Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nee? Wat helpt dan wel?

Verschillen in rep ranges en gewicht. Periodiseren. Techniek op punt stellen. Assistance doen.

En blijven volhouden :) Een slechte dag is geen slecht programma.
 
Verschillen in rep ranges en gewicht. Periodiseren. Techniek op punt stellen. Assistance doen.

En blijven volhouden :) Een slechte dag is geen slecht programma.

Ben nu inderdaad in rep ranges en gewicht aan het afwisselen. Hopelijk gaat dat wat geven.
Ik merk een klein verschil sinds ik omhoog ben gegaan in het gewicht voor dumbbell chest press.
En de supersets front raises en lateral raises maken fysiek gezien een verschil. Als ik in de spiegel kijk, lijkt het net alsof ik schouders heb:knipoog:
 
Ben nu inderdaad in rep ranges en gewicht aan het afwisselen. Hopelijk gaat dat wat geven.
Ik merk een klein verschil sinds ik omhoog ben gegaan in het gewicht voor dumbbell chest press.
En de supersets front raises en lateral raises maken fysiek gezien een verschil. Als ik in de spiegel kijk, lijkt het net alsof ik schouders heb:knipoog:

Ook niet bang zijn om laag in reps te gaan. Je max testen en daarop dan beginnen rekenen.

Standing 1 arm DB presses zijn ook handig als assistance bv. Front raises heeft imo niemand nodig als er voldoende presses zijn.
 
Verschillen in rep ranges en gewicht. Periodiseren. Techniek op punt stellen. Assistance doen.

En blijven volhouden :) Een slechte dag is geen slecht programma.
Dat is inderdaad nog een betere tip, want Push Presses en strikte OHP zijn fysiek inderdaad anders (maar dat wil niet zeggen dat het niet kan helpen; ik denk dat ook dit persoonlijk is). Zelf heb ik een tijd 5x5 gedaan en een tijd 10-10-5-5-3. Beide rep-ranges zijn goed bevallen.
 
Dat is inderdaad nog een betere tip, want Push Presses en strikte OHP zijn fysiek inderdaad anders (maar dat wil niet zeggen dat het niet kan helpen; ik denk dat ook dit persoonlijk is). Zelf heb ik een tijd 5x5 gedaan en een tijd 10-10-5-5-3. Beide rep-ranges zijn goed bevallen.
Die laatste ga ik vanaf komende push training eens uitproberen. :) Dank!
 
Die laatste ga ik vanaf komende push training eens uitproberen. :) Dank!
Top, en dan iedere set gewicht plussen. Ik weet zeker dat je progressie zult boeken. De Standing One Arm DB Presses die Robke78 noemt is één van mijn favo's en vind ik echt leuk. OHP zal nooit mijn favoriet worden, maar is wel een goede compound.
 
En terwijl ik mijn logje update, zit ik alweer op het fietsje te trappen.
Je fietst te langzaam! :cool:

Eeeen toen was het weer maandag. En maandag is het chestday voor die ekte ekte Alpha male.
ik trainde daarom mijn benen en achterwerk:p
Ahhh, daar is dinsdag. De dag dat alle baboons hun tieten al hebben getraind. Dat kan maar één ding betekenen.
Het is mijn beurt om titties te trainen. :cool:
:roflol::roflol::roflol::roflol:
 
Zoooo, ik heb echt zitten lamballen met mijn training vandaag. Tegenzin level 10, maar ik was er en ik liep de kantjes er niet vanaf.
Plus, op het werk trakteerde gisteren iemand op vlaai en vandaag op mijn aller aller allerfavorietste baksel: caramel shortbread. Maar ik raakte het niet aan en at mijn bakkies vissoep braaf leeg. You go girl enzo. :cheer:
Daarna nog een dikke vette cardiosessie gehad. 3 km gelopen en nog een uurtje op de fiets gezeten. Morgen en overmorgen eet ik namelijk twee cheat meals, dus preventieve strafcardio was op zijn plaats. Niet slecht zo, op mijn low carb day.

Morgen heb ik een rustdag qua krachttraining. Maar het wordt waarschijnlijk vetnice weer dus wellicht dat ik nog even een rondje ga wandelen. Is chill in dit seizoen en zo verbrand ik zonder het door te hebben toch weer wat extra DBB meet sushi. :yes:


Enfin, le training:

WK40-legs-2

Single leg - leg curl
1x20x15kg
3x12x20kg

DB stiff leg deadlift

1x20x24kg
4x10x32 kg

Seated calf raises
3x20x25kg
2x15x25kg

Calf extensions
5x20x45kg

Russian twist

5x20x3kg

Crunches
5x15

Bijna weekend, bitches:heart::meal:
 
Zoooo, ik heb echt zitten lamballen met mijn training vandaag. Tegenzin level 10, maar ik was er en ik liep de kantjes er niet vanaf.
Plus, op het werk trakteerde gisteren iemand op vlaai en vandaag op mijn aller aller allerfavorietste baksel: caramel shortbread. Maar ik raakte het niet aan en at mijn bakkies vissoep braaf leeg. You go girl enzo. :cheer:
Daarna nog een dikke vette cardiosessie gehad. 3 km gelopen en nog een uurtje op de fiets gezeten. Morgen en overmorgen eet ik namelijk twee cheat meals, dus preventieve strafcardio was op zijn plaats. Niet slecht zo, op mijn low carb day.

Morgen heb ik een rustdag qua krachttraining. Maar het wordt waarschijnlijk vetnice weer dus wellicht dat ik nog even een rondje ga wandelen. Is chill in dit seizoen en zo verbrand ik zonder het door te hebben toch weer wat extra DBB meet sushi. :yes:


Enfin, le training:

WK40-legs-2

Single leg - leg curl
1x20x15kg
3x12x20kg

DB stiff leg deadlift

1x20x24kg
4x10x32 kg

Seated calf raises
3x20x25kg
2x15x25kg

Calf extensions
5x20x45kg

Russian twist

5x20x3kg

Crunches
5x15

Bijna weekend, bitches:heart::meal:
Goed bezig zeg! Zie je morgen, bitch;)
 
ik wist niet dat je weer verder bent gegaan met loggen! ik ben in :D
 
Hoewel ik niet erg actief ben op dit forum, kom ik hier bijna dagelijks om her en der een beetje mee te lezen en wat logjes te volgen. En dit vrolijke log voeg ik daar aan toe. Fo shizzle!
 
Hoewel ik niet erg actief ben op dit forum, kom ik hier bijna dagelijks om her en der een beetje mee te lezen en wat logjes te volgen. En dit vrolijke log voeg ik daar aan toe. Fo shizzle!
Leuk, zeg! Welkom:cool:! Jouw nickname past heel goed in dit vrolijke logje.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven