Al die outfits staan jou alsof ze voor jou gemaakt zijn he... ik vind dat zo tof! Ik zou echt een kleine gekke weirdo zijn in zo'n outfit. Jij rocked 'm!
Anyways. Ik ga je (niet echt, ik kan het toch niet helemaal laten) geen tips geven over wat te doen.. maarrr... hoeveel drink je per dag, aan puur water? Misschien is het nog een idee om dat eens drastisch te verhogen? Per dag 2 á 3 liter meer? Als dat haalbaar is voor je hoor.
Ik merk bij mezelf altijd een ontzettend verschil als ik "te weinig" drink. Ik merk dat ik VEEL minder vocht vasthoud wanneer ik per dag 6 á 7 liter drink, ipv 3 of 4.
Blijkbaar doet mijn lichaam het qua vocht veel beter op een hogere hoeveelheid water. Okay, ik zit wel bijna ieder half uur op de wc, maar dat is het me dan wel waard.. vocht is echt één van de meest hatelijke dingen in onze sport. Het verpest ALLES
Sommige mensen zullen nu wel zeggen bohh dat is veel te veel. Niet voor mij, dus bespaar die discussie aub
Maar, dat dus even terzijde.
Ben benieuwd wat je nu verder gaat doen en hoe het verder gaat, ook nu je je kcal weer naar beneden brengt.. op een gegeven moment zal je in kcal, of beweging, moeten veranderen wil je weer verder kunnen, daar ontkom je toch niet aan... helaas
You go girl