- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn ook echt meiden die het erom doen. Laatst eentje die kickbacks in de smithmachine knielend op de grond ging doen. Meisje heeft altijd een croptop aan met te strakke legging en toch een vetrolletje.Tja ik sport zelf in een korte broek of trainingsbroek.......heb geen ervaring met een legging (gaat er ook niet komen). Het valt mij vaak wel op dat vooral de meiden in de gym er helemaal gestyled uitzien en dat dit minder geldt voor de mannen. Maakt mij ook verder niks uit hoor, maar wat ik me afvraag is waarom de meiden er zo uitzien (ik weet zeker dat dat te maken heeft met de mening van een ander, that's life)? Verder ga ik je log nu verder volgen, is leuk om te lezen. Keep up the good work
![]()
Is momenteel niet veel meer van mijn dikke reet over

Buhja, daar sluit ik me bij aan. Ik snap ook niet helemaal dat sommige dames vol in de make-up en met prachtige outfits naar de sportschool gaan. Als je make-up er na je training nog perfect op zit...Tja ik sport zelf in een korte broek of trainingsbroek.......heb geen ervaring met een legging (gaat er ook niet komen). Het valt mij vaak wel op dat vooral de meiden in de gym er helemaal gestyled uitzien en dat dit minder geldt voor de mannen. Maakt mij ook verder niks uit hoor, maar wat ik me afvraag is waarom de meiden er zo uitzien (ik weet zeker dat dat te maken heeft met de mening van een ander, that's life)? Verder ga ik je log nu verder volgen, is leuk om te lezen. Keep up the good work
![]()

Welkom in de wondere wereld van Scumbag Annie!
Misschien bedoelde @azerate mijn reet wel.Is momenteel niet veel meer van mijn dikke reet over![]()

Dit fenomeen komt niet alleen in BF voor, maar komt naar mijn mening wél vaker voor daar.Tja dat zou het dus ook kunnen zijn.......ik train in een BF, omdat het zo lekker dichtbij is!.......

"Must not make eyecontact".
Maar ik doe gewoon net alsof ik helemaal in mijn eentje ben. Ik doe die oefeningen niet zodat anderen er naar kunnen kijken. Uiteindelijk doe ik het om er beter uit te zien en meer zelfvertrouwen te hebben, plus dat het toch hartstikke fijn is om een goede kont te hebben ipv een platte? Daar moet je soms van die fitgirl oefeningen voor doen.

Bahaha en ik zat vorige week nog te twijfelen om die pull through te doen IPV hip thrists. Beter van niet dusProbeer de glute pullthrough eens voor awkward feelings. En dan je billen goed squeezen aan het eind. Dat ziet er niet alleen super lelijk en dom uit, maar voelt ook nog eens super ernstig"Must not make eyecontact".
Ik vind het echt verschrikkelijkMaar ik doe gewoon net alsof ik helemaal in mijn eentje ben. Ik doe die oefeningen niet zodat anderen er naar kunnen kijken. Uiteindelijk doe ik het om er beter uit te zien en meer zelfvertrouwen te hebben, plus dat het toch hartstikke fijn is om een goede kont te hebben ipv een platte? Daar moet je soms van die fitgirl oefeningen voor doen.
Ik vind wel dat je er niet als een pauper bij hoeft te lopen in de gym. Ik probeer in het normale leven ook fatsoenlijk voor de dag te komen, waarom zou je dan niet leuk gekleed naar de gym mogen gaan? Daarnaast ga ik gelijk uit het werk dus dan heb ik idd make up op, ga het niet voor het gymmen eraf halen
En ja... ik train in de basic fit .......![]()

Ik snap dat heel goed allemaal. Maar train tegenwoordig ook als zwerver en vind het ideaal mensen hebben minder een oordeel etc.Ik vind een legging gewoon chill zitten. Zo'n losse slobberbroek is toch niet chill om in te squatten enzo?
Ik loop er overigens wel altijd als een zwerver bij. Ik heb geen fancy sportkleren. Meestal draag ik een legging en een veel te grote lelijke trui![]()
Ik zou best eens een fancy outfitje willen hebben, maar ik vind het zonde van mijn geld. Alles wat ik nu koop is over een paar maanden toch weer te groot. Dus dan ga ik liever in mijn te grote kleren trainen ahahhaha.Ik snap dat heel goed allemaal. Maar train tegenwoordig ook als zwerver en vind het ideaal mensen hebben minder een oordeel etc.

Ja, dat is die oefening. Ik denk nog een tandje ongemakkelijker in vergelijking met hip thrusts en/of glute bridges.Die glute pulltrough is dat de ultieme bil oefening waar het lijkt of dat de vrouw de achterste partij na speelt ^^

ahahha, Welkom, welkom!Ik meld mij aan als gluurder. Ben gek op goede billen!

Enfin, over naar de training!
)
)
)
Dat haat ik echt, want ik heb mijn voedingsschema en trainingsschema precies zo in elkaar gezet dat ik niet op low carbdagen hoef te deadliften en/of squatten. Nu dus wel.... 
Dan doe je vandaag toch low carb, zodat je op deadlift of squat day weer high carb kunt gaan?Vandaag rustdag, niet geheel vrijwillig. Sociale verplichtingen, dus ik kan simpelweg niet gaan trainen.Dat haat ik echt, want ik heb mijn voedingsschema en trainingsschema precies zo in elkaar gezet dat ik niet op low carbdagen hoef te deadliften en/of squatten. Nu dus wel....
![]()
Ik klooi liever niet met mijn huidige khd-cyclus. Dinsdag t/m donderdag moderate carb, vrijdag low carb, zaterdag high carb, zondag low carb, maandag high carb.Dan doe je vandaag toch low carb, zodat je op deadlift of squat day weer high carb kunt gaan?