Daaaag!

WK40-pull-1

Barbell bent over row
1x20x25kg
3x12x30kg [yay, + op vorige training]

Back extension
5x10x5kg (halterschijf)

Lat pulldown
1x20x50kg
3x12x55kg

Close grip row
1x15x25kg
3x10x30kg

Straight arm pulldown
1x20x25kg
3x10x30kg

Face pulls
1x20x20kg
3x12x25kg

Cable curls
2x20x5kg [even die staalkabels van me opwarmen:flexing:]

Bicep curls ss hammer curl (single arm, interchangeably)
5x10x4kg ss 5x10x4kg

+45 minuten fietsen. Afstand: 19 km.

• Like
Waarderingen: Bubs
Sterker worden doe je door iets vaker te doen :p En niet zomaar wat doen, maar duidelijke progressielijn neerzetten.

Sterker worden doe je door iets vaker te doen :p En niet zomaar wat doen, maar duidelijke progressielijn neerzetten.
Fyi: deze oefening doe ik al jaren, maar ik kom nooit voorbij de 8kg per kant. Anyways, nu bezig met meer andere schouderoefeningen en afwisselen met volumes. Zal wel goedkomen zeker:rolleyes:

Fyi: deze oefening doe ik al jaren, maar ik kom nooit voorbij de 8kg per kant. Anyways, nu bezig met meer andere schouderoefeningen en afwisselen met volumes. Zal wel goedkomen zeker:rolleyes:
Wat @hoxyz zegt heeft mijn Shoulder DB Press aanzienlijk verbeterd. Daarnaast zijn Overhead Presses met bar ook goede oefeningen en als je op een dood punt zit zou je eventueel Push Presses (waarbij je iets door je knieën gaat en wat momentum gebruikt) kunnen proberen, maar dit zou ik niet elke training en elke rep doen. Als je samen met iemand traint kun je DB Shoulder Presses met hulp van de ander doen op het moment dat je zelf faalt (dus je omhoog laten helpen vanaf rep X en het negatieve deel wel op eigen kracht doen).

Wat @hoxyz zegt heeft mijn Shoulder DB Press aanzienlijk verbeterd. Daarnaast zijn Overhead Presses met bar ook goede oefeningen en als je op een dood punt zit zou je eventueel Push Presses (waarbij je iets door je knieën gaat en wat momentum gebruikt) kunnen proberen, maar dit zou ik niet elke training en elke rep doen. Als je samen met iemand traint kun je DB Shoulder Presses met hulp van de ander doen op het moment dat je zelf faalt (dus je omhoog laten helpen vanaf rep X en het negatieve deel wel op eigen kracht doen).
Thanks! Voor jullie tips, ook @hoxyz
Push presses maar eens proberen dan. :))

Trouwens, vraagje: hoe kom je aan je naam? Ik lag echt dubbel en zo zoiets als 'Scumbag' niet van een vrouw verwachten. :hahaha:

Trouwens, vraagje: hoe kom je aan je naam? Ik lag echt dubbel en zo zoiets als 'Scumbag' niet van een vrouw verwachten. :hahaha:
Hahaha, ik ben blij dat mijn nickname in de smaak valt. :D ik heb die naam gekozen, vooral omdat het leuk klinkt. En een vriend noemde me altijd zo. Past ook wel bij me. Ik ben een sarcastische rotzak. :rolleyes:

• Like
Waarderingen: BB_

Als ik richting max ga doe ik dit vaak enkel de eerste rep om de eerste rep 'omhoog te krijgen'.

Ziet er heftig uit wel. Ben benieuwd of ik met die trieste schouders van me überhaupt die 20kg bar omhoog krijg gegooid hehehe.

Wat is dit voor een vrolijk log :D

Ik volg mee!

Push-presses zijn ideaal. Ik zit momenteel vast met military presses en gebruik ze ook om over de magische grens heen te komen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven