Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mooie training, en erg leuke kerstdingetjes!
Nice dat je dat zelf maakt :)
 
Barbell squats
1x10x20kg (barbell only. Zo grappig; toen ik net weer begon met squatten voelde die 20kg in mijn nek als 'best' zwaar. Nu lijkt het net alsof ik body weight squats doe als ik op barbell only squat. :rolleyes:)
1x8x30kg
1x5x35kg
1x5x40kg (Ait, first one done. Nu op naar de beloofde verhoging in gewicht, hè wovano :p. KOMT 'IEEEEE:)
4x5x42,5kg (Uit mijn tenen, maar het lukte. :fire:)
OOOH yeah!!:woot:

Spoiler: knutsel/frutsel kerstding
Crea bea hoor!:thumbs:
 
schatje, er is niets mis met het gebruiken van de pussypad.. dat is toch minder erg dan blauwe plekken?

Ondanks dat ik dat ding vorige week heb gebruikt heb ik nog wel een week last gehad van de drukpunten daar... :bang:
Meh, so true...
Normaal train ik altijd met lange, te grote truien en vesten. Die komen dan meestal tot ver over de plaats waar je die barbell op gooit als je gaat hip thrusten. Nu dus eens een passende trui aangedaan, maar ik had er al snel spijt van. :roflol: Pussypad is inderdaad niet los beschikbaar in mijn standaard gym, dus misschien toch maar weer oud vertrouwd in mijn zwerver outfit trainen. :treuren:Of een pussypad kopen. (mag ik even kotsen? :barf:)

Onze pussypad in de gym zit vastgetaped aan de ssb. Maar Annie kan er wel eentje kopen natuurlijk :)
In theorie zou ik er eentje kunnen kopen, maar ik vind het handiger om dan gewoon in mijn slobbertrui te trainen. :D
Wat stom.. :eyes:
Onze pussypad moet je halen bij de balie :angstig: Dus moet je eerst helemaal naar voren in de gym lopen, en daarna de walk of shame met de pussypad terug naar het krachtgedeelte... :treuren:
JA!:grumble: vet stom! Stel je voor: je moet er eentje gaan kopen. Dan heb je dus de forever walk of shame als je dat ding naar de sportschool moet dragen.:laugh:
Mooie training, en erg leuke kerstdingetjes!
Nice dat je dat zelf maakt :)
Thanks! :grinny:
Ik werk als copywriter/SEO writer bij een groothandel in knutselspullen. Dus alle leuke knutselspullen zijn voor mij binnen handbereik, evenals inspiratie. Dit soort projecten zetten we online, zodat klanten geïnspireerd worden om dit soort dingen met ons materiaal te maken. Superleuk om te doen! :eyes: Maar ik ben verder niet heel creatief hoor. Dit is kinderwerk in vergelijking met de projecten die af en toe voorbij komen hier. Al moet ik zeggen dat ik ze zelf ook erg leuk vind geworden!
OOOH yeah!!:woot:


Crea bea hoor!:thumbs:
Creanea:haha: hihihi.
Volgende keer moet ze 45 5x5 van me doen
:huilen: Ben benieuwd of me dat gaat lukken.
 
Wat stom.. :eyes:

Onze pussypad moet je halen bij de balie :angstig: Dus moet je eerst helemaal naar voren in de gym lopen, en daarna de walk of shame met de pussypad terug naar het krachtgedeelte... :treuren:
:roflol::roflol:

ik gebruik ook een pussypad met hipthrusts. wanneer deze niet beschikbaar is gebruik ik mijn handdoek of verfrommel ik de yogamatjes en leg ik die eronder :haha:
 
:roflol::roflol:

ik gebruik ook een pussypad met hipthrusts. wanneer deze niet beschikbaar is gebruik ik mijn handdoek of verfrommel ik de yogamatjes en leg ik die eronder :haha:
Oh, ik was even vergeten te melden dat ik dus al een handdoek eronder had gegooid. :rolleyes: Werkt voor geen meter hahahaha.
 
Oh, ik was even vergeten te melden dat ik dus al een handdoek eronder had gegooid. :rolleyes: Werkt voor geen meter hahahaha.
Yoga matjes zie ik ook wel eens voorbij komen. Hoe je dat moet doen dunno, denk gewoon paar keer dubbel vouwen Zeenius ?

Zag ze op insta alweer voorbij komen met 160+ kg... Hoe dan....:dunno::no:
 
Yoga matjes zie ik ook wel eens voorbij komen. Hoe je dat moet doen dunno, denk gewoon paar keer dubbel vouwen Zeenius ?

Zag ze op insta alweer voorbij komen met 160+ kg... Hoe dan....:dunno::no:

Gewoon dubbel klappen inderdaad :)
Sterke pussypad wint het wel daarvan imo. Specifiek dit soort zijn het stevigste en robuust vind ik.
Daarover gesproken, ga er denk ik eentje bestellen zodat ik altijd een fijne heb. In de sportschool zijn de pussypads best zacht.
 
Yoga matjes zie ik ook wel eens voorbij komen. Hoe je dat moet doen dunno, denk gewoon paar keer dubbel vouwen Zeenius ?

Zag ze op insta alweer voorbij komen met 160+ kg... Hoe dan....:dunno::no:
Ik snap niet hoe je dat om hoog krijgt. Ik blijf oprecht kapot met veertig kilo. :clown:
 
Yoga matjes zie ik ook wel eens voorbij komen. Hoe je dat moet doen dunno, denk gewoon paar keer dubbel vouwen Zeenius ?

Zag ze op insta alweer voorbij komen met 160+ kg... Hoe dan....:dunno::no:
ik vouw het zelfs 3x ipv 2 omdat dat net iets meer steun biedt. maar niks gaat boven een pussypad :o
Gewoon dubbel klappen inderdaad :)
Sterke pussypad wint het wel daarvan imo. Specifiek dit soort zijn het stevigste en robuust vind ik.
Daarover gesproken, ga er denk ik eentje bestellen zodat ik altijd een fijne heb. In de sportschool zijn de pussypads best zacht.
ik twijfel er ook over om een te halen nu, die in mijn gym is ook aardig zacht inderdaad :thinking:
Ik snap niet hoe je dat om hoog krijgt. Ik blijf oprecht kapot met veertig kilo. :clown:
PUUUUUUUSSH ANNIE PUUUUUUSH:superman:
 
Whoooo een deadlift filmpje :engel:
Ziet er goed uit!!!
Thanks girlie. :heart: Goed om te horen!

Ik heb mijn log een beetje laten varen gisteren. Even twee updates over mijn trainingen dus. :o

Vrijdag 7 december - WK49-PUSH-B

DB shoulder press
1x12x6kg
5x6x8kg

Close grip bench press
1x15x20kg (barbell only)
4x12x22,5kg (feeling strong AF lately. Gek idee dat ik na zoveel weken cutten nog altijd sterker lijk te worden:grinny:)

DB Hex press
4x10x10kg

Rope tricep extension
4x10x20kg

EZ-bar skull crushers
4x12x8,5kg

Lateral raises
4x12x4kg

EZ-bar upright row
4x12x11kg (:evil2:)

&&& Cardiosessie 4/5
 
En vanmiddag laatste krachttraining voor deze week gedaan. De vijfde cardiosessie heb ik nog niet gedaan, omdat ik vandaag even bezig ben met het in orde maken van het huishouden. En met kerst dingen.

De kerstboom heb ik vrijdagavond gehaald en ik kreeg er gelijk een warm, fuzzy feeling van.
De boom was toch wat zwaarder dan ik had gedacht, dus toen ik die in mijn kleine autootje wilde proppen, ging dat niet van een ultiem leien dakje.:p
Een echtpaar van middelbare leeftijd vroeg al gelijk of ik hulp nodig had en samen legden we de kerstboom voorzichtig in de auto. Daarna boden ze ook nog aan om mijn winkelwagen terug te brengen. En ik kreeg hun winkelwagenmuntje, omdat die van mij nog in het wagentje zat. Vond het echt zo lief. Echt, ik werd er helemaal vrolijk van. Christmas spirit enzo. :kerst:

Enfin, de zesde training van de week:

Zaterdag 8 december - WK49-PUSH-B
Deadlift
1x10x40kg
1x8x50kg
1x5x60kg
4x3x70kg (buhhhh, trots op mezelf :banana:)

DB row
4x12x10kg

DB rear delt flyes
4x10x4kg

Straight arm pulldown
4x10x30kg

Wide hammer grip pulldown
2x10x30kg (ik kreeg 10 reps daarna niet meer geregeld:grumble:)
2x8x30kg

Rope curls
4x12x15kg

EZ bar bicep curl
4x8x11kg

Russian twist
4x20x4kg

Crunches
4x20

Verder gaat het qua fysieke doelen best wel lekker. Ik zie her en der wat meer definitie. In sommige gevallen zie ik zelfs definitie die ik nog nooit van mijn leven heb gezien. En ik woog vanochtend 71,6 kilo, dus het lijkt erop dat ik echt nog wel even kan doorgaan op deze manier.:knipoog:
 

:heart:

Ziet er al erg goed uit in de grote lijnen. Twee tips van mij die ik je nu zo kan geven:
- Probeer knie en heup tegelijk te extenden. Nu lijkt je deadlift net twee aparte bewegingen in één.
Dit zal al beter gaan wanneer je de barbell dichter bij je lichaam houdt en wat meer naar "achteren" probeert te hangen vanaf het begin.
- Bovenin bij je lockout niet zo'n lordose maken en je core niet laten verslappen (zo lijkt het). Is niet zo lekker voor je rug :)
 
Verder gaat het qua fysieke doelen best wel lekker. Ik zie her en der wat meer definitie. In sommige gevallen zie ik zelfs definitie die ik nog nooit van mijn leven heb gezien. En ik woog vanochtend 71,6 kilo, dus het lijkt erop dat ik echt nog wel even kan doorgaan op deze manier.:knipoog:
:woot: Je gaat super Annie! Mooi te zien ook dat je her en der wat aan het verzwaren bent!

Deads zagen er goed uit hoor!:thumbs:

Maar dit viel mij ook op...
- Bovenin bij je lockout niet zo'n lordose maken en je core niet laten verslappen (zo lijkt het). Is niet zo lekker voor je rug :)
:goodpostinggreen::iagree:
 
:heart:

Ziet er al erg goed uit in de grote lijnen. Twee tips van mij die ik je nu zo kan geven:
- Probeer knie en heup tegelijk te extenden. Nu lijkt je deadlift net twee aparte bewegingen in één.
Dit zal al beter gaan wanneer je de barbell dichter bij je lichaam houdt en wat meer naar "achteren" probeert te hangen vanaf het begin.
- Bovenin bij je lockout niet zo'n lordose maken en je core niet laten verslappen (zo lijkt het). Is niet zo lekker voor je rug :)
:woot: Je gaat super Annie! Mooi te zien ook dat je her en der wat aan het verzwaren bent!

Deads zagen er goed uit hoor!:thumbs:

Maar dit viel mij ook op...

:goodpostinggreen::iagree:

Bedankt voor de tips, lieve mensen. Ik ga woensdag weer deadliften, dus dan ga ik jullie advies eens proberen toe te passen.

Vandaag stond eigenlijk mijn laatste cardiosessie van deze week op de planning, maar die heb ik ingeruild voor mealpreppen en kerstboom optuigen. Ik was even toe aan lichamelijke rust. Mijn benen voelen heel vermoeid aan na afgelopen trainingen. :o
Zometeen met wovano en een goede vriend naar de SAP cup.:D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven