MuscleMeat

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik vond t ook al meer Grieks klinken :o
Wanneer is je naamdag? ;)
Ik heb geen idee. Volgens mij is er geen Aenea/Aeneas naamdag????:eek:
Goeie mentale training om ze tot Kerst te laten staan... ik geloof er niks van dat je dat lukt :p
Tjongejonge, dan onderschat je mijn discipline wel enorm! Er ligt nog een chocoladeletter die ik met kerst pas zal aanbreken. En dan heb ik het nog niet gehad over ander snoepgoed dat al sinds november of zelfs oktober op me ligt te wachten. :rolleyes:

Easy does it....dat hou je ook het langste vol...heb je ook een streef?
Nee, ik heb helemaal geen streefgewicht. Ik ben altijd een fluffy girl geweest, ook eigenlijk sinds ik met krachttraining ben begonnen zo'n 3,5 jaar geleden. Ik heb dus geen idee hoeveel kg er van mij overblijft als ik een stuk lager in mijn vetpercentage zit. Dat is een soort van verrassing! :) Voor nu schat ik dat er best nog een flink aantal kilo's af zouden kunnen, but only time will tell!
Voor nu houd ik me bezig met progressiefoto's en omtrek meten. Dat is een betere graadmeter. Ik wil me ook niet focussen op gewicht, maar toch is onder die 70 komen een magische grens voor mij. En zeker als ik minder dan 68 weeg, want zo weinig heb ik sinds mijn fitness journey nog nooit gewogen hahaha.

Goed zeg - 70 kg is een mooi gewicht. Uiteraard lukt het je om onder de 70 te komen. Als ik 68 weeg, dan gaat de vlag uit, hahaha.

Jij kunt dat wel. Trots op je dat je je streefgewicht aan de kant gezet hebt :heart:

Goed zeg - 70 kg is een mooi gewicht. Uiteraard lukt het je om onder de 70 te komen. Als ik 68 weeg, dan gaat de vlag uit, hahaha.
Hahaha, same same. Onder de 68 = feestje bouwen. Zonder junkfood wel, want anders weeg ik snel weer meer. :haha::roflol:
Geintje natuurlijk
Jij kunt dat wel. Trots op je dat je je streefgewicht aan de kant gezet hebt :heart:
Thanks lief. Het had toch even tijd nodig voor ik me daar vanaf kon zetten...:windup:

Laatst bewerkt:
Pittige training gehad, weinig te melden. Heb heel veel zin om te cheaten maar heb er niet aan toegegeven.

Maandag 17 december - WEEK51-LEGS-A

Front lunges
4x12 (voorste been op een blok voor extra diepe lunge)

Barbell squats
1x10x20kg (barbell only)
4x10x30kg (voelden heel zwaar aan vandaag. But I did it anyways. :grumble:)

Leg press
4x10x60kg

Leg extension
4x12x35kg

Leg curl - unilateral
4x12x20kg (BURNNNN)

Cable hip abductor
4x12x5kg

Cable kickbacks
4x12x10kg

Calf extension
4x12x65kg

&&& Cardiosessie 1/5:grinny:

Je blijft maar gaan Annie!! Goed bezig..

De cheat-...ehm kerstdagen komen eraan!!

Ik hoop ook onder de 70 te komen, maar ik denk niet dat dat nog lukt voor het nieuwe jaar:p

Je blijft maar gaan Annie!! Goed bezig..

De cheat-...ehm kerstdagen komen eraan!!
Zeg maar gerust cheatdagen. Want er gaat meer gecheat worden dan alleen met kerst. :p
Er ligt ook nog heel veel snoepgoed op me te wachten. Een chocoladeletter, pepernoten, etc. En dan natuurlijk de nodige etentjes met en rondom kerst en nieuwjaar. Can't wait!
Ik hoop ook onder de 70 te komen, maar ik denk niet dat dat nog lukt voor het nieuwe jaar:p
Je weegt nu 72kg volgens je stats. Dan kom je alsnog in de buurt toch? :grinny:

Het is wel grappig. Net op het moment dat ik opgeef en me niet meer vast probeer te klampen aan gewicht, lijkt het doel opeens realistisch te worden. :tanden:

Dus 1 januari is alles op? wel een beetje doorkauwen dan? :D

Dus 1 januari is alles op? wel een beetje doorkauwen dan? :D
Er kan veel gebeuren in de laatste twee weken van 2018. :eyebrow:

Nee, geintje. Anders ben ik straks weer terug bij af. :nope: Ik probeer te genieten en ga tegelijkertijd zoveel mogelijk compenseren op dagen zonder etentjes, etc. Zo blijft het hopelijk een beetje in balans.

Mag ook weer niet teveel bijkomen ivm mijn wedstrijd 3 maart dus kan haar hulp wel gebruiken hoor :p
Ik help je met alle liefde hoor. En we moeten nog samen mijn chocoladeletter opeten, want die is te groot voor mij alleen.

Wat een pech. ???

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven