XXL Nutrition

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
evt een paar setjes of oefeningen minder? is altijd beter dan alles skippen. maar weet natuurlijk niet hoe druk je het hebt :)

goede training! :punch:

Borstoefeningen zijn voor vrouwen toch sws wat overrated.. Ik ben daar nooit echt blij van geworden. Je ziet er niks van, en wat heb je er aan om sterk te zijn in je chest... Maargoed..

Ik zou je voeding ook lekker laten hoe het is en niet gaan skippen in dagen, word ik ook altijd onrustig van.. Gewoon even op de tanden bijten en weer door.

Je gaat immers hartstikke lekker! :D You go!

• Topic Starter Topic Starter
evt een paar setjes of oefeningen minder? is altijd beter dan alles skippen. maar weet natuurlijk niet hoe druk je het hebt :)

goede training! :punch:
No helaas gaat dat niet lukken. Er is zeg maar echt 'geen' tijd. Eerst werken, dan nog even naar de winkel. Daarna mijn nieuwe creabea boompjes bij oma langsbrengen en daarna naar een verjaardag. Geen idee hoe ik dus ook maar een kleine training kan inpassen. Maar dat geeft ook niets! Heb 6 trainingsdagen in een week, dus dat betekent gewoon dat ik in het weekend nog een keertje extra aan de bak moet. :)
Borstoefeningen zijn voor vrouwen toch sws wat overrated.. Ik ben daar nooit echt blij van geworden. Je ziet er niks van, en wat heb je er aan om sterk te zijn in je chest... Maargoed..

Ik zou je voeding ook lekker laten hoe het is en niet gaan skippen in dagen, word ik ook altijd onrustig van.. Gewoon even op de tanden bijten en weer door.

Ik houd wel van compounds, dus ik bench tegenwoordig wel braaf! Maar ik zou nooit echt een bro training vol rare chest oefeningen doen. Zijkant borst, bovenkant borst en blablabla, dat vind ik een beetje too much.

Wat betreft het eten: precies dat ga ik doen. :rolleyes::heart:Niet skippen in dagen en gewoon verder in de flow waar ik nu zit. Het gaat wel lekker, ja. Ik weeg nu gemiddeld 71,8. Als ik onder de 70 zit, vier ik echt een feestje. Dat is voor mij zeg maar de 'magische' grens. :D

DB Incline chest press
4x8x10kg (Braaf geluisterd naar het advies van @Skatermarvin. Nu 4 setjes van 8 herhalingen met 10 kg gedaan ipv 4x10x8kg. :eyes:)
Dat dat nog eens mocht gebeuren..mensen die naar mij luisteren hier op het forum:roflol:

Lekkere training! We doen de side raises even zwaar:roflol:
Vandaag rustdag, niet geheel vrijwillig. Sociale verplichtingen, dus ik kan simpelweg niet gaan trainen. :treuren: Dat haat ik echt, want ik heb mijn voedingsschema en trainingsschema precies zo in elkaar gezet dat ik niet op low carbdagen hoef te deadliften en/of squatten. Nu dus wel.... :grumble:
Zo herkenbaar dit..autistem-boks:punch:

Neeeeeehh.. een goede chest geeft vorm bij een vrouw, met name onder de sleutelbeenderen:D
Maar goed, dit verhaal gaat vooral op voor de skinny ladies onder ons:)
Ik vind bankdrukken ook serieus leuk:p (mits alles mee zit)

Laatst bewerkt:
Dat dat nog eens mocht gebeuren..mensen die naar mij luisteren hier op het forum:roflol:

Lekkere training! We doen de side raises even zwaar:roflol:

Zo herkenbaar dit..autistem-boks:punch:
:p Ik luister best vaak naar je wijze raad, Marv!
Neeeeeehh.. een goede chest geeft vorm bij een vrouw, met name onder de sleutelbeenderen:D
Maar goed, dit verhaal gaat vooral op voor de skinny ladies onder ons:)
Ik vind bankdrukken ook serieus leuk:p (mits alles mee zit)
Hahaha, geen skinny lady. Zal ik ook niet worden, denk ik. :flexgrin:
Maar idd, ik hou van bankdrukken. Eigenlijk van alle compounds, maar deadliften is mijn favoriet. :heart: Staat vandaag ook weer op het programma. Can't waitttt!
Jukbeenderen of sleutelbeenderen? :D
:grinny: Heel goed opgemerkt @imnewhere
Pff ja, ben niet helemaal wakker:D:rolleyes:
Ik ook (nog) niet. :eyes:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gisteren dus rustdag gehad door sociale verplichtingen. En dat kwam eigenlijk wel goed uit, want ik was echt fucking moe. Ook nog in slaap gevallen op de bank voordat ik naar de verjaardag moest. :tanden: Ik ben echt een oma. Dit is wat winterweer met mij doet. Ik verander in een vermoeide oma.:sad:
Vanavond lekker pull traininkje op het programma staan. Can't wait! :grinny: Nu het zonnetje weer schijnt in het zonnige zuiden, kan ik weer een beetje lachen.

Neem je vit D? Ik merk zelf hier wel de voordelen van, dus misschien een goede tip.
Goede tip indeed. Dat werkt meestal ook goed voor mij, maar ik heb moeite om consistent vitaminepillen te slikken.
Sinds eergisteren probeer ik een 'pillen-pop'-momentje in de ochtend te creëren. Dan drink ik nog even een glas water met alle vitamines die ik nodig heb. Daar zit onder andere ook vitamine D bij. :thumb::yes:

Neem je vit D? Ik merk zelf hier wel de voordelen van, dus misschien een goede tip.

Goede tip indeed. Dat werkt meestal ook goed voor mij, maar ik heb moeite om consistent vitaminepillen te slikken.
Sinds eergisteren probeer ik een 'pillen-pop'-momentje in de ochtend te creëren. Dan drink ik nog even een glas water met alle vitamines die ik nodig heb. Daar zit onder andere ook vitamine D bij. :thumb::yes:
Ik wilde al net zeggen, jij en tabletten structureel innemen :roflol:

Is een stukje discipline. Natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar als je het een week structureel iedere ochtend met een glas water doet dan zit het in je systeem en vergeet je het niet zomaar meer. Althans zo werkt dat bij mij :o

Hebben jullie niet het probleem dat je er perse iets bij moet eten? Als ik mijn vitamines in de ochtend neem zonder ontbijt waar carbs in zitten ben ik de rest van de dag beroerd.. Als ik het in de avond neem dan slaap ik niet van de energie die ik er van krijg.. En in de middag vitamines lukt niet, omdat ik het dan allllllltijd vergeet :roflol:

HAHAH, you know me too well. :treuren::tanden:
Is een stukje discipline. Natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar als je het een week structureel iedere ochtend met een glas water doet dan zit het in je systeem en vergeet je het niet zomaar meer. Althans zo werkt dat bij mij :o
Klopt, is ook echt zo. Ik probeer het voorlopig heel consequent te doen, zodat het een soort van automatisme wordt. :grinny: Dat werkt met alles zo, eigenlijk. Het is simpelweg het creëren van een (nieuwe) gewoonte.
Hebben jullie niet het probleem dat je er perse iets bij moet eten? Als ik mijn vitamines in de ochtend neem zonder ontbijt waar carbs in zitten ben ik de rest van de dag beroerd.. Als ik het in de avond neem dan slaap ik niet van de energie die ik er van krijg.. En in de middag vitamines lukt niet, omdat ik het dan allllllltijd vergeet :roflol:
Same here girl. Ik word kotsmisselijk van vitaminepillen op een lege maag, hahaha. Maar ik ontbijt pas op werk. :tanden:
Als ik zondag voor de nieuwe week een pillendoosje vul met alle vitamines die ik nodig heb, vergeet ik het in de middag te slikken op werk. :headbang: Dus dan maar even misselijk.

Diehard hoor!

Gelukkig geen last van. Nu heb ik inmiddels 4 low carb dagen in de week met zo goed als geen carbs dus dat zou dan ook een beetje een lastige worden :roflol:

Dat zit waarschijnlijk tussen de oren. Tenzij er stimulantia als cafeïne e.d. in zitten.

Zou zomaar kunnen, maar feit is wel dat als ik vitamines (met name vitamine B) neem voor het slapengaan ik moeilijk in slaap kom. En het is niet zo dat ik voor het slapen gaan dan denk "ojee, ik kan vast niet slapen nu" :P

Zou zomaar kunnen, maar feit is wel dat als ik vitamines (met name vitamine B) neem voor het slapengaan ik moeilijk in slaap kom. En het is niet zo dat ik voor het slapen gaan dan denk "ojee, ik kan vast niet slapen nu" :P
thats it ik ga nou een pot halen bij de kruidvat , lekker man lijntje vitamine's

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven