MuscleMeat

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je ziet het niet vaak om zo op te warmen. Als ik koud de sportschool binnen loop (dus niet op de fiets ben gekomen) pak ik eerst 5 minuten crosstrainer voor een algemene warming-up en vervolgens de specifieke warming up voor het squatten die begint met 10x empty bar.
Maar is de lege stang ook ongeveer 45% van je 5 rep gewicht?

Nee, maar persoonlijk vind ik een wat langere specifieke warming-up voor de squat gewoon fijn om alles goed los te krijgen. Ik ben ook geen 20 meer...
10x20
10x40
10x60
Is op dit moment mijn standaard warming-up voor de squat.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom eerst vier setjes bodyweight squats en daarna barbell squats ???
Ik warm op met body weight squats en rekken en strekken. Ik heb net een blessure achter de rug en ben erachter gekomen dat het belangrijk voor mij is dat ik rustig aan opwarm.
Misschien dat ik heel voorzichtig ben, maar ik wil ook nooit meer terug naar die blessure. Heb daarna driekwart jaar niet meer kunnen squatten en deadliften. :(
Waarom niet? Prima om op te warmen toch?
Dit dus:rolleyes:
Je ziet het niet vaak om zo op te warmen. Als ik koud de sportschool binnen loop (dus niet op de fiets ben gekomen) pak ik eerst 5 minuten crosstrainer voor een algemene warming-up en vervolgens de specifieke warming up voor het squatten die begint met 10x empty bar.
Dat je iets niet vaak ziet, wil natuurijk niet zeggen dat het per definitie niet klopt. Wellicht dat ik gewoon uniek train. Zo uniek als de rest van mijn persoonlijkheid. Vraag maar aan @wovano :lol:
Powerlift style trainen. 3 reps..5 minuten rust..repeat
:haha: dit ja, zo moe was ik. Nee, viel wel mee. Maar ik was wel echt langzaam.
:D goed punt. Hoef mijn punt al niet meer te maken zo.
Net andersom remember...5 reps en 3 min rust
:roflol:
3 minuten rust? dat is crossfit man.
Het wordt steeds mooier:hahaha:
Voordeel aan dikke powerlifter zijn, je blijft lang warm.

Ik hou ong een halve aflevering south park rust tussen werksetjes.
Bahahahah :grinny: gotta love South Park

Zaterdag 15 december - WEEK50-PUSH-B

DB shoulder press
2x12x6kg
2x8x8kg

OHP

2x5x20kg (barbell only. Ik heb mezelf positief verrast hiermee. Een paar weken terug kreeg ik niet eens decent 6kg dumbbells omhoog. :cool:)

Close grip bench press
1x15x20kg (barbell only)
4x12x22,5kg (in de fik:fire:)

DB Hex press
4x10x10kg

Rope pushdown
4x10x20kg

EZ-bar skull crushers
4x12x8,5kg

EZ-bar upright row
4x12x11kg

Lateral raises
4x12x4kg

Russian twist
4x20x4kg

Crunches
4x20

&&& cardiosessie 4/5.:eyes:

Zondag 16 december - WEEK50-PULL-B
Deadlift
1x8x50kg
5x5x60kg (kut geslapen, last van pds-pens. Meer zat er niet in vandaag, verdomme. ???)

DB row
4x12x10kg

DB rear delt flyes
4x12x4kg

Wide hammer grip pulldown
4x10x30kg (:wl:)

Straight arm pulldown
4x10x30kg

Rope curls
4x12x13kg

EZ bar bicep curl
4x10x11kg

&&& cardio, as promised. Sessie 5/5

Up next: Poolse koekjes bakken met een collega. :banana:

Toch n flinke serie Deads..Annie...nou die koekjes heb wel je verdiend hoor

Toch n flinke serie Deads..Annie...nou die koekjes heb wel je verdiend hoor
Mwoa, matig enthousiast. :D Het kan stukken beter, maar het zat er gewoon niet in vandaag.

Poolse koekjes bakken is leuk. Alleen jammer dat ik low carb day heb hahaha. Hier al een foto van mijn mega koek:

IMG_20181216_151632.jpg

Aenea is mijn echte naam, maar vrienden noemen me Annie. Dat is gemakkijker. :p

AENEA is that your name in Polski lol :D Dus jij heb zitten kijken hoe jou vriendin die lekkere koek oppeuzeld ? drool:

Waardeloos van die pds pens, maar je hebt het maximale gedaan én je cardio ingehaald. Respect harde werker!

dobry wieczór Aenea :D

AENEA is that your name in Polski lol :D Dus jij heb zitten kijken hoe jou vriendin die lekkere koek oppeuzeld ? drool:
Hahaha nee. Mijn collega is Pools, vandaar dat ik Poolse koekjes heb gebakken.
Aenea is een Griekse naam. Komt van Aeneas, een of andere pipo uit de Griekse mythologie.
En dit zijn dus koekjes die je bewaart tot kerst. Je moet ze in een kom leggen met een vochtige doek erover. De plantenspuit staat er dus naast ahaha. :D

Waardeloos van die pds pens, maar je hebt het maximale gedaan én je cardio ingehaald. Respect harde werker!
Thanks, Marv! :rolleyes: Ik blijf mijn best doen, ook al zit het deze week even tegen.
Goedeavond @marina1975 :p
Ik doe net alsof ik geen Google Translate heb gebruikt om te zien wat je reactie betekende :roflol:

Hahaha nee. Mijn collega is Pools, vandaar dat ik Poolse koekjes heb gebakken.
Aenea is een Griekse naam. Komt van Aeneas, een of andere pipo uit de Griekse mythologie.
En dit zijn dus koekjes die je bewaart tot kerst. Je moet ze in een kom leggen met een vochtige doek erover. De plantenspuit staat er dus naast ahaha. :D

Thanks, Marv! :rolleyes: Ik blijf mijn best doen, ook al zit het deze week even tegen.

Goedeavond @marina1975 :p
Ik doe net alsof ik geen Google Translate heb gebruikt om te zien wat je reactie betekende :roflol:
Ik vond t ook al meer Grieks klinken :o
Wanneer is je naamdag? ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven